I.P. ”Oficiul Național de Implementare a Proiectelor în Domeniul Mediului” anunță concurs de angajare - Șef Serviciul operațional și control implementare proiect
Denumirea funcției vacante: Șef Serviciul operațional și control implementare proiect.
Scopul general al funcției vacante: Monitorizarea implementării proiectelor de mediu, Asigurarea eficienței activității Serviciului
Sarcinile de bază ale funcției:
- Coordonarea procesului de elaborare a proiectelor în domeniul managementului Proiectelor Investiționale de Mediu și a Fondului Național de Mediu;
- Asigurarea prezentării rapoartelor de monitorizare și evaluare a implementării PIM și a proiectelor finanțate din FNM;
- Planificarea activității Serviciului și controlul executării sarcinilor;
- Asigură cooperarea Serviciului cu autorități/instituții relevante;
- Coordonarea activității Serviciului.
- Asigură generalizarea și prezentarea rapoartelor de monitorizare și evaluare privind implementarea PIM
- Asigură elaborarea și prezentarea rapoartelor de valorificare a mijloacelor alocate proiectelor finanțate din FNM
- Asigură evidența evoluției implementării proiectelor finanțate din FNM
- Asigură elaborarea notelor informative pentru a fi prezentate Comitetului de Supraveghere a I.P. „ONIPM”
- Elaborează planurile de activitate ale Serviciului, coordonează și controlează executarea sarcinilor atribuite colaboratorilor și îndeplinirea obiectivelor de performanță
- Asigură desfășurarea ședințelor Comitetului de Supraveghere a I.P. „ONIPM”
- Asigură elaborarea răspunsurile la demersurile parvenite în instituție și executarea sarcinilor curente
- Reprezintă Serviciul și Instituția, la indicația conducerii, în relațiile cu instituțiile din exterior.
- Asigură cooperarea Serviciul cu alte instituții/autorități/ beneficiari de granturi pe subiecte relevante activității instituției
- Asigură comunicarea eficientă cu beneficiarii proiectelor finanțate din FNM, precum și cu serviciile de informare în masă pe subiecte relevante Serviciului
- Asigură plasarea pe site-ul IP ONIPM a informației cu caracter public aferentă activității Serviciului
Tip de angajare: Perioadă nedeterminată.
Condiții aferente funcției:
- Deține cetățenia Republicii Moldova;
- Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite pe teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
- Are capacitate deplină de exercițiu;
- Nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- Are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- Nu i-a fost încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- Nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
Cerințe specifice funcției:
Studii: superioare în domeniul economic, juridic, administrație publică.
Experiență: cel puțin 5 ani de experiență în domeniul economic, avantaj constituie funcție de conducere în administrare publică.
Cunoștințe necesare:
- legislația în vigoare, aferentă domeniului de competentă;
- principiile de analiză și evaluare a riscurilor proiectelor;
- prevederile specifice programelor implementate de către IP ONIPM;
- pachet Microsoft Office - utilizator
Abilități/aptitudini: organizatorice, de comunicare, de analiză, responsabilitate, punctualitate, imparțialitate, orientare spre rezultat și dezvoltare continuă.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- Curriculum Vitae;
- Copia buletinului de identitate;
- Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților la funcțiile vacante (Anexa 1);
- Declarația pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale (Anexa 2);
Salariul pe funcție: 26 250 lei;
Modalitatea de depunere a documentelor:
- Prin intermediul poștei electronice, la adresa: cancelaria@onipm.gov.md;
Data limită de depunere a documentelor: 30.03.2025.
Bibliografia concursului:
- Hotărârea Guvernului 1249 din 19.12.2018 cu privire la organizarea și funcționarea Instituției publice „Oficiul Național de Implementare a Proiectelor în Domeniul Mediului” https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=137301&lang=ro# ;
- Regulamentului privind modul de administrare a Fondului Național pentru Mediu, aprobat prin HG nr. 711 din 10.2022 https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=137300&lang=ro# ;
- Codul Administrativ al Republicii Moldova nr. 116 din 19.07.2018 – stabilește procedurile administrative aplicabile în sectorul public – https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=146158&lang=ro#
- Manualul Operațional pentru gestionarea Fondului Național pentru Mediu https://onipm.gov.md/sites/default/files/Manualul%20operational%20FNM_ro.pdf;
- Surse de informare: pagina oficială a ONIPM: https://onipm.gov.md/
Telefon anticameră: 022-22-62-54;