Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț de achiziție: Selectarea unui prestator de servicii de alimentație și de catering pentru evenimentul „Startup Moldova Summit 2025”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Anunț de achiziție: Selectarea unui prestator de servicii de alimentație și de catering pentru evenimentul „Startup Moldova Summit 2025”
Perioada de prestare a serviciilor: 16 Aprilie 2025
Locația evenimentului: Mediacor (str. Alexei Mateevici, 60, Chișinău)
Beneficiar: Fundația Startup Moldova
Fundaţia Startup Moldova este o organizație juridică care are ca scop de a cataliza dezvoltarea ecosistemului de startup-uri din Republica Moldova și de a contribui la îmbunătățirea nivelului de dezvoltare economică a țării, prin atragerea şi dezvoltarea ideilor inovaționale de startup-uri tehnologice.
La data de 16 aprilie 2025 Fundaţia Startup Moldova organizează Startup Moldova Summit 2025 - cel mai important eveniment dedicat tehnologiei și investițiilor în Moldova!
Fundaţia Startup Moldova solicită oferte din partea prestatorilor de servicii alimentare și de catering, pentru data de 16 aprilie 2025:
- LOT 1: pentru un grup de 100 de persoane - pe parcursul întregii zile trebuie să fie asigurat Coffee Break și furnizarea de meniuri complete (lunch):
|
Nr. |
Serviciu |
Descriere |
Preț (MDL) |
|
1. |
Coffee Break (Pauză de cafea) |
Meniul posibil: cafea naturală boabe și zahăr, ceai infuzie în pachețele, patiserie, fructe |
Per persoană |
|
2. |
Meniu complet |
Meniul posibil pentru lunch |
Per persoană |
|
3. |
Serviciu deservire (dacă este aplicabil) |
Oferta posibilă pentru personalul implicat în deservirea evenimentului (chelneri, event manager) |
% din valoarea comenzii |
|
4. |
Logistică (dacă este aplicabil) |
Dotările logistice (încărcare / descărcare mobilier, consumabile, transport, livrare) |
% din valoarea comenzii |
- LOT 2: pentru un grup de 200 de persoane - serviciile de catering trebuie să includă livrarea de meniuri complete (dinner de tip fourchette);
|
Nr. |
Serviciu |
Descriere |
Preț (MDL) |
|
1. |
Meniu complet |
Meniul posibil pentru dinner de tip fourchette |
Per persoană |
|
2. |
Serviciu deservire (dacă este aplicabil) |
Oferta posibilă pentru personalul implicat în deservirea evenimentului (chelneri, event manager) |
% din valoarea comenzii |
|
3. |
Logistică (dacă este aplicabil) |
Dotările logistice (încărcare / descărcare mobilier, consumabile, transport, livrare) |
% din valoarea comenzii |
Vă rugăm să luați în considerare următoarele aspecte în ofertă:
- Meniu variat (inclusiv și meniu vegan) și cantitate suficientă per persoană (gramaj și suma).
- Meniul trebuie să respecte standarde locale de sănătate și siguranță alimentară.
- Preț avantajos. Vă atenționăm că ofertele prezentate trebuie să include TVA 0%.
- Livrarea mesei la adresa: Chișinău, str. Alexei Mateevici, 60 (incinta Mediacor)
Cerințe de eligibilitate ale ofertanților:
- Entitate înregistrată în Republica Moldova
- Deține autorizație de funcționare valabilă
- Prezintă experiență de lucru de 3 ani și mai mult
Criterii de evaluare:
- Conformitatea administrativă
- Evaluarea tehnică și experiența anterioară
- Evaluarea financiară
Pentru a participa la procesul de selecție, vă rugăm să trimiteți oferta Dvs. detaliată, inclusiv meniul propus și prețurile, până la data de 10 aprilie 2025 la adresa de email admin@startupmoldova.digital.
Vă mulțumim pentru interesul acordat și așteptăm ofertele Dvs.
- Termen extins: Centrul de Drept al Avocaților(CDA) angajează Specialist/ă în comunicare
- Montator(oare) imagine
- BNM angajează Economist/ă principal/ă, responsabil/ă de elaborarea modelelor economice
- Eastern Partnership (EaP) Countries Project Coordinator (F/M) 100% - Helvetas Reconomy Program
- Prelungit Oficiul Național de Implementare a Proiectelor de Mediu organizează concurs pentru ocuparea postului de Contabil Șef
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






