Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Oficiul Avocatului Poporului anunță concurs pentru ocuparea funcției publice de Consultant/ă principal/ă în cadrul Reprezentanței Bălți
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Scopul general al funcţiei:
Contribuirea la asigurarea exercitării atribuţiilor Avocatului Poporului şi ale Avocatului Poporului pentru drepturile copilului în teritoriul gestionat.
Sarcinile de bază:
- Realizarea procesului de monitorizare a respectării drepturilor și libertăților omului în circumscripția teritorială a Reprezentanței Bălți, conform priorităților anuale stabilite de OAP;
- Examinarea și investigarea cererilor repartizate și a sesizărilor din oficiu, conform procedurii standardizate;
- Monitorizarea respectării drepturilor şi libertăţilor omului, conform planului de activitate al Reprezentanței Bălți;
- Evidența datelor și analiza sistemică a cazurilor examinate/investigate;
- Realizarea activităţilor de promovare a drepturilor şi libertăţilor omului, precum și a Oficiului Avocatului Poporului în teritoriu.
Salarizare: conform Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Codul funcției A2109, clasa inițială de salarizare 75, coeficientul 4,70 – salariul de bază 8930,0 lei (se adaugă sporul în valoare fixă 1300 lei, plus creștere în funcție de vechime, sporuri pentru performanțe profesionale, premii unice ).
Program de muncă: 8 ore/zi, luni-vineri, posibil deplasări în teritoriu și peste hotare
2.1. Cerințe generale, conform Legii nr. 158/2008 privind funcția publică și statutul funcționarului public:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă - studii superioare de licență, ciclul I (nivelul 6 ISCED) sau echivalente în domeniul drept;
- în ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art.64 alin.(1) lit. a) şi b) din Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
2.2. Cerințe specifice, conform Clasificatorului unic al funcțiilor publice și ale fișei postului:
Experiență profesională - minimum 2 an în domeniu.
Cunoștințe:
- standardele internaționale și regionale în domeniu drepturilor omului;
- sistemul internațional și regional de protecție a drepturilor omului;
- abordarea bazată pe drepturile omului (ABDO);
- o limbă de circulație internațională (nivelul B1).
Abilități:
- analiză și sinteză;
- înțelegere a problemelor sistemice;
- întocmire de note/ rapoarte;
- operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet.
3. Lista documentelor care trebuie prezentate personal/ prin poştă/ prin e-mail
- formularul de participare completat, poate fi descărcat aici: http://ombudsman.md/transparenta/functii-vacante/informatii-suplimentare/ ;
- copia buletinului de identitate;
- copiile actelor de studii și ale certificatelor de absolvire a stagiilor de formare/ dezvoltare profesională
continuă;
- documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă/ certificate cu privire la activitatea
profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative;
- certificatul medical;
- cazier judiciar;
- documente care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar
Data-limită pentru depunerea documentelor solicitate: 10 decembrie 2023
Adresa poștală: mun. Chișinău, str. Calea Ieșilor, 11/3, Telefon: 022 23 48 00, 060002646, e-mail: eleonora.codjebas@ombudsman.md
Persoana de contact: Codjebaș Eleonora.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos:
https://ombudsman.md/transparenta/functii-vacante/
https://cariere.gov.md/ro/job/consultant-principal/22353
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare al/a Direcției cercetări economice
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








