Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Angajări
Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
CERERE DE EXPRIMARE A INTERESULUI
CONSULTANT(Ă) INDIVIDUAL(Ă) PENTRU DESFĂȘURAREA SESIUNILOR DE INSTRUIRE / CONSOLIDARE A CAPACITĂȚILOR ECHIPELOR MULTIDISCIPLINARE ÎN DOMENIUL COMBATERII VIOLENȚEI ASUPRA COPIILOR
REPUBLICA MOLDOVA
Proiectul „Abilitarea Femeilor prin Servicii de Răspuns la Violența în Bază de Gen” (SAVV)
ID proiect: P168790
Număr de referință: MD-AGC-501000-CS-CDS
Proiectul Împuternicirea Femeilor prin Servicii de Violență Bazată pe Gen (SAVV), finanțat de Fondul Japonez de Dezvoltare Socială prin intermediul Băncii Mondiale și implementat de AO Gender-Centru, în parteneriat cu AVE Copiii și părți interesate naționale, introduce un model pilot care oferă servicii integrate, centrate pe supraviețuitori, în patru regiuni țintă din Republica Moldova: Chișinău, Bălți, Cahul și Ștefan Vodă.
SAVV își propune să îmbunătățească accesul la servicii integrate și specializate pentru supraviețuitorii violenței bazate pe gen (GBV) și să sprijine emanciparea lor economică, sporind în același timp capacitatea guvernului și a ONG-urilor de a aborda GBV în anumite comunități din Republica Moldova.
Serviciile de consultanță (“Serviciile”) vizează recrutarea unei/unuia Consultante/ Consultant individual(e) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidare a capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor, în cadrul Proiectului SAVV. Consultanta/Consultantul va elabora și facilita opt sesiuni de instruire cu durata de două zile fiecare, câte două sesiuni în fiecare regiune, pentru grupuri de până la 25 de participante/participanți.
Termenii de Referință (TOR) detaliați pentru misiune sunt atașați.
Asociația „Gender-Centru” invită consultanții individuali eligibili („Consultanți”) să își exprime interesul pentru furnizarea Serviciilor. Consultanții interesați trebuie să furnizeze informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta Serviciile.
Cerințe obligatorii:
- Diplomă universitară (Licență sau studii superioare) în științe sociale, psihologie, pedagogie, drept, protecția copilului sau într-un alt domeniu relevant pentru prevenirea și combaterea violenței împotriva copiilor.
- Minimum 5 ani de experiență profesională în domeniul drepturilor copilului și al protecției copilului, cu un accent special pe prevenirea și combaterea violenței asupra copiilor.
- Minimum 3 ani de experiență profesională în facilitare, instruire sau activități de consolidare a capacităților în domeniul protecției copilului, siguranței copilului, asistenței sociale sau drepturilor omului.
- Cunoștințe solide privind cadrul național de protecție a copilului din Republica Moldova, inclusiv mecanismele de referire, standardele de siguranță și rolurile instituțiilor și serviciilor naționale.
- Fluență în limba română și limba rusă.
Deținerea următoarelor calificări constituie un avantaj:
- Experiență anterioară de colaborare cu organizații internaționale, proiecte finanțate de donatori sau inițiative multi-actor în domeniul protecției copilului sau al siguranței copilului.
- Abilități solide de facilitare și comunicare publică, cu capacitatea de a implica profesioniști din diverse domenii, cum ar fi cadre didactice, psihologi, ofițeri/ofițere de poliție și asistenți/asistente sociali(e).
- Capacitate demonstrată de a elabora rapoarte, materiale de instruire sau note de orientare de înaltă calitate, care reflectă lecțiile învățate și promovează schimbul de cunoștințe în domeniul protecției copilului.
Durată:
Această consultanță va necesita până la 32 de zile lucrătoare pe o perioadă de 4 ani (din noiembrie 2025 până în mai 2029). Consultanta/Consultantul va fi necesar să efectueze deplasări în diverse regiuni ale Republicii Moldova pentru facilitarea sesiunilor planificate. Toate cheltuielile de transport, aranjamentele logistice și invitațiile participanților vor fi organizate și acoperite de Asociația „Gender-Centru”. Pentru activitățile pregătitoare, consultanta/consultantul este/sunt responsabil(ă/i) de utilizarea propriului computer și de asigurarea unui acces fiabil la internet.
Consultantul/a va fi selectat în conformitate cu metoda Consultantului Individual (CI) prevăzută în Regulamentul de Achiziții al Băncii Mondiale pentru Împrumutații IPF, ediția din septembrie 2023.
Informații suplimentare pot fi obținute la adresa elena.ratoi@gender-centru.md în timpul programului de lucru: 09:00 - 17:00 (ora locală).
Candidații/-tele interesați/-te trebuie să trimită CV-urile, cu subiectul „Traineri_MDT_Copii”, până la 4 noiembrie 2025, 18:00, la următoarea adresă de email: elena.ratoi@gender-centru.md
- AO FFUPLM anunță apel deschis de selectare a unui specialist pentru prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program
- Gender-Centru contractează consultanți/te pentru facilitarea sesiunilor și meselor rotunde naționale și regionale privind managementul cazurilor de violență în bază de gen
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









