Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
I.P. ”Oficiul Național de Implementare a Proiectelor în Domeniul Mediului” anunță concurs de angajare - Șef Serviciul operațional și control implementare proiect
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Denumirea funcției vacante: Șef Serviciul operațional și control implementare proiect.
Scopul general al funcției vacante: Monitorizarea implementării proiectelor de mediu, Asigurarea eficienței activității Serviciului
Sarcinile de bază ale funcției:
- Coordonarea procesului de elaborare a proiectelor în domeniul managementului Proiectelor Investiționale de Mediu și a Fondului Național de Mediu;
- Asigurarea prezentării rapoartelor de monitorizare și evaluare a implementării PIM și a proiectelor finanțate din FNM;
- Planificarea activității Serviciului și controlul executării sarcinilor;
- Asigură cooperarea Serviciului cu autorități/instituții relevante;
- Coordonarea activității Serviciului.
- Asigură generalizarea și prezentarea rapoartelor de monitorizare și evaluare privind implementarea PIM
- Asigură elaborarea și prezentarea rapoartelor de valorificare a mijloacelor alocate proiectelor finanțate din FNM
- Asigură evidența evoluției implementării proiectelor finanțate din FNM
- Asigură elaborarea notelor informative pentru a fi prezentate Comitetului de Supraveghere a I.P. „ONIPM”
- Elaborează planurile de activitate ale Serviciului, coordonează și controlează executarea sarcinilor atribuite colaboratorilor și îndeplinirea obiectivelor de performanță
- Asigură desfășurarea ședințelor Comitetului de Supraveghere a I.P. „ONIPM”
- Asigură elaborarea răspunsurile la demersurile parvenite în instituție și executarea sarcinilor curente
- Reprezintă Serviciul și Instituția, la indicația conducerii, în relațiile cu instituțiile din exterior.
- Asigură cooperarea Serviciul cu alte instituții/autorități/ beneficiari de granturi pe subiecte relevante activității instituției
- Asigură comunicarea eficientă cu beneficiarii proiectelor finanțate din FNM, precum și cu serviciile de informare în masă pe subiecte relevante Serviciului
- Asigură plasarea pe site-ul IP ONIPM a informației cu caracter public aferentă activității Serviciului
Tip de angajare: Perioadă nedeterminată.
Condiții aferente funcției:
- Deține cetățenia Republicii Moldova;
- Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite pe teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
- Are capacitate deplină de exercițiu;
- Nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- Are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- Nu i-a fost încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- Nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
Cerințe specifice funcției:
Studii: superioare în domeniul economic, juridic, administrație publică.
Experiență: cel puțin 5 ani de experiență în domeniul economic, avantaj constituie funcție de conducere în administrare publică.
Cunoștințe necesare:
- legislația în vigoare, aferentă domeniului de competentă;
- principiile de analiză și evaluare a riscurilor proiectelor;
- prevederile specifice programelor implementate de către IP ONIPM;
- pachet Microsoft Office - utilizator
Abilități/aptitudini: organizatorice, de comunicare, de analiză, responsabilitate, punctualitate, imparțialitate, orientare spre rezultat și dezvoltare continuă.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- Curriculum Vitae;
- Copia buletinului de identitate;
- Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților la funcțiile vacante (Anexa 1);
- Declarația pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale (Anexa 2);
Salariul pe funcție: 26 250 lei;
Modalitatea de depunere a documentelor:
- Prin intermediul poștei electronice, la adresa: cancelaria@onipm.gov.md;
Data limită de depunere a documentelor: 30.03.2025.
Bibliografia concursului:
- Hotărârea Guvernului 1249 din 19.12.2018 cu privire la organizarea și funcționarea Instituției publice „Oficiul Național de Implementare a Proiectelor în Domeniul Mediului” https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=137301&lang=ro# ;
- Regulamentului privind modul de administrare a Fondului Național pentru Mediu, aprobat prin HG nr. 711 din 10.2022 https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=137300&lang=ro# ;
- Codul Administrativ al Republicii Moldova nr. 116 din 19.07.2018 – stabilește procedurile administrative aplicabile în sectorul public – https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=146158&lang=ro#
- Manualul Operațional pentru gestionarea Fondului Național pentru Mediu https://onipm.gov.md/sites/default/files/Manualul%20operational%20FNM_ro.pdf;
- Surse de informare: pagina oficială a ONIPM: https://onipm.gov.md/
Telefon anticameră: 022-22-62-54;
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
- Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








