Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Administrative Assistant PwC Chisinau
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
At the Administrative level, you’ll support our engagement teams from strategy to execution.
Specific responsibilities include but are not limited to:
- Manage day-to-day administrative agenda;
- Administrate clients’ information and correspondence;
- Ensure the performance of internal risk management activities;
- Issuing invoices and billing reports;
- Cash collection management activities;
- Proactively support the team and provide the necessary support to internal teams;
- Serve as the internal "single point of contact" for administrative needs;
- Arrange travel, schedule meetings, prepare agendas, and respond to routine correspondence;
- Handle internal and external phone calls.
What’s in it for you:
- You'll benefit from general and specific technical training that’ll give you all the skills you'll need for starting your career;
- You will be part of a team of friendly, experienced professionals and have international exposure;
- You will get the chance to take part in exciting social activities and engagement projects;
- You’ll be significant for the team from day one. It’s your time to shine!
What we are looking for:
- Graduates (previous relevant work experience is an advantage);
- Strong organizing and planning skills;
- Excellent computer skills (Microsoft Office tools);
- Fluency in written and spoken Romanian and English (Russian is an advantage);
- Team spirit and ability to adapt to a fast-paced working environment;
- Eager to develop your skills and knowledge.
Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: sv80@search4staff.com
Please, indicate the relevant vacancy code AD in the subject line or resume.
For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 60 102 909
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- Specialist principal, Direcția investiții și protejarea investițiilor, Agenția de Investiții
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
- iData angajează: Cercetător sau Cercetător Junior
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









