CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. BNM angajează Economist principal responsabil de raportarea financiară

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
19/12/2025

BNM angajează Economist principal responsabil de raportarea financiară

Scopul funcției vacante:

  • Elaborarea/monitorizarea și raportarea situațiilor financiare ale BNM, monitorizarea indicatorilor, partea narativă și analitică; analiza financiară a indicatorilor financiari ai BNM aferenți raportării financiare IFRS; elaborarea/modificarea/completarea/avizarea actelor normative interne, externe și altor documente aferente activității secției.

Obiectivele postului:

  • Eficiență sporită prin distribuirea optimă a resurselor de timp și cele la nivel de sistem informațional;
  • Respectarea prevederilor IFRS și cadrului legal în vigoare;
  • Dezvoltare profesională continuă;
  • Creșterea calității activității.

Cerințe minime obligatorii:

  • Studii superioare în domeniul evidenței contabile sau financiar-bancar cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;
  • Experienţă de minim 1 an în domeniul contabil sau financiar-bancar;
  • Cunoștințe aferente actelor normative și legislative ale Republicii Moldova în vigoare în domeniul evidenței contabile sau financiar-bancar,  în special IFRS;
  • Cunoştințe aferente principiilor, proceselor și standardelor pentru analiză și raportare;
  • Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator și cunoașterea avansată aplicațiilor MS Word, Excel și Power Point;
  • Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române și a limbii engleze (nivel intermediar);
  • Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, perseverență, capacitatea de a rezolva probleme, planificare, comunicare, analiză, gestionare eficientă a timpului, spirit de inițiativă, învățare și dezvoltare continuă;
  • Alte abilități și atitudini.

Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:

  • Candidatul trebuie să posede abilitatea de comunicare scrisă și orală, capacitatea de a expune clar și concis constatările, concluziile și recomandările (fixarea exactă și calitativă a informației);
  • Capacități analitice - abilitatea de a consolida, analiza, interpreta și prezenta raportări și /sau previziuni;
  • Abilitatea de a planifica, implementa și administra informaţii financiare și sisteme de control;
  • Orientare spre acțiune și rezultat;
  • Atitudine pozitivă, constructivă.

Principalele atribuții funcţionale:

  • Gestionează partea de analiză financiară prin realizarea de analize, evaluări, calcule de indicatori, evoluții, sectoare, etc.
  • Efectuează lunar analiza situației financiare a BNM, identifică, calculează și analizează indicatorii relevanți situației financiare efectuate;
  • Dezvoltă metodologia privind generarea /perfectarea rapoartelor financiare;
  • Perfectează Situaţiile Financiare ale Băncii Naţionale a Moldovei în conformitate cu actele normative interne şi cu IFRS;
  • Pregăteşte şi totalizează informaţia necesară pentru desfăşurarea auditului extern a Situaţiilor financiare ale BNM în volumul şi termenele stabilite;
  • Verifică cheltuielile legate de solicitările de deplasare ale angajaților BNM peste hotarele RM;
  • Alte funcții și atribuții ce ţin de activitatea Secţiei buget şi rapoarte manageriale la indicaţia conducerii subdiviziunii, conducerii Departamentului sau a conducerii BNM.

Termen-limită:

  • 31 decembrie 2025.

Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md, care să conțină copia actului de identitate și a diplomelor de studii superioare. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți dosarul de aplicare și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 143 sau 022-822-245.

Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.

Bibliografie:

  • Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr.548-XIII din 21.07.1995 cu modificările și completările ulterioare (republicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova, nr.297-300, art.544 din 30.10.2015).
  • Legea contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017.
  • Standardele internaționale de raportare financiară (IFRS).
  • HG nr. 10/2012 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la delegarea salariaților entităților din RM.

Economist principal SBRM DBFC



Articol precedent: BNM angajează Expert principal responsabil de reglementarea evidenței contabile în BNM Precedent Articolul următor: Public Institution “Environmental Projects National Implementation Office”, BTR2/NC6 Project Implementation Unit Vacancy Announcement Următor
  • Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Medic (pentru Caravana de sănătate)
  • BNM angajează Economist/ă principal/ă, responsabil/ă de reglementarea prudențială a entităților din sectorul asigurărilor/reasigurărilor
  • BNM angajează Expert principal în domeniul Integrării Europene
  • Extinderea termenului de selectare a serviciilor de consultanță pentru instruirea autorităților publice locale în domeniul eficienței energetice și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
  • "Ma Implic, Phase 2" project is looking for a team of 3 Consultants (Technical Operation & Maintenance Expert, Institutional & Managerial Expert, and Legal Expert)

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin

Angajări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md