I.P. ”Oficiul Național de Implementare a Proiectelor în Domeniul Mediului” anunță concurs de angajare - Șef Serviciul operațional și control implementare proiect


Denumirea funcției vacante: Șef Serviciul operațional și control implementare proiect.

 

Scopul general al funcției vacante: Monitorizarea implementării proiectelor de mediu, Asigurarea eficienței activității Serviciului

Sarcinile de bază ale funcției:

  1. Coordonarea procesului de elaborare a proiectelor în domeniul managementului Proiectelor Investiționale de Mediu și a Fondului Național de Mediu;
  2. Asigurarea prezentării rapoartelor de monitorizare și evaluare a implementării PIM și a proiectelor finanțate din FNM;
  3. Planificarea activității Serviciului și controlul executării sarcinilor;
  4. Asigură cooperarea Serviciului cu autorități/instituții relevante;
  5. Coordonarea activității Serviciului.
  6. Asigură generalizarea și prezentarea rapoartelor de monitorizare și evaluare privind implementarea PIM
  7. Asigură elaborarea și prezentarea rapoartelor de valorificare a mijloacelor alocate proiectelor finanțate din FNM
  8. Asigură evidența evoluției implementării proiectelor finanțate din FNM
  9. Asigură elaborarea notelor informative pentru a fi prezentate Comitetului de Supraveghere a I.P. „ONIPM”
  10. Elaborează planurile de activitate ale Serviciului, coordonează și controlează executarea sarcinilor atribuite colaboratorilor și îndeplinirea obiectivelor de performanță
  11. Asigură desfășurarea ședințelor Comitetului de Supraveghere a I.P. „ONIPM”
  12. Asigură elaborarea răspunsurile la demersurile parvenite în instituție și executarea sarcinilor curente
  13. Reprezintă Serviciul și Instituția, la indicația conducerii, în relațiile cu instituțiile din exterior.
  14. Asigură cooperarea Serviciul cu alte instituții/autorități/ beneficiari de granturi pe subiecte relevante activității instituției
  15. Asigură comunicarea eficientă cu beneficiarii proiectelor finanțate din FNM, precum și cu serviciile de informare în masă pe subiecte relevante Serviciului
  16. Asigură plasarea pe site-ul IP ONIPM a informației cu caracter public aferentă activității Serviciului

 

Tip de angajare: Perioadă nedeterminată.

Condiții aferente funcției:

  1. Deține cetățenia Republicii Moldova;
  2. Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite pe teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
  3. Are capacitate deplină de exercițiu;
  4. Nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
  5. Are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
  6. Nu i-a fost încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  7. Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  8. Nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;

Cerințe specifice funcției:

Studii: superioare în domeniul economic, juridic, administrație publică.

Experiență: cel puțin 5 ani de experiență în domeniul economic, avantaj constituie funcție de conducere în administrare publică.

Cunoștințe necesare:

  • legislația în vigoare, aferentă domeniului de competentă;
  • principiile de analiză și evaluare a riscurilor proiectelor;
  • prevederile specifice programelor implementate de către IP ONIPM;
  • pachet Microsoft Office - utilizator

Abilități/aptitudini: organizatorice, de comunicare, de analiză, responsabilitate, punctualitate, imparțialitate, orientare spre rezultat și dezvoltare continuă.

Documente ce urmează a fi prezentate:

  1. Curriculum Vitae;
  2. Copia buletinului de identitate;
  3. Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților la funcțiile vacante (Anexa 1);
  4. Declarația pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale (Anexa 2);

Salariul pe funcție:  26 250 lei;

Modalitatea de depunere a documentelor:

  1. Prin intermediul poștei electronice, la adresa: cancelaria@onipm.gov.md;

Data limită de depunere a documentelor: 30.03.2025.

Bibliografia concursului:

-    Manualul Operațional pentru gestionarea Fondului Național pentru Mediu https://onipm.gov.md/sites/default/files/Manualul%20operational%20FNM_ro.pdf;

Telefon anticameră: 022-22-62-54;

email:cancelaria@onipm.gov.md




Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

NEWSLETTER

Vă rugăm să activați javascript în browser-ul dvs. pentru a putea trimite acest formular

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola