Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program

Nr. ref. 11 din 24.10.2025
Denumirea postului: Coordonator/Coordonatoare de program
Scopul postului: Titularul/Titulara va asigura coordonarea Programului „Procese Democratice” al Asociației Promo-LEX. În acest sens, va planifica, coordona și superviza implementarea proiectelor derulate în cadrul programului. De asemenea, va gestiona echipa și resursele alocate, contribuind la atingerea obiectivelor programului, la consolidarea impactului intervențiilor organizației în domeniul democrației, precum și la menținerea unei comunicări constructive cu donatorii, partenerii și alte părți interesate.
Relații ierarhice: Se subordonează Directorului de program, Programul Procese Democratice.
Responsabilități:
Titularul/Titulara postului:
- planifică și coordonează implementarea proiectelor desfășurate în cadrul Programului Procese Democratice al Asociației Promo-LEX;
- identifică oportunități de finanțare și elaborează propuneri de proiecte în cadrul Programului;
- organizează și conduce ședințele interne ale echipei de Coordonare, participă la ședințele interne de Program și de management ale Asociației;
- coordonează și verifică îndeplinirea obligațiilor de serviciu de către angajații din subordinea sa;
- asigură managementul proiectelor; colaborează strâns cu echipa financiară pentru monitorizarea și asigurarea executării bugetelor proiectelor. În acest sens, titularul/titulara:
- contribuie la executarea bugetelor proiectelor;
- coordonează achizițiile de bunuri și servicii;
- solicită efectuarea plăților pe proiecte;
- coordonează și participă la procesul de angajare/contractare a resurselor umane;
- elaborează caiete de sarcini și fișe de post pentru echipele de proiecte;
- coordonează implementarea activităților din cadrul proiectelor;
- planifică, coordonează și participă la implementarea programelor de subgrantare și a campaniilor de educație civică și electorală din cadrul programului;
- participă la evenimentele publice din cadrul proiectelor și coordonează aspectele logistice ale acestora;
- coordonează procesul de elaborare, redactare, traducere, editare, machetare, imprimare și distribuție a produselor și materialelor informaționale și de vizibilitate din cadrul Programului;
- coordonează procesul de monitorizare și evaluare a proiectelor și a impactului acestora;
- menține comunicarea cu donatorii cu privire la managementul proiectelor;
- elaborează rapoarte intermediare și finale de activitate privind implementarea proiectelor;
- coordonează procesul de evaluare externă și participă la auditul situațiilor financiare ale proiectelor implementate;
- reprezintă Programul și Asociația Promo-LEX în plan intern şi extern;
- alte sarcini relevante la solicitarea Directorului de program și/sau a Directorului executiv.
Cerințe față de candidați:
Educație: studii superioare în management, științe politice, drept, relații internaționale, administrație publică, sociologie sau alte domenii relevante.
Experiență profesională:
- minimum 3 ani de experiență în domenii relevante, implicând responsabilități de coordonare a echipelor și de implementare a proiectelor, preferabil în domenii precum democrația, drepturile omului, guvernarea participativă sau altele similare.
- experiență relevantă în organizarea evenimentelor publice, a campaniilor de informare și a campaniilor de advocacy;
- experiență de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale şi/sau organizațiilor donatoare naționale/internaționale – va constitui un avantaj.
Cunoștințe și abilități specifice: cunoștințe avansate privind monitorizarea proceselor democratice și funcționarea mediului asociativ; abilități excelente de scriere, implementare și raportare a proiectelor finanțate de parteneri internaționali; buna cunoaștere a cadrului de cooperare cu instituțiile publice, organizațiile internaționale și actorii societății civile – va constitui un avantaj.
Abilități lingvistice:
- cunoașterea excelentă a limbii române;
- cunoașterea limbii ruse și engleze la nivel avansat.
Abilități generale:
- abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
- abilități excelente de comunicare interpersonală;
- competențe și abilități administrative de bază;
- abilități excelente de utilizare a echipamentului de birou (computer/copiator/scanner/fax);
- abilități de a lucra independent și în echipă, într-un mediu dinamic și în termeni restrânși.
Competențe digitale:
- competențe în utilizarea eficientă a internetului;
- competențe în utilizarea IA – va constitui un avantaj;
- abilități de comunicare online și gestionare a e-mailului;
- aptitudini de lucru în programe software de birou (Microsoft Office, Google Forms/Docs/Drive, altele similare);
- abilități de utilizare a platformelor de videoconferință online și alte instrumente de comunicare virtuală (Zoom, Google Meet, Microsoft Teams).
Alte cerințe și/sau condiții specifice:
- respectarea principiilor democrației, supremației legii și a drepturilor omului;
- neafiliere politică și non-partizanat politic (candidații nu pot fi membri/activiști ai vreunor partide politice/mișcări social-politice);
- integritate și discreție profesională;
- responsabilitate și punctualitate;
- disponibilitate de a lucra, la necesitate, peste program și în zile de odihnă;
- disponibilitate de a efectua deplasări (la nivel național și internațional).
- deținerea automobilului propriu și a permisului auto Categoria B, va constitui un avantaj.
Locul de muncă: Chișinău (sediul Asociației Promo-LEX)
Program de muncă: deplin
Perioada de angajare: determinată, conform art. 55 Codul Muncii (pentru perioada îndeplinirii obligațiilor de muncă ale salariatului care se află în concediu prevăzut la art. 124 Codul Muncii).
Ce oferim: Asociația Promo-LEX te invită să faci parte dintr-o echipă de profesioniști și să contribui la dezvoltarea democrației și promovarea drepturilor omului în Republica Moldova. Oferim un salariu competitiv și oportunități de instruire și dezvoltare profesională.
Procedura de aplicare: persoanele interesate trebuie să prezinte Dosarul de angajare care trebuie să conțină:
- CV (CV-ul va include date relevante, conform cerințelor de angajare stipulate în prezentul anunț: studii, experiență, competențe, abilități etc.);
- Scrisoare de motivare în care se va descrie experiența relevantă (dacă aveți experiență anterioară de colaborare cu Promo-LEX vă rugăm să indicați detalii) și motivația de a ocupa postul. Scrisoarea de motivare va mai conține următoarele informații:
- două persoane de referință – se va indica numele persoanei, organizația/instituția și datele de contact (foști/actuali angajatori, mentori sau profesori care pot oferi recomandări în susținerea candidatului);
- persoana de referință de la ultimul loc de muncă/voluntariat (director, administrator etc.). Se va indica numele persoanei, organizația/instituția, funcția și datele de contact (tel, e-mail);
- Oferta financiară (salariul net solicitat, după reținerea tuturor impozitelor);
- Disponibilitatea de angajare – din ce dată (indicați data exactă) persoana este disponibilă să înceapă lucrul.
Dosarul va fi completat în limba Română și trebuie expediat prin e-mail la adresa angajare@promolex.md cu mențiunea „Coordonator/Coordonatoare de program”.
Notă: Candidații preselectați vor fi supuși verificărilor referințelor și ale antecedentelor de la locurile anterioare de muncă/voluntariat (cu privire la posibile acte de fraudă, conflict de interese, hărțuire, încălcare a eticii profesionale și alte acte similare).
Data limită pentru depunerea dosarelor: 10 noiembrie 2025, ora 18.00. Vor fi evaluate doar dosarele complete și depuse în termen. Sunt încurajate aplicațiile timpurii. Asociația Promo-LEX își rezervă dreptul să preselecteze și să invite candidații la interviu pe măsura recepționării dosarelor de aplicare. Totodată, decizia finală va fi luată după expirarea termenului limită.
Evaluarea dosarelor se va realiza în 2 etape: la prima etapă, dosarele vor fi analizate sub aspectul corespunderii candidaților cu cerințele și condițiile stipulate în anunț; cea de-a doua etapă va consta în intervievarea candidaților pre-selectați.
Pentru mai multe detalii contactați:
Nicolae Panfil, Director de program, tel. 079381842, e-mail: nicolae.panfil@promolex.md.
- GIZ - Junior Communication Specialist
- Gender-Centru contractează consultant/ă pentru instruirea și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței împotriva femeilor și a violenței domestice
- Șef al Direcției investiții și protejarea investițiilor, Instituția Publică Agenția de Investiții
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” объявляет набор на должность Специалиста по защите прав ребёнка
- Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








