Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Anunț de concurs pentru ocuparea funcției de Șef al Secției Fondul pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova (FEERM)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Scopul general al funcției
Coordonarea dezvoltării și implementării programului de finanțare FEERM în sectorul rezidențial din Republica Moldova, prin implementarea proiectelor de eficiență energetică și valorificare a surselor regenerabile de energie în clădiri locative, precum și atragerea resurselor financiare naționale și internaționale necesare în acest scop. Titularul funcției va asigura, totodată, promovarea și consolidarea imaginii Centrului, atât la nivel național, cât și internațional.
Sarcinile principale ale funcției
1.Asigurarea conducerii și exercitării managementului eficient al Secției FEERM
- Exercită dirijarea activității Secției în ansamblu, asigură îndeplinirea calitativă a atribuțiilor de serviciu a tuturor colaboratorilor Secției.
- Planifică, organizează, coordonează, monitorizează, evaluează și raportează activitatea Secției luând măsurile necesare în vederea asigurării îndeplinirii cu succes a obligațiunilor sale de serviciu.
2.Coordonarea colaborării cu parteneri, beneficiari și antreprenori pentru implementarea Programului FEERM
- Coordonează activitățile de colaborare cu partenerii de dezvoltare, donatorii și instituțiile financiare naționale și internaționale, în vederea atragerii de resurse financiare.
- Coordonează procesul de colaborare cu beneficiarii Programului FEERM.
- Coordonează procesul de colaborare cu Contractanții care prestează servicii finanțate de Programul FEERM (elaborare documentație de proiect, executarea și supravegherea lucrărilor de construcții).
3.Asigurarea elaborării actelor normative cu privire la activitatea FEERM
- Asigură elaborarea și actualizarea actelor normative interne (produse de finanțare, manuale operaționale, regulamente, proceduri, instrucțiuni, metodologii).
- Asigură elaborarea specificațiilor tehnice pentru contractarea serviciilor și lucrărilor.
- Participă la dezvoltarea, implementarea și monitorizarea cadrului normativ cu privire la eficiența energetică în sectorul rezidențial, în special cu incidență în domeniul instrumentelor și programelor de finanțare aplicate.
4.Oferirea suportului la verificarea calității serviciilor prestate de antreprenori și finanțate din Programul FEERM
- Asigură suportul la verificarea proiectelor tehnice de execuție.
- Asigură suport la verificarea calității lucrărilor de construcții.
5.Asigurarea promovării imaginii IP CNED la nivel național și internațional
- Pregătește informațiile promoționale despre activitatea FEERM.
- Participă în grupuri de lucru, seminare, conferințe, ateliere de lucru, vizite de studiu, expoziții.
6.Coordonarea elaborării și prezentării rapoartelor/informațiilor periodice aferente activității FEERM, conform solicitării
- Coordonează și elaborează rapoarte solicitate de către administrația I.P. CNED și alte subdiviziuni structurale ale IP CNED.
- Coordonează și elaborează rapoarte solicitate de către organele de control/inspecție.
Studii
Superioare de licență în domeniile: energie, construcții și inginerie civilă, economie, finanțe, administrare publică, urbanism și arhitectură. Studiile de masterat sau doctorat în aceste domenii va constitui un avantaj.
Experiență profesională
- Minim 7 ani experiență de muncă în domenii cu activități conexe funcției;
- Minim 2 ani experiență demonstrată în managementul proiectelor de eficiență energetică;
- Experiență aferentă implementării proiectelor de eficiență energetică în sectorul rezidențial constituie un avantaj;
- Experiență de lucru cu partenerii de dezvoltare constituie un avantaj.
Abilități
- Managementul proiectelor: Capacitatea de a coordona proiecte, inclusiv planificarea, monitorizarea și evaluarea acestora.
- Comunicare și negociere: Abilități de prezentare, redactare și negociere cu diverse categorii de parteneri, inclusiv instituții financiare, donatori, autorități publice și beneficiari.
- Analiză și sinteză: Capacitatea de a interpreta date tehnice și economice, de a elabora rapoarte și propuneri de îmbunătățire.
- Tehnologie: Cunoștințe de bază ale instrumentelor digitale de raportare și colaborare (MS Office, Excel).
- Lucru în echipă: Aptitudini interpersonale, capacitate de a motiva și coordona membrii echipei.
Atitudini/Comportamente
Viziune, gândire strategică, leadership, flexibilitate și disponibilitate la schimbare, responsabilitate, punctualitate, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, dorință și posibilitate de asimilare continuă a noilor cunoștințe generale și tehnice.
Condiții aferente funcției
- Cetățenia Republicii Moldova.
- Cunoștințe excelente ale limbii române (scriere și comunicare verbală). Cunoașterea limbilor rusă și engleză la nivel minim B1.
- Capacitate deplină de exercițiu.
- Studii corespunzătoare funcției.
- În ultimii 5 ani, să nu fi fost reziliat contractul individual de muncă din motive disciplinare.
- Fără antecedente penale pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.
Dosarul de concurs trebuie să conțină
- CV în format Europass.
- Copia buletinului de identitate.
- Copii ale diplomelor de studii și certificatelor de perfecționare profesională.
- Declarație pe propria răspundere privind respectarea art. 6 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrității instituționale.
- Documentele ce atestă experiența profesională
- Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Formular 1)
- Declarația pe proprie răspundere (Formular 2)
Modalitatea de aplicare
Dosarele pot fi depuse până la 13 iunie 2025, ora 17:00, prin una dintre următoarele metode:
- Personal sau prin poștă la adresa: Chișinău, str. Albișoara 38 et.4 MD-2005
- Prin e-mail: office@cned.gov.md
- Persoană de contact
- Grimailo Ana – telefon: 022499444, ext. 6
Etapele concursului
- Evaluarea dosarelor.
- Interviul (doar candidații selectați vor fi invitați).
Rezultatele vor fi comunicate prin e-mail sau telefon.
Salariu: de la 25 200 lei brut
Formular nr.1
ACORD
privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale
candidaţilor la funcţiile vacante din cadrul Instituţiei Publice „Centrul Național pentru Energie Durabilă”
Subsemnata/Subsemnatul
IDNP , Buletin de identitate seria Nr.
Data eliberării Oficiul
Adresa domiciliului/reşedinţei
prin acest acord îmi exprim în mod expres consimţământul la prelucrarea de către
angajaţii IP " " a datelor mele cu caracter personal, cât şi a
categoriilor speciale de date cu caracter personal, care sunt oferite de către mine, în legătură cu depunerea dosarului de concurs.
Nume Prenume Semnatura
Data
Formular nr. 2
DECLARAŢIE PE PROPRIE RĂSPUNDERE
raion/sector
Subsemnatul/Subsemnata
, bloc
nr.
domiciliat/ă în
strada .
_, declar pe proprie
scara etaj ap. , telefon/mobil
răspundere, cunoscând prevederile art. 352' din Codul Penal cu privire la falsul în declaraţii, că nu am antecedente penale şi fiscale, şi că documentele şi datele furnizate în dosarul de înscriere sunt adevărate.
Data:
Semnătura
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
- Programme Finance Associate (NPSA-7), Just Energy Transition Programme - UNDP Moldova
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Media Show Grup angajează Manager Vânzări în domeniul organizării de evenimente
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









