Oficiul Avocatului Poporului anunță concurs pentru ocuparea funcției publice de Consultant/ă principal/ă în cadrul Reprezentanței Bălți
Scopul general al funcţiei:
Contribuirea la asigurarea exercitării atribuţiilor Avocatului Poporului şi ale Avocatului Poporului pentru drepturile copilului în teritoriul gestionat.
Sarcinile de bază:
- Realizarea procesului de monitorizare a respectării drepturilor și libertăților omului în circumscripția teritorială a Reprezentanței Bălți, conform priorităților anuale stabilite de OAP;
- Examinarea și investigarea cererilor repartizate și a sesizărilor din oficiu, conform procedurii standardizate;
- Monitorizarea respectării drepturilor şi libertăţilor omului, conform planului de activitate al Reprezentanței Bălți;
- Evidența datelor și analiza sistemică a cazurilor examinate/investigate;
- Realizarea activităţilor de promovare a drepturilor şi libertăţilor omului, precum și a Oficiului Avocatului Poporului în teritoriu.
Salarizare: conform Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Codul funcției A2109, clasa inițială de salarizare 75, coeficientul 4,70 – salariul de bază 8930,0 lei (se adaugă sporul în valoare fixă 1300 lei, plus creștere în funcție de vechime, sporuri pentru performanțe profesionale, premii unice ).
Program de muncă: 8 ore/zi, luni-vineri, posibil deplasări în teritoriu și peste hotare
2.1. Cerințe generale, conform Legii nr. 158/2008 privind funcția publică și statutul funcționarului public:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă - studii superioare de licență, ciclul I (nivelul 6 ISCED) sau echivalente în domeniul drept;
- în ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art.64 alin.(1) lit. a) şi b) din Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
2.2. Cerințe specifice, conform Clasificatorului unic al funcțiilor publice și ale fișei postului:
Experiență profesională - minimum 2 an în domeniu.
Cunoștințe:
- standardele internaționale și regionale în domeniu drepturilor omului;
- sistemul internațional și regional de protecție a drepturilor omului;
- abordarea bazată pe drepturile omului (ABDO);
- o limbă de circulație internațională (nivelul B1).
Abilități:
- analiză și sinteză;
- înțelegere a problemelor sistemice;
- întocmire de note/ rapoarte;
- operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet.
3. Lista documentelor care trebuie prezentate personal/ prin poştă/ prin e-mail
- formularul de participare completat, poate fi descărcat aici: http://ombudsman.md/transparenta/functii-vacante/informatii-suplimentare/ ;
- copia buletinului de identitate;
- copiile actelor de studii și ale certificatelor de absolvire a stagiilor de formare/ dezvoltare profesională
continuă;
- documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă/ certificate cu privire la activitatea
profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative;
- certificatul medical;
- cazier judiciar;
- documente care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar
Data-limită pentru depunerea documentelor solicitate: 10 decembrie 2023
Adresa poștală: mun. Chișinău, str. Calea Ieșilor, 11/3, Telefon: 022 23 48 00, 060002646, e-mail: eleonora.codjebas@ombudsman.md
Persoana de contact: Codjebaș Eleonora.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos:
https://ombudsman.md/transparenta/functii-vacante/
https://cariere.gov.md/ro/job/consultant-principal/22353
Alte anunturi de angajare
- Tourism Quality Development Manager for the USAID Moldova Rural Competitiveness and Resilience Activity (RCRA)
- Organizația HelpAge International contractează un formator/ o formatoare / o echipă de formatori sau o companie ce va presta servicii de instruire și consultanță privind dezvoltarea activităților generatoare de venituri pentru persoanele în etate
- Council of Europe is hiring a Project Linguistic Assistant
- #DreamupsAngajează expert/ă în Design Thinking
- Program Assistant. USAID Model Court Initiative
- GIZ - Advisor on Water Supply and Sanitation
- GIZ - Security Risk Management Advisor
- Angajăm Specialist Colectare de Fonduri
- People in Need is hiring a HR Manager/Coordinator
- Caritas Moldova angajeaza Învățător de Limba Română part-time în or.Orhei și or. Ungheni