GLIA Impact Hub angajează Space Manager/ă



Glia Impact Hub anunță organizarea unui concurs pentru funcția de Space Manager/ă. Poziția oferă un contract pe termen nedeterminat și se va desfășura în Chișinău, Republica Moldova, la sediul nostru din ASEM, str. Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni 61, MD-2012.

Termen limită pentru aplicare: 31 august, 2024

Glia Impact Hub este o organizație nonguvernamentală, nonprofit, independentă, neafiliată politic, primul centru inovativ care va sprijini leadership-ul și antreprenoriatului feminin. Scopul Hub-ului este de a oferi un mediu de sprijin și colaborare pentru femeile antreprenoare care, astfel, vor putea să își dezvolte și să își extindă afacerile. Oferind resurse, mentorat și oportunități de colaborare, GLIA își propune să stimuleze creșterea startup-urilor și să promoveze o cultură a inovației, ajutând femeile să-și realizeze aspirațiile antreprenoriale.

Atribuții:

Principalele sarcini ale Space Manager-ului/ei vor ține de:

  1. Administrarea spațiului fizic: Asigurarea că spațiul este bine întreținut, curat și funcțional, inclusiv gestionarea reparațiilor și a serviciilor de deservire.
  2. Gestionarea contractelor: Încheierea și administrarea contractelor de închiriere cu utilizatorii spațiului, precum și asigurarea conformității cu termenii contractuali.
  3. Relația cu clienții: Oferirea de suport și informații clienților care utilizează spațiul, abordarea și soluționarea problemelor sau a cerințelor acestora.
  4. Gestionarea spațiului pentru organizarea/găzduirea evenimentelor: Planificarea și coordonarea evenimentelor, întâlnirilor și activităților care au loc în spațiu.
  5. Managementul financiar: Gestionarea bugetului, urmărirea veniturilor, cheltuielilor și asigurarea profitabilității spațiului.
  6. Colaborarea cu furnizorii: Menținerea relațiilor cu furnizorii de servicii și produse necesare pentru funcționarea optimă a spațiului.
  7. Dezvoltarea comunității: Promovarea unei atmosfere de colaborare și suport în cadrul spațiului, facilitând networking-ul și parteneriatele între membri.

Educație:

  • Diplomă universitară în Management, Administrarea afacerilor și domenii conexe
  • Studiile postuniversitare în Management și Administrare reprezintă un avantaj

Cunoștințe:

  • Cunoștințe solide despre managementul proprietăților și administrarea spațiilor de lucru
  • Cunoștințe financiare de bază pentru gestionarea bugetului și monitorizarea veniturilor și cheltuielilor
  • Familiaritate cu legislația relevantă în domeniul imobiliar și a spațiilor comerciale

Abilități și aptitudini:

  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în română și engleză (rusa reprezintă un avantaj)
  • Abilități solide de relaționare și negociere
  • Capacitatea de a rezolva problemele și de a lua decizii rapid și eficient
  • Abilități organizatorice și atenție la detalii
  • Abilități de negociere și gestionare a contractelor
  • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan

Competențe de bază:

  • Managementul timpului: Eficiență în organizarea și prioritizarea sarcinilor
  • Leadership: Abilitatea de a motiva și coordona echipe pentru a atinge obiectivele stabilite
  • Tehnologie: Competență în utilizarea software-urilor de gestionare a proprietăților și a altor instrumente tehnologice relevante
  • Inovație: Capacitatea de a veni cu idei noi și soluții creative pentru a îmbunătăți funcționarea spațiului și experiența utilizatorilor
  • Adaptabilitate: Flexibilitate în a coordona schimbările din mediul de lucru și a răspunde eficient la nevoile utilizatorilor spațiului

Deținerea cetățeniei Republicii Moldova nu este obligatorie. Candidatul/candidata trebuie să dețină dreptul de a munci în Republica Moldova.

Condiții de muncă:

  1. Mediu de lucru confortabil și prietenos
  2. Spațiu de muncă bine dotat și echipament performant, inclusiv zonă de joacă pentru copii
  3. Posibilități de dezvoltare profesională;
  4. Salariu motivant (inclusiv pachet social deplin), care depinde de calificarea și experiența candidatului/candidatei
  5. Program deplin de lucru între 9:00 – 18:00, la sediul GLIA

 

Candidații care corespund cerințelor sunt invitate să expedieze o scrisoare de motivare și CV-ul actualizat, care să conțină contactele a cel puțin două persoane de referință, până la data de 31 august 2024 la adresa de e-mail: glia.impact.hub@gmail.com 

Selecția candidatului/candidatei ideal/e se va realiza în baza analizei CV-urilor și scrisorilor de motivare depuse, urmată de o probă scrisă și interviu. Informații suplimentare pot fi obținute prin expedierea unui e-mail la aceeași adresă. Fiecare candidat/ă va fi informat în scris despre decizia luată în privința sa.

Doar candidații preselectați vor fi invitați pentru probă și interviu.

Notă: GLIA își rezervă dreptul să nu aleagă niciun/o candidat/ă în cazul în care dosarele primite sau candidații nu vor corespunde cerințelor sale.

Prin depunerea dosarului, candidatul/a consimte implicit verificarea de către GLIA a informației furnizate.

ATENȚIE: în cazul în care nu sunteți de acord ca GLIA să verifice informația la actualul/a angajator/are, vă rugăm să menționați expres acest fapt în scrisoarea de motivare. Explicarea motivului nu este necesară.

Alte articole de la acest autor: