Asociația Investitorilor din România în Republica Moldova angajează part-time manager comunicare și organizare evenimente

Responsabilităţi specifice:

  • Participă la elaborarea și implementarea Strategiei de comunicare a organizație;
  • Menține legătura cu mass-media;
  • Participă la organizarea evenimentelor (online și cu participare fizică) în cadrul proiectului și la mediatizarea ulterioară a acestora;
  • Coordonarea proiectelor de eveniment (de la concept, ofertă - la raportarea finală).

Cerințe:

  • Studii superioare în jurnalism, comunicare, marketing sau alte domenii relevante;
  • Experiență pe un post similar, prezintă un avantaj;
  • Cunoașterea sistemelor de operare:Word, Excel, Access, Power Point; inDesign, Photoshop, editare foto/video, abilități avansate de navigare pe Internet, operare cu instrumente pentru dezvoltarea de materiale de PR (infografice, spoturi video, newsletters etc.), experiență în gestionarea paginilor web pe platforma Wordpress;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză (constituie un avantaj);
  • Idei de organizare și evenimente pentru diverse categorii de publicuri interne și externe.

Ce oferim:

  • Salariu motivant;
  • Un mediu prietenos de lucru.

Tipul de activitate: Part-time 

Dosarul de aplicare trebuie să conțină:

  • CV-ul;
  • Scrisoare de motivare (de maxim o pagină).

Persoanele interesate pot să transmită actele necesare până pe 25/06/2022, ora 15:00  pe adresa office@air-rm.md, cu titlul ”Manager comunicare/organizare evenimente”.