Concurs oferte comerciale nr. 0221KAS pentru contractarea de servicii consultanță în planificare strategică

Distribuie prietenilor:



Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” este o organizaţie necomercială fondată în 1998 cu sediul în sat. Răzeni, r. Ialoveni. Misiunea asociației este de a implementa programe eficiente şi durabile pentru crearea oportunităţilor de participare a tinerilor la dezvoltarea comunităţii şi incluziunea socio-profesională a tinerilor din categorii defavorizate, inclusiv cu dizabilităţi.

Conform planului de activitate al Asoсiaţiei Obştești “Eco-Răzeni”, în cadrul proiectului „Activismul tinerilor – soluția dezvoltării comunitare” finanțat de către Uniunea Europeană și Fundația Konrad Adenauer, pentru anul curent este planificată elaborarea Strategiei de Tineret a raionului Ialoveni și a Planului de acțiuni pentru perioada 2022 – 2026.

Scopul concursului de oferte
Eco-Răzeni va contracta o companie sau un(o) expert(ă) independent(ă) care în colaborare cu Eco-Răzeni și Consiliul Raional Ialoveni, va oferi consultanță și va participa la toate etapele de elaborare a Strategiei de Tineret a raionului Ialoveni pentru perioada 2022 – 2026 și a Planului de acțiuni pentru implementarea acesteia.

Obiective specifice:
1. Facilitarea procesului de elaborare a Strategiei de Tineret a raionului Ialoveni și a Planului de acțiuni pentru perioada 2022 – 2026.
2. Implicarea autorităților locale și a instituțiilor publice din localitățile raionului în procesul de elaborare a Strategiei și a Planului de acțiuni.
3. Implicarea a cel puțin 20 de organizații din domeniul tineret, consilii locale ale tinerilor și grupuri de inițiativă din localitățile raionului în procesul de elaborare a Strategiei și a Planului de acțiuni.
4. Consultarea a minim 200 de tineri din cel puțin 50% din localitățile raionului în procesul de elaborare a Strategiei și a Planului de acțiuni.

Dosarul de aplicare va conține:
a) CV-ul organizației / expertului(ei) independent(e) în care se vor specifica următoarele aspecte: portofoliul serviciilor similare, experiență în condiții similare, disponibilitatea și competențe adecvate ale personalului, date de contact, etc.;
b) Scrisoare de intenție în care se vor specifica următoarele aspecte: descrierea metodologiei, termenii de realizare pentru fiecare etapă, condițiile de plată și costul serviciilor în lei moldovenești (cu TVA la cota 0% – în cazul persoanelor juridice și cu toate taxele incluse – în cazul persoanelor fizice).

Cerințele de calificare și baza de evaluare (criterii de evaluare):
1) Experiența generală – 15%;
– Companie / expert(ă) cu cel puțin trei ani de activitate pe piața din Republica Moldova;
– Specializat(ă) în prestarea serviciilor de consultanță în domeniul politicilor publice;
– Experiență în elaborarea materialelor în domeniul planificării strategice;
– Experienţă demonstrată în domeniul solicitat, cunoaşterea specificului sectorului de tineret la nivel regional și național va constitui un avantaj.
2) Experiența specifică – 20%;
– Experienţă anterioară în elaborarea/realizarea planurilor strategice de dezvoltare;
– Experienţă în realizarea și implementarea sarcinilor similare în domeniul politicilor de tineret;
– Experienţă în prestarea serviciilor de consultanță pentru organizații necomerciale va constitui un avantaj;
– Experiență de lucru cu organizații internaționale și/sau agenții naționale ce implementează proiecte cu finanțare externă va constitui un avantaj.
3) Experienţa profesională, personalul cheie – 15%;
– Personal calificat în realizarea angajamentelor (cu studii superioare și/sau calificări în domeniul sociologie sau în alt domeniu aferent);
– Abilităţi excelente de analiză și facilitare;
– Personal cu calificare în utilizarea strategiei şi metodologiei bine fundamentate (minimum 2 persoane cheie cu experiență în domeniul, de minimum 2 ani, în prestarea serviciilor de consultanță similare celor solicitate).
4) Condițiile și termenii de livrare și plată – 10%;
5) Preţ competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preţ/calitate – 40%.

Dosarul de aplicare va fi completat în limba română și expediat la următoarea adresă: str. Ștefan cel Mare 87B, s. Răzeni, MD 7728, r. Ialoveni sau prin email la adresa: [email protected] cu mențiunea ”Ofertă servicii planificare strategică”.

Termenul limită de expediere a ofertelor comerciale este 12 februarie 2021. Detalii pot fi obţinute telefonic la numărul 026873325, 079641243 (Persoana de contact: Sergiu Gurău).

Doar companiile selectate vor fi contactate. Dosarele incomplete nu se vor evalua. Concursul de oferte comerciale se desfășoară în conformitate cu prevederile Manualului de proceduri pentru achiziții și a Politicii anticorupție ale Asoсiaţiei Obştești “Eco-Răzeni”.

Pentru informaţii suplimentare vizitaţi http://www.ecorazeni.md

Vă mulţumim pentru participare la concurs!

Organizaţia noastră este recunoscută ca un actor activ în promovarea drepturilor omului în comunităţile din raionul Ialoveni, desfăşurînd în parteneriat cu autorităţile administraţiei publice locale de ambele nivele, instituţiile de învăţămînt, mass-media, structurile de tineret şi ong-urile activităţi de educaţie şi conştientizare a drepturilor omului de către opinia publică (campanii de sensibilizare a publicului larg, publicaţii, seminare, cursuri de instruire, concursuri, activităţi de educaţie neformală, program de granturi mici pentru tineri).

Din aprilie 2010, Eco-Răzeni în parteneriat cu Consiliul Raional Ialoveni coordonează programul raional Fondul pentru Tineri Ialoveni (www.fondultinerilor.md). În decembrie 2012, asociaţia a fondat prima întreprindere socială în domeniul alimentaţiei publice din Republica Moldova – Floare de cireş SRL (www.floaredecires.org) în cadrul căreia activează două servicii sociale: instruirea la locul de muncă a persoanelor cu dizabilități și cantina de ajutor social. Începînd cu august 2013, Eco-Răzeni în parteneriat cu Inspectoratul General al Poliţiei coordonează programul naţional Supraveghere de Vecinătate în Moldova. Organizaţia are nouă persoane angajate, dintre care șapte femei şi doi bărbaţi.

Asociaţia are în portofoliu peste 40 de proiecte implementate cu suportul Ambasadei SUA în Moldova, Ambasadei Norvegiei la Bucureşti, Agenţiei de Cooperare Internaţională a Germaniei (GIZ), Fundaţiei Soros Moldova, Fondului Naţional pentru Democraţie (NED) din SUA, PNUD Moldova, Oficiului în Moldova al Băncii Mondiale, Fundaţiei Est-Europene Moldova, IM Swedish Development Partner, Ministerul Federal Austriac al Muncii, Afacerilor Sociale, Sănătății și Protecției Consumatorilor, Ministerul Afacerilor Externe al Estoniei, Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC), Ministerului Mediului, Ministerului Tineretului şi Sportului al Republicii Moldova, Consiliului raional Ialoveni, ș.a.


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet

Logati-va cu una din retelele sociale pentru a crea un cont nou. Puteti modifica datele de acces si alege o parola dupa crearea contului.