Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
O.C.N. "Corporația de Finanțare Rurală" S.A. anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de: Manager de dezvoltare a afacerii
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
O.C.N. "Corporația de Finanțare Rurală" S.A. este instituție financiară nebancară, care activează pe piața financiară a Republicii Moldova.
Domeniul principal de activitate al companiei este asigurarea accesului persoanelor fizice și juridice la resursele financiare, în condiții favorabile și avantajoase. Compania oferă consultații și sprijin la dezvoltarea diverselor proiecte și idei a clienților săi.
O.C.N. "Corporația de Finanțare Rurală" S.A. angajează Manager îmbunătățiri procese/Manager de dezvoltare a afacerii
Manager îmbunătățire procese/ Manager de dezvoltare a afacerii
Sarcini:
- Dezvoltă rețeaua de parteneri, lucrul cu partenerii existenți;
- Atrage parteneri strategici pentru cooperare – pe plan local și extern;
- Gestionează proiecte de dezvoltare locală și în cooperare cu parteneri străini;
- Analizează competitori și clienții, identifică direcțiile de îmbunătățire și de dezvoltare a organizației;
- Monitorizează îndeplinirea obiectivelor de dezvoltare/performanță de către departamente și angajați;
- Asigură comunicarea între departamentele entității;
- Participă la elaborarea planurilor de dezvoltare strategică a organizației, regulamentelor interne de funcționare și instrucțiunilor aferente;
- Analizează procesele afacerii și elaborează propuneri de îmbunătățire;
etc.
Cerințe:
- Experiență de lucru în sectorul de microfinanțare – 3 ani;
- Experiență de lucru în poziții similare – 2 ani;
- Experienta in gestionarea proiectelor;
- Abilități de interacțiune cu persoanele fizice și companii;
- Abilitați de comunicare, organizare și lucru în echipă;
- Abilității demonstrate în elaborarea documentelor de funcționare/activitate a entităților de microfinanțare;
- Abilități de elaborare/scriere și redactare a rapoartelor, materialelor de instruire și prezentărilor;
- Organizator bun de timp și resurse;
- Persoană cu inițiativă;
- Cunoștințe bune de operare la PC;
- Cunoașterea limbilor romînă, engleză și rusă.
Compania oferă:
- Salariu motivant;
- Plăți motivaționale pentru performanțe;
- Pachet social;
- Telefonie corporativă;
- Oportunitatea afirmării ca specialist în domeniu, realizarea ideilor și dezvoltarea profesionistă.
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: office@rfc.md cu indicarea postului pentru care se aplică.
Tel./Fax: 022 59 55 59
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de voluntari
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









