Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
HelpAge Moldova anunță concurs pentru contractarea serviciilor de închiriere săli de conferințe, servicii de cazare și servicii de catering
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
HelpAge Moldova este parte a rețelei de organizații cu același nume, cu prezența în 85 țări din lume care lucrează cu și pentru persoanele vârstnice. Misiunea organizației este de a promova bunăstarea și incluziunea persoanelor în etate, astfel încât să ne putem bucura cu toții de un viitor fără sărăcie, inegalități și discriminare.
În perioada februarie 2023 – octombrie 2025, HelpAge Moldova, care deține secretariatul Platformei pentru Îmbătrânire Activă (18 organizații), implementează proiectul “Integrarea îmbătrânirii active în politicile publice în Republica Moldova”, implementat cu suportul Fundației Est-Europene din resursele acordate de Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) și Suedia.
Printre activitățile proiectului se numără și consolidarea cunoștințelor reprezentanților celor 18 ONG-uri membre ale Platformei pentru Îmbătrânire Activă în domeniul comunicării în advocacy.
În contextul celor expuse, HelpAge Moldova anunță concurs de selectare a unui prestator care să furnizeze următoarele servicii, pentru două zile în perioada 21-22 august (în zilele de joi și vineri)* perioada poate fi modificată, ținând cont de disponibilitatea participanților, în mun. Chișinău sau regiuni din apropiere, până la 25 km:
- Închirierea unei săli de instruire, echipată și mobilată pentru 2 zile, cu acces la internet;
- Cazarea participanților (camere duble, 1 (una) noapte), a se indica numărul de camere disponibile;
- Servicii alimentație și servire a mesei (3 mese/zi, pauze de cafea, apă)
- Alte servicii și facilități, a fi indicate.
Numărul de participanți total planificat este de 25 persoane.
CERINȚE PENTRU FIECARE SERVICIU
Ofertele vor conține următoarele informații:
- Servicii de închiriere a unei săli de instruire:
- O sală de instruire pentru un grup de până la 25 persoane (preferabil săli cu acces la lumină naturală);
- Echipamente necesare: proiector, ecran, laptop, tablă flipchart, internet Wi-Fi
- Mobilier confortabil (mese și scaune tapițate);
- Climatizare (aer condiționat cald/rece) și jaluzele;
- Posibilitate de aranjare flexibilă meselor/scaunelor în sală pentru lucru în grupuri;
- Asigurarea spațiului de depozitare a echipamentelor și materialelor necesare instruirii, aduse de organizator (în caz de necesitate);
- Indicarea tarifului detaliat și total pentru închirierea sălilor pentru: 1 zi, 0,5 zi și total pentru 2 zile.
- Servicii de cazare pentru participanți
- Camere duble, paturi separate, baie proprie (duș, WC, chiuvetă), TV, apă caldă;
- Cazare pentru 1 (una) noapte pentru un număr de aproximativ de +/-25 persoane.
- Specificați dacă micul dejun este inclus;
- Tarife detaliate: per persoană/zi și total pentru 25 persoane.
- Servicii de alimentație pentru participanți:
- Asigurarea următoarelor servicii de alimentație pentru 25 persoane total pe durata instruirii, conform tabelului de mai jos.
- Meniuri propuse pentru fiecare masă, ca anexe.
|
Tarif servicii alimentare pe persoană |
Tarif servicii alimentare pentru 25 persoane |
|||
|
1 |
Prima zi de instruire |
11:00 - pauză de cafea |
||
|
13:00 - prânz |
||||
|
16:00 - pauză de cafea |
||||
|
19:00 – cina |
||||
|
Apa pentru participanți 0.5 l - 2 buc./participant/zi |
||||
|
Total prima zi |
||||
|
2. |
A 2a zi de instruire |
08:00 – mic dejun A se specifica dacă cazarea include micul dejun |
||
|
10:00 - pauză de cafea |
||||
|
13:00 - prânz |
||||
|
15:30 - pauză de cafea |
||||
|
Apa pentru participanți 0.5 l - 2 buc./participant/zi |
||||
|
Total ziua 2a |
||||
|
Total servicii alimentare |
||||
Condiții de eligibilitate:
- Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova;
- Experiență în domeniul organizării evenimentelor de cel puțin 2 ani;
- Infrastructură adecvată și disponibilă în perioada indicată;
- Reputație profesională ireproșabilă.
Criterii de evaluare a ofertelor
- Calitatea și varietatea meniurilor propuse – 20%;
- Disponibilitatea, cazarea și dotarea locației – 30%;
- Oferta de preț (raport cost – beneficii) – 50%.
Documente necesare pentru aplicare
Dosarul de participare va include:
- Oferta financiară detaliată în lei moldovenești, întocmită conform cerințelor specifice menționate în anunț (semnată și ștampilată), valabilă minim 30 zile, cu TVA 0;
- Meniul propus pentru pauzele de cafea, prânz și cină conform tabelului prezentat în anunț;
- Copia autorizației de prestare a serviciilor;
- Datele de contact ale persoanei responsabile din partea companiei.
Companiile interesate vor expedia dosarele la adresa de e-mail: officehelpage@gmail.com , cu mențiunea „Concurs prestator servicii cazare, alimentare instruire MOL001”, până la data de 14 august 2025, în format electronic sau pe suport de hârtie prin poștă sau fizic la adresa: Moldova, mun. Chișinău, MD-2005, str. Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 431, HelpAge Moldova.
Doar compania selectată va fi contactată! Dosarele incomplete nu vor fi luate în considerație.
Pentru detalii suplimentare: Dina Ciubotaru, +373 22 225098, dina.ciubotaru@helpage.md.
- Fundația Regina Pacis extinde termenul de selectare a unui/unei coordonator/oare de proiect
- Servicii de consultanță pentru livrarea unui atelier de promovarea bunăstării și prevenirea arderii profesionale
- iData angajează: Cercetător sau Cercetător Junior
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
- Șef(ă) al Serviciului marketing și comunicare
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









