Concurs de angajare pentru funcția de specialist principal, secția evaluare conformitate din cadrul Fondului FACEM-ODA
IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.
Domeniile de activitate ale IP ODA sunt:
1) susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii;
2) asistență financiară și tehnică pentru întreprinderi; 3) emiterea garanțiilor financiare și de stat.
În cadrul structurii organizatorice IP ODA este creat Fondul de accelerare și dezvoltare a economiei. Misiunea Fondului dat este de a implementa politica de stat în susținerea dezvoltării sectorului întreprinderilor mici și mijlocii din Republica Moldova prin oferirea accesului la finanțare cu costuri reduse
Scopul general al postului:
Realizarea activităților și operațiunilor în cadrul Secție evaluare conformitate contribuie la procesul de administrare a riscurilor privind subîmprumuturile acordate beneficiarilor produselor de finanțare, altor activități și operațiuni la necesitate/solicitare. |
Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:
- analizează cererile de finanțare și documente depuse de entitățile financiare partenere, în vederea determinării corespunderii acestora cu criteriile/cerințele stabilite în actele normative, manualele operaționale corespunzătoare;
- verifică dacă pachetul de documente este complet, precum și corespunderea tuturor criteriilor de eligibilitate aferent produsului de finanțare solicitat;
- creează/completează Dosarul Beneficiarului cu documentele depuse pentru accesarea produselor de finanțare;
- completează datele despre cerere și beneficiar în sistemele informaționale ale IP ODA;
- întocmește opinia privind acceptarea dosarului pentru examinare;
- informează entitatea financiară parteneră despre statutul examinării cererii de finanțare;
- elaborează și prezintă spre semnare scrisoarile de accept/refuz a acordării produselor de finanțare;
- perfectează acorduri/contracte de acordare a finanțărilor și asigură prezentarea pentru coordonare / semnare de către părți;
- participă în procesul de monitorizare a datoriilor beneficiarilor;
- colecteză și prelucrează informații, conform actelor normative interne ODA;
- execută alte activități/sarcini ale șefilor superiori, relevante domeniului de activitate al IP ODA.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condiții aferente funcției:
a. deține cetățenia Republicii Moldova;
b. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
c. are capacitate deplină de exercițiu;
d. are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
e. în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
f. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Cerințe specifice funției:
Studii: Superioare universitare sau echivalente în domeniul economie, finanțe și bănci, managementul afacerilor.
Experiență profesională:
- Minim 2 ani experiență generală;
- Experiență în domeniul bancar și/sau organizații de ;
- Experiență de lucru în sectorul bancar și/sau de micro-finanțare, constituie avantaj;
- Experiență în elaborarea documentelor de politici și proceduri operaționale (manuale operaționale, strategii, ghiduri) în domeniul bancar și microfinanțare, constituie un avantaj;
- Experiență în risc managament în domeniul financiar-bancar constituie un avantaj.
Cunoştinţe:
a) Cunoştinţe în domeniul domeniul economico – financiar și antreprenorial:
b) Cunoştinţe excelente ale limbii române (scriere, comunicare verbală). Cunoașterea limbilor ruse și engleze constituie un avantaj;
d) Conoștințe în utilizarea suitei de aplicații Microsoft Office.
Abilități: comunicare scrisă și orală; de lucrul individual și în echipă; flexibilitate în mediu multicultural și lingvistic; respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale.
Alte cerinţe: responsabilitate, punctualitate, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, dorință și posibilitate de asimilare continuă a noilor cunoștințe generale și tehnice.
Regim de muncă:
40 ore pe săptămână, 8 ore/zi.
Regim de muncă al instituției:
Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.
Documente ce urmează a fi prezentate
- CV
- Copia buletinului de identitate
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare.
- O referință din partea unei persoane pentru recomandări, cu indicarea telefoanelor de contact, relațiilor profesionale și a adreselor de e-mail.
- Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Termen de aplicare:
04 noiembrie 2022, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3
Date de contact: tel: 060067955, 022211658;
email: hr@oda.md, natalia.onici@oda.md.
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
- E-mail:hr@oda.md, natalia.onici@oda.md
- Poștă:
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Personal
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
Rating:
Alte anunturi de angajare
- Apel Public pentru Selectarea a 2 Traineri și 1 Facilitator pentru Youth Summer Camp
- Social Protection & Digitalization Analyst (NPSA-9) - 18936
- IDLO is looking for a Communications Officer, Secretariat, Independent Anti-Corruption Advisory Committee (CCIA)
- People in Need Moldova is hiring a Finance Assistant
- Șef/șefă centru în cadrul Centrului Multifuncțional Dubăsarii Vechi din s. Dubăsarii Vechi, r-nul Criuleni, perioadă determinată
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist/ă principal/ă responsabil/ă de procesul de achiziții și raportare managerială
- ToR: Ilustrator de benzi desenate pentru tinerii consumatori de media
- Surface Water Quality National Consultant
- Financial Analyst
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de auditor intern, Serviciul audit intern