Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Concurs prelungit! Servicii de consultanță în elaborarea documentelor interne ale serviciilor sociale Locuință Protejată
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO Dreptul de a fi”, în cadrul proiectului „Viața în comunitate pentru toți” finanțat din sursele financiare ale Uniunii Europe care are drept scop de a dezinstituționalizarea persoanelor cu dizabilități intelectuale și psihosociale din Centrul de Plasament Temporar pentru Persoane cu Dizabilități (adulte) mun. Bălți în 2 Locuințe Protejate,
angajează Consultant în elaborarea documentelor interne ale serviciilor sociale Locuință Protejată create cu suportul AO ”Dreptul de a fi” în acord cu standardele minime de calitate.
În cadrul Proiectului ”Viața în comunitate pentru toți” implementat de către AO ”Dreptul de a fi”, consultantul va avea sarcina de a facilita sesiunilor de Planificare centrată pe persoană și va elabora Planurile individuale de asistență pentru fiecare beneficiar al serviciilor.
SARCINILE INCLUSE ÎN SERVICIILE DE CONSULTANȚĂ:
|
Nr. |
Sarcini |
Produse |
Perioada |
Număr de zile consultanță |
|
1. |
Participarea împreună cu directorul de proiect la elaborarea planului detaliat de consultanță. |
Planul de consultanță coordonat cu directorul de proiect |
Noiembrie 2020 |
0,5 zile |
|
2. |
Suport pentru AO ”Dreptul de a fi” în dezvoltarea instrumentelor managementului de caz aplicat în procesul de intervenție și asistență acordat beneficiarilor de servicii din Serviciul social Locuință protejată AO ”Dreptul de a fi” în baza Standardelor minime de calitate. |
Elaborarea și ajustare instrumentelor în acord cu Managementului de caz: · Fișa de evaluare inițială; · Fișa de evaluare complexă (instrument de evaluare a nevoilor de asistență); · Model Plan individual de asistență; · Fișa de înregistrare a progreselor individuale. |
Noiembrie 2020 |
1 zi |
|
4 |
Elaborarea documentelor interne ale Serviciului social Locuință protejată |
Elaborarea și ajustarea documentelor interne ale serviciului Locuința protejată: · Regulament intern al serviciului · Procedura de admitere și monitorizare a beneficiarului în serviciu · Procedura de suspendare sau încetare a serviciului · Procedura de protecție a beneficiarului împotriva abuzurilor și neglijării · Procedura de protecție a datelor cu caracter personal |
Noiembrie-decembrie 2020 |
4,5 zile |
|
Total |
|
|
6 zile de consultanță |
Cerințe de calificare:
- Studii universitare în domeniul social;
- Experiență de cel puțin 3 ani în prestarea serviciilor de suport și consultanță domeniul social, în special în domeniul incluziunii persoane cu dizabilități;
- Experiență în prestarea serviciilor de asistență tehnică prestatorilor de servicii Locuință protejată pentru persoanele cu dizabilități;
- Cunoașterea procedurilor de acreditare a prestatorilor de servicii sociale;
- Abilități organizatorice excelente, capacități de acordare a serviciilor de suport și mentorat;
- Abilități de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
- Abilități bune de lucru la distanță.
Perioada de contractare:
Consultantul va planifica și coordona toate activitățile cu directorul proiectului ”Viața în comunitate pentru toți” din cadrul AO ”Dreptul de a fi”.
Procedura de aplicare:
Persoanele interesate sunt încurajate să trimită: CV-ul și oferta tehnica indicând costul pentru o zi de consultanță anexat la adresa electronică: a.o.dreptul@gmail.com
Documentele semnate și scanate pot fi expediate la: a.o.dreptul@gmail.com cu mențiunea „Servicii de consultanță AO ”Dreptul de a fi” până la data de 06.11.2020
Doar persoanele selectate vor fi contactate
- Eastern Partnership (EaP) Countries Project Coordinator (F/M) 100% - Helvetas Reconomy Program
- IDLO Moldova Seeks Finance and Administration Manager
- BNM angajează Inginer/ă principal/ă al/a Direcţiei aplicaţii business
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă sisteme informaționale (încasări plăți MPay)
- BNM angajează Economist principal responsabil de raportarea financiară
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






