Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
ASISTENT PROIECTE/OFFICE MANAGER
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Suntem în căutarea de noi talente!
Suntem în căutarea unui nou coleg la funcția de ASISTENT PROIECTE/OFFICE MANAGER, care va facilita implementarea proiectelor de consultanță. Vei avea șansa să participi la proiecte de consultanță în analiza financiară, elaborarea studiilor diagnostice și planurilor de afaceri etc.
Ce ACTIVITĂȚI ai avea în companie
- Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor etc.)
- Traducerea la necesitate a documentelor în cadrul proiectelor
- Elaborarea modelelor financiare, planurilor de afaceri și a proiectelor investiționale
- Asistență în perfectarea documentației de gestiune a cadrelor
- Asistență în organizarea de evenimente (treninguri, conferințe, etc.)
- Organizarea si coordonarea activităților administrative de oficiu
- Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor
Candidatul IDEAL are caracteristicele
- Studii superioare finalizate/în curs de finalizare în domeniul economic sau financiar-bancar
- Cunoştinţe și abilitaţi în citirea și analiza rapoartelor financiare și informaţiei economice;
- Cunoştinţe și abilitaţi în elaborarea planului de afaceri
- Experiență anterioară într-o poziție similară constituie un avantaj
- Cunoașterea limbii române, ruse. Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj
Competențe cheie
- Comunicare și relaționare interpersonală
- Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
- Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
- Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint etc.)
DE CE AR TREBUI SĂ APLICI
Creștere profesională
Identificăm potențialul în fiece angajat și-l valorificăm
Oferim posibilitatea de instruire
Despre
ProConsulting SRL are experiență în consultanță de 17 ani. Oferim servicii de consultanță atât sectorului public, cât și privat. Noi suntem cei ce definim succesul!
(Mai multe detalii pe pagina web: www.proconsulting.md)
Devină o parte a echipei ProConsulting!
Expediați-ne CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail: hr@proconsulting.md, cu indicația ”Asistent proiecte/office manager” în linia de subiect, până la data de 20 martie 2020
- INTERSOS is hiring Technical Manager - medical
- Programme Finance Associate (NPSA-7), Just Energy Transition Programme - UNDP Moldova
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Asistent în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









