Termen Extins - Solicitare de oferte pentru identificarea experților tehnici și/sau companiilor pentru servicii de diviziune, monitorizarea lucrărilor și recepționarea lucrărilor în anul 2025


Termen Extins - Solicitare de Oferte 
Pentru Identificarea Experților Tehnici și/sau Companiilor pentru Servicii de Diviziune, Monitorizarea Lucrărilor și Recepționarea Lucrărilor în Anul 2025

1. Informații Generale:

Organizația/Beneficiarul: Fundația de Binefacere Caritas Moldova
Număr de telefon: +37378800597
Email: procurement@caritas.md
Data emiterii: 10.02.2025
Termen limită pentru depunerea ofertelor: Termen Extins pana 20.02.2025 (17.02.2025)
Modalitatea de transmitere a ofertelor: prin email procurement@caritas.md

2. Obiectul Cererii de Oferte:

Scopul acestui RFQ este identificarea experților tehnici și/sau a companiilor care vor furniza următoarele servicii pentru proiectele derulate în anul 2025:

  1. Servicii de Diviziune a Lucrărilor
    • Activitățile de diviziune a lucrărilor, inclusiv planificarea și organizarea acestora.
    • Definirea etapelor și alocarea sarcinilor pe etape.
    • Documentația necesară și procedurile de diviziune a lucrărilor.
    • Estimarea timpilor necesari pentru fiecare etapă de diviziune.
  2. Servicii de Monitorizare a Lucrărilor
    • Planul de monitorizare a progresului lucrărilor.
    • Frecvența și formatul rapoartelor de progres.
    • Proceduri de evaluare a calității lucrărilor în timpul execuției.
    • Instrumentele și metodologiile utilizate pentru monitorizare.
    • Soluționarea problemelor și gestionarea riscurilor în timpul lucrărilor.
  3. Servicii de Recepționare a Lucrărilor
    • Proceduri detaliate de recepție a lucrărilor.
    • Criterii de acceptare și verificare a lucrărilor finalizate.
    • Testarea conformității lucrărilor cu standardele și specificațiile.
    • Procesul de remediere a eventualelor nereguli identificate în cadrul recepției.

3. Cerințe Specifice pentru Ofertanți:

  • Experiența: Ofertanții trebuie să aibă experiență relevantă în domeniul de diviziune, monitorizare și recepționare a lucrărilor. Aceasta poate include exemplare de proiecte similare, referințe și studii de caz.
  • Expertiză tehnică: Detalii privind calificările și certificările experților tehnici implicați în proiecte similare (de exemplu, ingineri, specialiști în construcții, etc.).
  • Echipele implicate: Informații despre echipele de lucru, numărul de angajați, nivelurile de competență și experiență ale acestora, și resursele necesare pentru furnizarea serviciilor.
  • Termene de livrare: Ofertele trebuie să includă estimările de timp pentru realizarea fiecărei etape a proiectului (diviziune, monitorizare, recepție).
  • Prețuri: Detalierea prețurilor pentru fiecare tip de serviciu solicitat, inclusiv costuri per oră, per proiect sau alte costuri adiționale.
  • Garanție: Ofertele trebuie să precizeze condițiile de garanție a serviciilor, inclusiv modul în care vor fi soluționate eventualele defecte sau neconformități identificate.

4. Condiții de Plată și Termeni Contractuali:

  • Modalitatea de plată: Ofertanții trebuie să specifice modul de plată propus, care poate include plăți pe etape (de exemplu, la finalizarea diviziunii, a monitorizării, etc.) sau plata integrală la finalizarea proiectului.
  • Termeni de plată: Detalii despre termenii de plată, de exemplu, 30 de zile de la facturare.
  • Penalități: În cazul în care termenii de livrare nu sunt respectați, vor fi aplicate penalități conform clauzelor contractuale.

5. Informații suplimentare:

  • Transport și logistică: Ofertele trebuie să includă costurile de transport și alte cheltuieli logistice legate de prestarea serviciilor.
  • Documentația solicitată:
    • Certificat de înregistrare al companiei (pentru companii)
    • Referințe de la proiecte anterioare
    • CV-uri ale experților tehnici și echipei implicate
    • Alte documente relevante care să susțină experiența și competențele oferite

6. Procedura de Selecție a Ofertelor:

Ofertele vor fi evaluate pe baza următoarelor criterii:

  • Prețul total al serviciilor
  • Experiența și referințele anterioare
  • Calitatea și aplicabilitatea metodologiei propuse
  • Disponibilitatea și flexibilitatea echipelor propuse
  • Condițiile financiare și termenii de plată

7. Modalitatea de Transmitere a Ofertei:

Ofertele vor fi transmise până la data limită Termen Extins pana 20.02.2025 (17.02.2025) prin email: procurement@caritas.md




Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola