CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Administrative Assistant PwC Chisinau

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
09/08/2021

Administrative Assistant PwC Chisinau

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

At the Administrative level, you’ll support our engagement teams from strategy to execution.

Specific responsibilities include but are not limited to:

  • Manage day-to-day administrative agenda;
  • Administrate clients’ information and correspondence;
  • Ensure the performance of internal risk management activities;
  • Issuing invoices and billing reports;
  • Cash collection management activities;
  • Proactively support the team and provide the necessary support to internal teams;
  • Serve as the internal "single point of contact" for administrative needs;
  • Arrange travel, schedule meetings, prepare agendas, and respond to routine correspondence;
  • Handle internal and external phone calls.

What’s in it for you:

  • You'll benefit from general and specific technical training that’ll give you all the skills you'll need for starting your career;
  • You will be part of a team of friendly, experienced professionals and have international exposure;
  • You will get the chance to take part in exciting social activities and engagement projects;
  • You’ll be significant for the team from day one. It’s your time to shine!

What we are looking for:

  • Graduates (previous relevant work experience is an advantage);
  • Strong organizing and planning skills;
  • Excellent computer skills (Microsoft Office tools);
  • Fluency in written and spoken Romanian and English (Russian is an advantage);
  • Team spirit and ability to adapt to a fast-paced working environment;
  • Eager to develop your skills and knowledge.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: sv80@search4staff.com    
Please, indicate the relevant vacancy code AD in the subject line or resume.
For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 60 102 909



Articol precedent: Finance in Motion is looking for a Technical Assistance Management Analyst Precedent Articolul următor: Request for Expressions of Interest – Administrative Assistance within Moldova Higher Education Project (MHEP) Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin
  • Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă de afaceri în domeniul tehnologiei informației
  • IDLO Moldova Seeks Programme Coordinator
  • Public Institution “Environmental Projects National Implementation Office”, BTR2/NC6 Project Implementation Unit Vacancy Announcement
  • Selectarea unui Consultant pentru dezvoltarea dimensiunii de comunicare, elaborarea planului de Advocacy 2026-2027 și identificarea sinergiilor / colaborărilor relevante
  • Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță prelungirea termenului de aplicare la concurs pentru funcția specialist principal în cadrul Fondului pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova (FEERM)

Angajări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md