Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Concurs de angajare pentru funcția de Office manager, Direcția financiar-administrativă
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Scopul general al postului:
Suport logistic şi administrativ (recepționarea, înregistrarea, evidența, păstrarea, distribuirea şi expedierea corespondenței atât pe format de hârtie, cât şi electronic) în strictă conformitate cu actele normative în vigoare.
Sarcinile de bază ale funcției publice vacante, conform fișei postului:
Sarcini de bază:
- asigură managementul cancelariei şi acordă suport în organizarea zilnică a activității instituției;
- convoacă participanții la ședințele instituției;
- îndrumă vizitatorii şi le oferă informații, anunță personalul despre sosirea lor;
- realizează servicii de protocol pentru oaspeți şi vizitatori;
- păstrează legătura permanentă dintre directorul general şi personalul instituției;
- îndeplinește activitățile zilnice de secretariat;
- recepționează presa şi asigură abonarea la publicațiile periodice de specialitate;
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condițiile de participare la concurs
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
- în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Cerințe specifice pentru participare la concurs
Studii: – superioare de licență sau echivalente, în domeniul filologie/administrare publică/economie.
Experiență: 1 an experiență profesională în domeniul aferent funcției.
Cunoştinţe:
- Nivel avansat de cunoaștere a limbii române și engleze; cunoașterea unei alte limbi de circulație internațională constituie un avantaj.
- Cursurile de formare și perfecționare în domeniul secretariat, management instituțional;
- Abilități: - organizare, lucru cu informația, analiză și sinteză, comunicare eficientă, elaborare a documentelor, soluționare de probleme de complexitate înaltă, spirit de observație, capacitate de planificare şi organizare a timpului de muncă şi respectarea termenilor, acuratețe, atenție distributivă, previziune, comunicare eficientă verbală şi în scris, capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp; planificare şi organizare a timpului şi respectarea termenilor.
- Atitudini/comportamente:integritate, lipsa manifestărilor de corupție, desfășurarea activităților în mod etic, respect pentru drepturile omului, nediscriminare şi egalitate de gen; perseverență; creativitate; corectitudine; responsabilitate; reputație ireproșabilă (lipsa implicării în cazuri dubioase, inclusiv demonstrate prin investigații jurnalistice, stil de viață corespunzător veniturilor oficiale etc.).
Salariu: de la 11 740 lei.
Comisia de concurs își rezervă dreptul de a respinge candidații care atestă lipsa reputației ireproșabile, precum și a altor condiții.
Documente ce urmează a fi prezentate
- Copia buletinului de identitate
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Modalitatea de depunere a documentelor
- E-mail hr@odimm.md
- Poștă: Organizația pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici și mijlocii,
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Personal
Bibliografia concursului
HOTĂRÎREA GUVERNULUI Nr. 538 din 17-05-2007 Cu privire la crearea Organizației pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii
Data limită de prezentare a dosarului: 16 ianuarie 2022.
- Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
- Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









