Coordonator/oare de Centru Umanitar din cadrul filialei Chișinău



Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova (SCRM) este o organizație non-guvernamentală, non-profit, apolitică, care activează mai bine de 97 de ani funcţionând în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949, în respectul celor 7 principii ale Mișcarii Internationale de Cruce Roșie, activitatea sa principală fiind de a preveni şi alina suferințele persoanelor vulnerabile din Moldova.

Dorind sa îmbunătațească incluziunea sociala, intergrarea si bunăstarea refugiaților ucraineni și a cetățenilor vulnerabili moldoveni, SCRM a deschis mai multe Centre Umanitare in cadrul filialelor sale de pe teritoriul Republicii Moldova. Aceste Centre Umanitare funcționează ca un punct de informare, de întâlnire, de educație, de sănătate și referire la alte servicii făcând legatura cu diferite organizații guvernamentale sau neguvernamentale. Centrele Umanitare joacă un rol primordial în promovarea coeziunii sociale, a angajamentului comunitar, a schimbului de experiență și al colaborării.

Pentru îndeplinirea acestui scop suntem în căutarea de un coleg /o colegă.

Denumirea postului: Coordonator/oare de Centru Umanitar

Loc de muncă: Republica Moldova, filiala Chișinău

Conducător direct: Director filiala Chișinău

Program de lucru:  5/2, 40 ore/saptamana,

Perioada de angajare: determinată, cu posibilitate de extindere

Responsabilități de bază:

  • Asigură buna funcționare a Centrului Umanitar
  • Planifică activitățile Centrului Umanitar împreună cu Directorul Filialei, Pedagogul si Liderul de Voluntari
  • Efectuează gestionarea a Centrului Umanitar, asigurându-se că acesta dispune de toate resursele materiale pentru realizarea activităților planificate;
  • Organizează si administrează magazinul social din cadrul Centrului Umanitar prin promovarea acestuia, primirea, stocarea și eliberarea produselor, crearea si menținerea la zi a documentelor semnate de predare/primire și a inventarului.
  • Cooperează cu autoritățile publice locale și centrale precum și cu Sediul Central al SCRM in domeniile administrative; menține o comunicare efectivă cu aceștia;
  • Conlucrează activ cu personalul din filială și voluntarii de Cruce Roșie

Responsabilități specifice:

  • Întocmește din timp listele de materiale necesare pentru achiziționarea acestora de către Sediul Central al SCRM; asistă in procesul de achizitii;
  • Întocmește la timp rapoartele de activitate ale Centrului Umanitar conform cerințelor;
  • Întocmește procesele verbale ale ședințelor si deciziilor din cadrul Centrului Umanitar
  • Participă la formării/instruirii organizate de SCRM la nivel central sau filială;
  • Gestionează informațiile sensibile și confidențiale asigurând respectarea normelor de protecție a datelor;
  • Efectuează deplasări în teritoriu pentru îndeplinirea atribuțiilor;
  • Menține parteneriatele existente si actualizează informația la zi despre alte organizatii (publice sau non-guvernamentale) relevante activitaților Centrului Umanitar;
  • Cooperează cu partenerii de dezvoltare si donatorii SCRM
  • Gestioneaza toate tipurile de solicitări ale beneficiarilor sau partenerilor parvenite in cadrul activităților;
  • Desfășoară activități de informare a personelor care apelează la serviciile centrului umanitar sau face referire la serviciile altor organizații partenere;
  • Duce evidența persoanelor care beneficiază de serviciile Centrului Umanitar, prin menținerea registrului actualizat la zi.
  • Sprijină organizarea diferitelor activități on-line sau fizic din cadrul filialei;
  • Diseminează publicului larg principiile Mișcării de Cruce Roșie, rolulul și activitățile SCRM;

Cerințe minime de calificare:

  • Experiență: minim 2 ani cu responsabilitati similare
  • Studii: Superioare relevante in domeniul Asistentei sociale, Pedagogie, business si administrare cat si alte domenii relevante
  • Limba: Romana si rusa – fluent, Engleza si Ucraineana prezinta un avantaj
  • Cunoștințe de lucru pentru utilizarea programelor Microsoft (Word, Outlook, Excell, Power Point)

Cerințe suplimentare de evaluare:

  • Experiență de lucru în echipă
  • Experientă de lucru cu furnizorii si prestatorii de servicii
  • Experientă în gestionarea serviciilor si bunurilor
  • Experiență de lucru cu partenerii (instituții publice si OSC)
  • Experiență în organizarea activităților și evenimentelor
  • Permis de conducere Categoria B este un avantaj

Calificări și abilități personale:

  • Abilități de comunicare
  • Abilități excelente de planificare, organizare și implementare a activităților.
  • Abilități de prioritizare a sarcinilor
  • Abilități de a lucra independent și in echipa

Ce oferim

  • Salariul motivant, achitat la timp;
  • Experiență într-o echipă de profesioniști;
  • Instruiri on-line și off-line;
  • Grafic flexibil

Persoanele interesate sunt rugate pana la 16.08.2024 să-și trimită CV-urile la hr.office@redcross.md cu indicarea în subiectul e-mailului a poziției pentru care optați pentru ”Admin, Chișinău”.

Dacă sunteți pasionat de a conduce schimbări pozitive prin practici incluzive și implicarea comunității și îndepliniți cerințele prezentate mai sus, vă încurajăm să aplicați pentru această oportunitate interesantă la Societatea de Cruce Roșie din Moldova.