Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asociația Obștească „Alianța pentru Dolna” angajează kinetoterapeut / asistent medical pentru Serviciul social „Echipa mobilă”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească „Alianța pentru Dolna”, organizație non-profit şi non-guvernamentală, fondată în 2019, angajează Kinetoterapeut / asistent medical în cadrul Serviciului Echipă mobilă, care va activa în raionul Strășeni al Republicii Moldova în cadrul Proiectului „Echipă mobilă – servicii calitative de suport pentru persoane cu dizabilități și familiile lor, la ele acasă”.
Scopul Proiectului: Îmbunătățirea calității vieții persoanelor cu dizabilități din raionul Strășeni prin crearea Serviciului social „Echipă mobilă” prestat de către Direcția Generală Asistență Socială Strășeni pentru această categorie de persoane.
Scopul postului: Evaluarea, reabilitarea şi coordonarea serviciilor de recuperare fizică a persoanelor cu dizabilități.
Sarcini de bază:
- Evaluarea medicală a beneficiarului Serviciului şi acordarea asistenței medicale de recuperare a acestuia la domiciliu;
- Acordarea suportului informațional familiei / îngrijitorului şi consolidarea abilităților acesteia în utilizarea corectă a metodelor de îngrijire medicală.
Atribuţiile de serviciu:
- Evaluarea medicală a beneficiarului Serviciului şi acordarea asistenței medicale de recuperare a acestuia la domiciliu
- evaluarea medicală a beneficiarului şi completarea formularului de istorie medicală sumară;
- facilitarea examinării medicale în scopul obținerii sau perfectării actelor pentru stabilirea gradului de dizabilitate;
- evaluarea şi identificarea tulburărilor locomotorii şi de poziționare la beneficiarii Serviciului, completarea fişei de evaluare kinetoterapeutică;
- înregistrarea într-un registru a intervențiilor privind fiecare beneficiar;
- realizarea activităţilor de prevenție pentru a elimina potențialele posibilități de instalare a dificultăților de deplasare şi de transferare;
- participarea la elaborarea planului individualizat de asistență;
- administrarea medicamentelor, după caz, conform prescripțiilor medicului de familie sau a altor medici specialiști;
- asigurarea asistenței medicale persoanelor cu dizabilități conform planului individual de asistență;
- prestarea serviciilor de kinetoterapie prin aplicarea programului de kinetoprofilaxie primară şi secundară pe baza diagnosticului clinic corect şi complet stabilit de medicul specialist;
- acordarea asistenței echipei la implementarea, reevaluarea şi monitorizarea planurilor individuale de asistență bazate pe nevoile beneficiarilor;
- monitorizarea şi evaluarea progresului cu privire la sănătatea beneficiarilor;
- facilitarea accesului beneficiarilor la instituții ce oferă servicii medicale;
- organizarea, la necesitate, a internării beneficiarului în instituții medicale. 2. Acordarea suportului informaţional familiei/îngrijitorului şi consolidarea abilităților acesteia în utilizarea corectă a metodelor de îngrijire medicală
- informarea membrilor familiei persoanelor cu dizabilități asupra utilizării corecte a metodelor de îngrijire medicală;
- consilierea beneficiarilor şi a părinților cu privire la problemele de sănătate cu care se confruntă;
- pregătirea persoanelor implicate în procesul de incluziune a beneficiarului pentru a însuși tehnicile specifice intervențiilor de recuperare şi desfășurarea activităţilor de familiarizare a acestora cu metodele de îngrijire. 3. Alte atribuții:
- determinarea necesarului de echipament şi implicarea în procurarea acestuia;
- elaborarea rapoartelor lunare şi anuale de activitate.
Responsabilități:
- exercitarea atribuțiilor de serviciu în strictă conformitate cu Regulamentul de organizare şi funcționare a Serviciului social „Echipă mobilă” şi contractul de muncă, alte acte normative relevante;
- stabilirea şi menţinerea relațiilor profesionale cu instituțiile medicale;
- respectarea disciplinei de muncă;
- organizarea rațională a activității de serviciu;
- perfectarea documentației din cadrul Serviciului cu acuratețe, corectitudine şi în termenii stabiliți;
- respectarea drepturilor persoanelor cu dizabilități şi familiilor acestora;
- respectarea normelor deontologiei profesionale;
- respectarea confidențialității datelor despre beneficiar;
- asigurarea unei atmosfere de colaborare optimă cu colegii de muncă;
- sporirea competenței sale profesionale;
- promovarea Serviciului în comunitate.
Împuterniciri:
- decide cu privire la faptul dacă beneficiarul şi familia acestuia necesită servicii medicale;
- decide dacă cazul necesită intervenție la nivelul serviciilor medicale primare;
- recomandă şi decide cu privire la acțiunile incluse în planul individualizat de asistență a beneficiarului pentru componenta sănătate;
- recomandă şi decide cu privire la referirea cazului beneficiarului spre serviciile medicale;
- recomandă închiderea cazului beneficiarului;
- recomandă redeschiderea cazului atunci când starea sănătății beneficiarului se înrăutățește;
- propune îmbunătăţirea serviciilor prestate în cadrul Serviciului;
- colaborează cu medicul de familie şi familia beneficiarului şi îi transmite informațiile necesare pentru supravegherea stării de sănătate a beneficiarului;
- elaborează planul de activitate lunar şi anual;
- participă la activitățile de instruire (conferințe, seminare, cursuri de instruire, stagii etc.) organizate în țară şi peste hotare.
Perioada angajării: iulie 2022 – noiembrie 2023, cu extinderea ulterioară a contractului de muncă.
Locul de muncă / zona de intervenție: raionul Strășeni.
Candidații / candidatele care se potrivesc cu profilul descris mai sus vor transmite până la data de 24 iunie 2022 CV-ul prin email la următoarea adresă:
aliantapentrudolna@gmail.com. În mesajul de e-mail trebuie să fie specificat subiectul: Angajare Echipă mobilă (Kinetoterapeut / asistent medical)
Persoana de contact: Crîșmari Elena, coordonator proiect
Mob.: 069416015
Email: elenacrismari8@gmail.com
- Caritas Moldova is hiring an Advocacy Officer
- BNM angajează Expert principal responsabil de reglementarea evidenței contabile în BNM
- BNM angajează Economist/ă principal/ă, responsabil/ă de reglementarea prudențială a entităților din sectorul asigurărilor/reasigurărilor
- Request for Expressions of Interest - Monitoring and Evaluation Specialist within PIU EQIP NORLD
- Knowledge Management and Learning Manager - Helvetas Moldova
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






