Specialist coordonator în domeniul achizițiilor publice
I.P. ”Agenţia Servicii Publice” anunţă despre primirea documentelor pentru ocuparea funcţiei vacante de Specialist coordonator în domeniul achizițiilor publice.
Termenul-limită de prezentare a actelor – 27 mai 2022
Principalele sarcini ale specialistului coordonator în domeniul achizițiilor publice:
- Elaborarea documentației de atribuire și altor documente ce țin de procedurile de achiziție publică;
- Desfășurarea procedurilor de achiziții publice în scopul satisfacerii necesităților de bunuri, lucrări și servicii pentru activitatea Agenției Servicii Publice;
- Cunoașterea și aplicarea legislației și actelor normative ce reglementează domeniul de achiziții publice;
- Colaborarea cu specialiștii subdiviziunilor structurale ale Agenției Servicii Publice în procesul desfășurării procedurilor de achiziții publice.
- Crearea, păstrarea și arhivarea dosarelor de achiziții publice.
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare în domeniul finanțelor/ economic/ juridic;
- Cunoașterea legislației din domeniul achizițiilor publice;
- Experiență specifică în domeniul achizițiilor publice de cel puțin un an;
- Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator și cunoașterea avansată a aplicațiilor MS Word și Excel;
- Cunoașterea limbii de stat.
Documente solicitate:
- Scrisoare de motivare;
- Curriculum Vitae;
- Diploma de studii;
- Nume de referință.
Date de contact: 022-50-4021, 022-50-4949, e-mail: dgef@asp.gov.md