HelpAge Moldova anunță concurs pentru contractarea serviciilor de închiriere săli de conferințe, servicii de cazare și servicii de catering
HelpAge Moldova este parte a rețelei de organizații cu același nume, cu prezența în 85 țări din lume care lucrează cu și pentru persoanele vârstnice. Misiunea organizației este de a promova bunăstarea și incluziunea persoanelor în etate, astfel încât să ne putem bucura cu toții de un viitor fără sărăcie, inegalități și discriminare.
În perioada februarie 2023 – octombrie 2025, HelpAge Moldova, care deține secretariatul Platformei pentru Îmbătrânire Activă (18 organizații), implementează proiectul “Integrarea îmbătrânirii active în politicile publice în Republica Moldova”, implementat cu suportul Fundației Est-Europene din resursele acordate de Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) și Suedia.
Printre activitățile proiectului se numără și consolidarea cunoștințelor reprezentanților celor 18 ONG-uri membre ale Platformei pentru Îmbătrânire Activă în domeniul comunicării în advocacy.
În contextul celor expuse, HelpAge Moldova anunță concurs de selectare a unui prestator care să furnizeze următoarele servicii, pentru două zile în perioada 21-22 august (în zilele de joi și vineri)* perioada poate fi modificată, ținând cont de disponibilitatea participanților, în mun. Chișinău sau regiuni din apropiere, până la 25 km:
- Închirierea unei săli de instruire, echipată și mobilată pentru 2 zile, cu acces la internet;
- Cazarea participanților (camere duble, 1 (una) noapte), a se indica numărul de camere disponibile;
- Servicii alimentație și servire a mesei (3 mese/zi, pauze de cafea, apă)
- Alte servicii și facilități, a fi indicate.
Numărul de participanți total planificat este de 25 persoane.
CERINȚE PENTRU FIECARE SERVICIU
Ofertele vor conține următoarele informații:
- Servicii de închiriere a unei săli de instruire:
- O sală de instruire pentru un grup de până la 25 persoane (preferabil săli cu acces la lumină naturală);
- Echipamente necesare: proiector, ecran, laptop, tablă flipchart, internet Wi-Fi
- Mobilier confortabil (mese și scaune tapițate);
- Climatizare (aer condiționat cald/rece) și jaluzele;
- Posibilitate de aranjare flexibilă meselor/scaunelor în sală pentru lucru în grupuri;
- Asigurarea spațiului de depozitare a echipamentelor și materialelor necesare instruirii, aduse de organizator (în caz de necesitate);
- Indicarea tarifului detaliat și total pentru închirierea sălilor pentru: 1 zi, 0,5 zi și total pentru 2 zile.
- Servicii de cazare pentru participanți
- Camere duble, paturi separate, baie proprie (duș, WC, chiuvetă), TV, apă caldă;
- Cazare pentru 1 (una) noapte pentru un număr de aproximativ de +/-25 persoane.
- Specificați dacă micul dejun este inclus;
- Tarife detaliate: per persoană/zi și total pentru 25 persoane.
- Servicii de alimentație pentru participanți:
- Asigurarea următoarelor servicii de alimentație pentru 25 persoane total pe durata instruirii, conform tabelului de mai jos.
- Meniuri propuse pentru fiecare masă, ca anexe.
Tarif servicii alimentare pe persoană |
Tarif servicii alimentare pentru 25 persoane |
|||
1 |
Prima zi de instruire |
11:00 - pauză de cafea |
||
13:00 - prânz |
||||
16:00 - pauză de cafea |
||||
19:00 – cina |
||||
Apa pentru participanți 0.5 l - 2 buc./participant/zi |
||||
Total prima zi |
||||
2. |
A 2a zi de instruire |
08:00 – mic dejun A se specifica dacă cazarea include micul dejun |
||
10:00 - pauză de cafea |
||||
13:00 - prânz |
||||
15:30 - pauză de cafea |
||||
Apa pentru participanți 0.5 l - 2 buc./participant/zi |
||||
Total ziua 2a |
||||
Total servicii alimentare |
Condiții de eligibilitate:
- Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova;
- Experiență în domeniul organizării evenimentelor de cel puțin 2 ani;
- Infrastructură adecvată și disponibilă în perioada indicată;
- Reputație profesională ireproșabilă.
Criterii de evaluare a ofertelor
- Calitatea și varietatea meniurilor propuse – 20%;
- Disponibilitatea, cazarea și dotarea locației – 30%;
- Oferta de preț (raport cost – beneficii) – 50%.
Documente necesare pentru aplicare
Dosarul de participare va include:
- Oferta financiară detaliată în lei moldovenești, întocmită conform cerințelor specifice menționate în anunț (semnată și ștampilată), valabilă minim 30 zile, cu TVA 0;
- Meniul propus pentru pauzele de cafea, prânz și cină conform tabelului prezentat în anunț;
- Copia autorizației de prestare a serviciilor;
- Datele de contact ale persoanei responsabile din partea companiei.
Companiile interesate vor expedia dosarele la adresa de e-mail: officehelpage@gmail.com , cu mențiunea „Concurs prestator servicii cazare, alimentare instruire MOL001”, până la data de 14 august 2025, în format electronic sau pe suport de hârtie prin poștă sau fizic la adresa: Moldova, mun. Chișinău, MD-2005, str. Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 431, HelpAge Moldova.
Doar compania selectată va fi contactată! Dosarele incomplete nu vor fi luate în considerație.
Pentru detalii suplimentare: Dina Ciubotaru, +373 22 225098, dina.ciubotaru@helpage.md.