frule

Anunț specific de achiziții Cerere de oferte Bunuri (Procesul de licitare cu un singur plic) Mobilier

Anunț specific de achiziții

Cerere de oferte

Bunuri

(Procesul de licitare cu un singur plic)

 

Țara: Republica Moldova

Instituția: Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău

Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM )                     

  • ID Proiect: P167790

Titlul subproiectului: CONSOLIDAREA EDUCAȚIEI ÎN CARIERA DIDACTICĂ PENTRU PERFORMANȚA PROFESIONALĂ (EduPerformance)

Obiectul achiziției: Mobilier

Ref. Nr.: MD-PEDAGOGUNI-408126-GO-RFB

Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare MD-MOED-6542-ASF-U2-01 din 27 noiembrie 2023 pentru realizarea subproiectului CONSOLIDAREA EDUCAȚIEI ÎN CARIERA DIDACTICĂ PENTRU PERFORMANȚA PROFESIONALĂ (EduPerformance).

  1. În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției de mobilier.
  2. Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea echipamentului informațional şi accesorii: (conform anexei)

Lotul nr.1: Mobilier de birou

Lotul nr.2: Mobilier de laborator

Lotul nr.3: Scaune

Lotul nr.4: Canapele

Lotul nr.5: Table și cuiere

Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieții naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”), și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentele privind achiziții prenotat.

  1. Documentul de achiziție în limba română poate fi obținut de Ofertanți interesați la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: bm2@upsc.md, gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin email de către Autoritatea contractantă – Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, Str. Ion Creangă 1, MD-2069, orașul Chișinău, Republica Moldova.
  2. Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun. Chișinău, Ion Creangă 1, blocul.2, bir. 30 până la data de 30.10.2024 ora 11:00. 

Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.

  1. Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa – Chișinău, Str. Ion Creangă 1, blocul.2, bir.3 data de 30.10.2024 ora la 11:15.
  2. Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o "Declarație de garanție a ofertelor".
  3. Adresa menționată mai sus, în punctul 5,6 este: Republica Moldova, Chișinău, Str. Ion Creangă 1, MD 2069, bir. 30, achizitii.bm2@upsc.md, tel:022-24-07-91.

Semnătura Managerului de proiect EduPerformance

Nume Prenume: CHIRIAC TATIANA

 


Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola