I.P. ”Oficiul Național de Implementare a Proiectelor în Domeniul Mediului” anunță concurs de angajare - Specialist principal în vederea organizării procedurilor de achiziție publică în cadrul IP ”ONIPM”
Denumirea funcției vacante: Specialist principal.
Scopul general al funcției vacante: Asigurarea transparenței și integrității în vederea organizării procedurilor de achiziție publică în cadrul IP ”ONIPM”.
Sarcinile de bază ale funcției:
- Elaborarea procedurilor și documentației de atribuire pentru desfășurarea procedurilor de achiziție publică;
- Prezentarea în termenele solicitate proiectele documentației de atribuire pentru desfășurarea procedurilor de achiziție publică;
- Organizarea procedurilor de achiziție publică privind achiziționarea bunurilor, serviciilor ți lucrărilor conform necesităților IP ”ONIPM”;
- Elaborarea documentelor de licitație și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică;
- Participarea la deschiderea ofertelor în cadrul procedurilor de achiziție publică;
- Întocmirea proceselor verbale ale ședințelor grupului de lucru pentru achiziții la deschiderea și evaluarea ofertelor de preț;
Tip de angajare: Perioadă determinată.
Condiții aferente funcției:
- Deține cetățenia Republicii Moldova;
- Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite pe teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
- Are capacitate deplină de exercițiu;
- Nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- Are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- Nu i-a fost încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- Nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
Cerințe specifice funcției:
Studii: superioare de licență sau echivalente în domeniul dreptului și/sau economic.
Experiență: 3 ani de experiență profesională în domeniul.
Cunoștințe necesare:
- legislația în vigoare, aferentă domeniului de competență;
- cunoașterea modului de funcționare a unei instituții publice;
- pachet Microsoft Office - utilizator
Abilități/aptitudini: organizatorice, de comunicare, de analiză, responsabilitate, punctualitate, atenție maximă la detalii, imparțialitate, orientare spre rezultat și dezvoltare continuă.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- Curriculum Vitae;
- Copia buletinului de identitate;
- Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților la funcțiile vacante (Anexa 1);
- Declarația pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale (Anexa 2);
Salariul pe funcție: 21 420 lei;
Modalitatea de depunere a documentelor:
- Prin intermediul poștei electronice, la adresa: cancelaria@onipm.gov.md;
Data limită de depunere a documentelor: 30.03.2025.
Bibliografia concursului:
- Hotărârea Guvernului 1249 din 19.12.2018 cu privire la organizarea și funcționarea Instituției publice „Instituția Publică Oficiul Național de Implementare a Proiectelor în Domeniul Mediului” https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=137301&lang=ro# ;
- Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice – https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=144456&lang=ro#
- Hotărârea Guvernului nr. 870 din 14.12.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică – https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=134614&lang=ro
- Hotărârea Guvernului nr. 638 din 26.08.2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări – https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=123036&lang=ro
- Hotărârea Guvernului nr. 10 din 20.01.2021 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice – https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=125242&lang=ro
- Hotărârea Guvernului nr. 778 din 28.10.2020 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la întocmirea și păstrarea dosarului achiziției publice – https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=123807&lang=ro
- Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii – https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=127989&lang=ro
- Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări – https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=126683&lang=ro .
- Legea nr. 436 din 28.12.2006 privind administrația publică locală – https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=144148&lang=ro#
- Codul Administrativ al Republicii Moldova nr. 116 din 19.07.2018 – https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=146158&lang=ro#
- Legea nr. 148 din 09.06.2023 privind accesul la informațiile de interes public – https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=137908&lang=ro
- Surse de informare: pagina oficială a ONIPM: https://onipm.gov.md/
Telefon anticameră: 022-22-62-54;