Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asistent de proiect
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
A N U N Ț
cu privire la desfășurarea concursului privindocuparea funcției vacante:
Asistent de proiect
la proiectul ,,Șoldănești Agricultural Regional Market,, (SARM), finanțat de Uniunea Europeană în cadrul Inițiativei "Primarii pentru Creștere Economică" (M4EG),,
Referința: EuropeAid/170157/DH/ACT/Multi
Termeni de referință pentru Asistentul de proiect (full-time, 100%)
Proiectul este împlementat de Primăria orașului Șoldănești, Republica Moldova, în parte-neriat cu ,,Sinergetika Consulting,, SRL
Durata proiectului: 24 luni
Data începerii proiectului: 01 martie 2022
Perioada de activitate a asistentului de proiect: 21 luni
Data începerii activității: 16 iunie 2022
Funcții de bază:
Asistentul Proiectului ,,Șoldănești Agricultural Regional Market,, coordonează și oferă asis-tență echipei de implementare a proiectului, organizează și supraveghează activitățile și este responsabil pentru obținerea rezultatelor proiectului, în conformitate cu descrierea proiectului și contractul de grant.
Atribuții și responsabilități specifice:
-Menține legătura cu partenerii proiectului;
-Redactează documente legate de rutina proiectului: minute întîlniri, fișe prezență, rapoarte, e-mailuri etc;
-Actualizează, la necesitate, planul de acțiuni al proiectului și monitorizează stadiul realizării activităților;
-Centralizează și păstrează evidența strictă a tuturor documentelor legate de proiect;
-Participă la organizarea activităților și evenimentelor proiectului și asigură secretariatul lor;
-Contribuie la realizarea altor sarcini pentru realizarea proiectului, solicitate de către managerul proiectului sau primarul orașului Șoldănești;
-Organizează deplasări în teren în ceea ce privește vizibilitatea proiectului, legătura cu partenerii locali ai proiectului, locuitorii orașului și antreprenorii din piața agricolă;
-Coordonează activitatea consultanților și experților angajați în cadrul proiectului;
-Îndeplinește alte atribuții care îi sunt delegate.
Subordonare:
Managerului de proiect și primarului orașului Șoldănești.Asistentul de proiect va lucra în biroul acordat în incinta primăriei orașului Șoldănești.
Studii și experianță:
Studii superioare. Experiență în domeniul implementării proiectelor, inclusiv proiecte de dezvoltare economică locală.
Abilități lingvistice:
Cunoașterea limbii engleze este obligatorie.
Cunoștințe computer: MicrosoftWord, Microsoft Excel, Microsoft Power Proit, Outlook, internet și alte instrumente digitale pentru organizarea muncii în echipă.
Cerințe specifice :
-Experiența în domeniul activităților comunitare va fi considerată un avantaj.
-Cunoașterea problemelor pieței locale și a producătorilor agricoli autohtoni.
-Abilități de analiză și planificare, angajament personal, eficiență, flexibilitate, focusare
pe rezultate, gîndire creativă.
-Abilități de comunicare scrisă și verbală, de analiză și formulare de recomandări, abilități
analitice.
-Calități personale: responsabilitate, inițiativă, obiectivitate, promptitudine.
Procedura de selectare:
Etapa I (eliminatorie): examinarea CV-lui și a documentelor anexate
Etapa II: interviu cu reprezentanții Comisiei de evaluare, privind calificările și abilitățile solicitate.
Candidații interesați sunt bineveniți să trimita CV-urile și actele confirmative celor expuse în CV-ri, pănă la data limita 14 iunie 2022, ora 16.00, la adresa: soldanesti.primaria@gmail.com
Nu vor fi luate în consuderație trimiterile cu întărziere. Subiectul va include următoarele infor-mații: Nume/Prenume,Asistent de proiect ,,Șoldănești Agricultural Regional Market,, .
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu. Mai multe informații pot fi solicitate la adresa de e-mail menționată mai sus.
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare al/a Direcției cercetări economice
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








