Consiliul Audiovizualului angajează Consultant superior/Consultantă superioară , Serviciul politici publice
Salariul de funcție: de la 10580 Lei (brut)
Data limită de depunere a dosarului: 17 februarie 2025, 16:30
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
- Monitorizarea și evaluarea gradului de realizare a Planurilor de acțiuni al Serviciului și al Consiliului și asigurarea procesului de raportare privind implementarea acestora.
- Raportarea executării sarcinilor, obiectivelor și acțiunilor stabilite în documentele de politici publice în domeniul audiovizualului.
- Contribuirea la organizarea, menținerea și aplicarea sistemului de Control Intern Managerial (CIM) în cadrul Serviciului și la nivelul Consiliului.
- Ținerea lucrărilor de secretariat în cadrul Serviciului.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs
- Studii superioare, de licenţă sau echivalate în domeniu.
- 1 an de experiență profesională în domeniu, preferabil experienţă în serviciul public.
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- Cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
- Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională la nivel, cel puţin, intermediar (citit, scris, vorbit);
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Navigare Internet.
Documente ce urmează a fi prezentate
- Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
Dacă cererea de participare este depusă prin intermediul platformei cariere.gov.md, atunci Formularul de participare va fi generat și completat automat în baza datelor din cererea electronică. - Copia buletinului de identitate
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs. - Copiile diplomelor de studii și, după caz, ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Documente ce atestă experiența profesională sau Declarația pe propria răspundere
Copia carnetului de muncă, certificate privind actvitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 pot fi înlocuite cu declarația pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. - Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. - Alte documente necesare:
Copiile documantelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, constatarea veridicității actelor se va efectua la data desfășurării probei scrise a concursului.Formularul de participare și acordul pot fi găsite pe pagina web: www.audiovizual.md la rubrica „Funcţii vacante” sau solicitat la Consiliul Audiovizualului.
Detalii despre concurs și participare:
https://cariere.gov.md/ro/job/consultant-superiorconsultanta-superioara/27431