- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
AO Servicii Sociale Durabile lansează invitație de participare la tender cu privire la achiziționarea a 2 uși și 2 ferestre
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească Servicii Sociale Durabile anunță concurs cu privire la achiziție a 2 uși și 2 ferestre PVC. Procurarea ușilor și ferestrelor are loc în cadrul proiectului „De la instituție la trai în comunitate„, care are ca scop dezvoltarea serviciului social Casă comunitară. Acest proiect este implementat de AO Servicii Sociale Durabile din resursele acordate de Uniunea Europeană în cadrul Proiectului „Servicii sociale mai bune printr-un parteneriat durabil dintre societatea civilă și guvern” co-finanțat și implementat de Fundația Soros-Moldova în parteneriat cu Asociația Keystone Moldova, Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei și Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități.
CAIET DE SARCINI
În cadrul procedurii de achiziție a ușilor și ferestre pentru serviciul social Casă comunitară Bolohani
- GENERALITĂŢI
Prezentul Caiet de Sarcini conține specificații tehnice, face parte integrantă din documentația de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerințelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condițiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.
Ofertele de participare conțin:
Ofertele trebuie să conţină adresa, telefonul şi rechizitele bancare ale ofertantului, Data, Semnătura conducătorului şi amprenta ştampilei. Prețul trebuie să fie indicat fără TVA (se anexează scrisoarea de confirmare a aplicării cotei TVA 0%).
Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile de la data depunerii ofertei.
- OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIŢIE
Achiziționarea a 2 ferestre și 2 uși.
- SPECIFICAŢII TEHNICE
- SPECIFICAŢII TEHNICE
|
№ crt. |
Simbol norme si cod resurse |
Denumire lucrărilor |
Unitatea de măsură |
Volum |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
Capitolul 1. Lucrari de constructie |
|
|
|
1 |
RpCO56A
|
Demontari: timplarie din lemn (ferestre) |
m2 |
9,20 |
|
2 |
CK23B
|
Ferestre din mase plastice cu unul sau mai multe canaturi la constructii cu inaltimi pina la 35 m inclusiv, avind suprafata tocului intre 1,00 si 2,5 mp inclusiv |
m2 |
4,70 |
|
3 |
CK25A
|
Usi confectionate din profiluri din mase plastice inclusiv armaturile si accesoriile necesare usilor montate in zidarie de orice natura la constructii cu inaltimea pina la 35 m inclusiv, intr-un canat, cu suprafata tocului pina la 7 mp inclusiv |
m2 |
4,50 |
|
4 |
CK26A
|
Glafuri montate la ferestre din mase plastice, pentru ferestre 350mm |
m |
3,60 |
|
5 |
CK26B
|
Glafuri montate la ferestre din aluminiu 220mm |
m |
3,60 |
Caracteristicile tehnice specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii. Ofertanții pot oferi produse cu caracteristici tehnice superioare celor specificate.
3.2. Livrare
- a) Produsul va fi livrat in condițiile menţionate în contractul de achiziţie.
- b) Produsul oferit trebuie să fie conform cu detaliile tehnice specificate în anexele tehnice.
- c) Documente care însoțesc livrarea: act de predare-primire.
- d) Livrarea produsului către Beneficiar, se face la sediul serviciului social, în conformitate cu instrucțiunile producătorului si nu necesită cheltuieli suplimentare pentru Beneficiar.
3.3. Garanție si service după vânzare
- a) Furnizorul va trebui să asigure garanția de bună funcționare, calitatea si performantele bunurilor pentru o perioadă de minim 24 luni, ea fiind specificată pentru fiecare tip de componenta în parte.
- b) Perioada de garanție începe din momentul recepției finale, respectiv livrarea produsului. .
- d) Furnizorul va trebui să prezinte modul în care își propune să rezolve aceste obligații pentru perioada de garanție.
- e) Defecțiunile înregistrate vor fi sesizate la reprezentanța Furnizorului.
- PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
- • Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile de la data depunerii ofertei.
- MODALITĂŢI DE PLATĂ
- • Plata produselor se va efectua in conformitate cu contractul încheiat intre Beneficiar si Furnizor, prin transfer bancar.
- PRECIZĂRI FINALE
- • ofertele vor fi transmise directorului de proiect – Digori Ion (date de contact 068921273, ssdurabile@gmail.com)
- • Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul cu Benficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare.
- • Organizatorul își rezerva dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferta sau pe toate ofertele.
- • Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta.
- BNM angajează expert/ă consultant/ă al/a Direcţiei reglementare şi licenţiere
- Gender-Centru contractează consultanți/te pentru facilitarea sesiunilor și meselor rotunde naționale și regionale privind managementul cazurilor de violență în bază de gen
- Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









