SC. Summit Events

HelpAge Moldova anunță concurs pentru contractarea serviciilor de închiriere săli de conferințe, servicii de cazare și servicii de catering


HelpAge Moldova este parte a rețelei de organizații cu același nume, cu prezența în 85 țări din lume care lucrează cu și pentru persoanele vârstnice. Misiunea organizației este de a promova bunăstarea și incluziunea persoanelor în etate, astfel încât să ne putem bucura cu toții de un viitor fără sărăcie, inegalități și discriminare.

În perioada februarie 2023 – octombrie 2025, HelpAge Moldova, care deține secretariatul Platformei pentru Îmbătrânire Activă (18 organizații), implementează proiectul “Integrarea îmbătrânirii active în politicile publice în Republica Moldova”, implementat cu suportul Fundației Est-Europene din resursele acordate de Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) și Suedia.

Printre activitățile proiectului se numără și consolidarea cunoștințelor reprezentanților celor 18 ONG-uri membre ale Platformei pentru Îmbătrânire Activă în domeniul comunicării în advocacy.

În contextul celor expuse, HelpAge Moldova anunță concurs de selectare a unui prestator care să furnizeze următoarele servicii, pentru două zile în perioada 21-22 august (în zilele de joi și vineri)* perioada poate fi modificată, ținând cont de disponibilitatea participanților, în mun. Chișinău sau regiuni din apropiere, până la 25 km:

  1. Închirierea unei săli de instruire, echipată și mobilată pentru 2 zile, cu acces la internet;
  2. Cazarea participanților (camere duble, 1 (una) noapte), a se indica numărul de camere disponibile;
  3. Servicii alimentație și servire a mesei (3 mese/zi, pauze de cafea, apă)
  4. Alte servicii și facilități, a fi indicate.

Numărul de participanți total planificat este de 25 persoane.

CERINȚE PENTRU FIECARE SERVICIU

Ofertele vor conține următoarele informații:

  1. Servicii de închiriere a unei săli de instruire:
  • O sală de instruire pentru un grup de până la 25 persoane (preferabil săli cu acces la lumină naturală);
  • Echipamente necesare: proiector, ecran, laptop, tablă flipchart, internet Wi-Fi
  • Mobilier confortabil (mese și scaune tapițate);
  • Climatizare (aer condiționat cald/rece) și jaluzele;
  • Posibilitate de aranjare flexibilă meselor/scaunelor în sală pentru lucru în grupuri;
  • Asigurarea spațiului de depozitare a echipamentelor și materialelor necesare instruirii, aduse de organizator (în caz de necesitate);
  • Indicarea tarifului detaliat și total pentru închirierea sălilor pentru: 1 zi, 0,5 zi și total pentru 2 zile.
  1. Servicii de cazare pentru participanți
  • Camere duble, paturi separate, baie proprie (duș, WC, chiuvetă), TV, apă caldă;
  • Cazare pentru 1 (una) noapte pentru un număr de aproximativ de +/-25 persoane.
  • Specificați dacă micul dejun este inclus;
  • Tarife detaliate: per persoană/zi și total pentru 25 persoane.
  1. Servicii de alimentație pentru participanți:
  • Asigurarea următoarelor servicii de alimentație pentru 25 persoane total pe durata instruirii, conform tabelului de mai jos.
  • Meniuri propuse pentru fiecare masă, ca anexe.
     

Tarif servicii alimentare pe persoană

Tarif servicii alimentare pentru 25 persoane

1

Prima zi de instruire

11:00 - pauză de cafea

   

13:00 - prânz

   

16:00 - pauză de cafea

   

19:00 – cina

   

Apa pentru participanți 0.5 l - 2 buc./participant/zi

   

Total prima zi

   

2.

A 2a zi de instruire

08:00 – mic dejun

A se specifica dacă cazarea include micul dejun

   

10:00 - pauză de cafea

   

13:00 - prânz

   

15:30 - pauză de cafea

   

Apa pentru participanți 0.5 l - 2 buc./participant/zi

   

Total ziua 2a

   
 

Total servicii alimentare

   

Condiții de eligibilitate:

  • Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova;
  • Experiență în domeniul organizării evenimentelor de cel puțin 2 ani;
  • Infrastructură adecvată și disponibilă în perioada indicată;
  • Reputație profesională ireproșabilă.

Criterii de evaluare a ofertelor

  1. Calitatea și varietatea meniurilor propuse – 20%;
  2. Disponibilitatea, cazarea și dotarea locației – 30%;
  3. Oferta de preț (raport cost – beneficii) – 50%.

Documente necesare pentru aplicare

Dosarul de participare va include:

  • Oferta financiară detaliată în lei moldovenești, întocmită conform cerințelor specifice menționate în anunț (semnată și ștampilată), valabilă minim 30 zile, cu TVA 0;
  • Meniul propus pentru pauzele de cafea, prânz și cină conform tabelului prezentat în anunț;
  • Copia autorizației de prestare a serviciilor;
  • Datele de contact ale persoanei responsabile din partea companiei.

 

Companiile interesate vor expedia dosarele la adresa de e-mail: officehelpage@gmail.com , cu mențiunea „Concurs prestator servicii cazare, alimentare instruire MOL001”, până la data de 14 august 2025, în format electronic sau pe suport de hârtie prin poștă sau fizic la adresa: Moldova, mun. Chișinău, MD-2005, str. Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 431, HelpAge Moldova.

Doar compania selectată va fi contactată! Dosarele incomplete nu vor fi luate în considerație. 

 

Pentru detalii suplimentare: Dina Ciubotaru, +373 22 225098, dina.ciubotaru@helpage.md.




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola