Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termeni de referință privind selectarea companiei care va furniza și instala sisteme de iluminare

Context: Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) anunță extinderea concursului de oferte în vederea selectării unei/unor companii (organizații) care să furnizeze și instaleze sisteme de iluminare în cadrul proiectului „Consolidarea guvernării bazate pe date demografice fiabile și dezagregate pentru autoritățile centrale și locale” implementat de Fondul Națiunilor Unite pentru Populație (UNFPA) în parteneriat cu Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) în perioada 1 februarie - 31 decembrie 2025.
Scopul proiectului: consolidarea capacității autorităților locale de a implementa politici publice eficiente și bugete transparente, prin utilizarea datelor despre populație și prognozelor demografice.
Obiectivul concursului: Procurarea și instalarea sistemelor de iluminare destinat APL din or. Cimișlia, beneficiară din cadrul proiectului: „Consolidarea guvernării bazate pe date demografice fiabile și dezagregate pentru autoritățile centrale și locale”.
Detaliile privind specificațiile tehnice sunt prezentate în Anexa 1 de mai jos - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/..
Rezultate așteptate: Compania selectată va presta serviciile specificate conform condițiilor solicitate de Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” în prezentul document şi în baza contractului semnat între părţi (compania selectată şi CPD).
I. DOSARUL DE APLICARE va include în mod OBLIGATORIU următoarele elemente:
1) Copia certificatului de înregistrare;
2) Copia certificatului/certificatelor care confirmă proveniența echipamentului;
3) Oferta financiară, în MDL, la cota zero TVA – actele privind aplicarea scutirii de TVA cu drept de deducere vor fi expediate furnizorului selectat;
4) Oferta financiară va include și prețul pentru livrare.
5) Condițiile/termenii de garanție;
6) Imagini al sistemelor de iluminare propus în oferta financiară;
7) Declarația de Integritate semnată (Anexa 2 de mai jos - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/.).
*Termenul de livrare va fi stabilit de fiecare companie/organizație pentru fiecare echipament în parte, de comun acord cu furnizorul selectat, dar nu va depăși 30 de zile calendaristice din momentul semnării contactului.
MODUL DE ÎNTOCMIRE A OFERTELOR FINANCIARE: Oferta financiară va conține, în mod OBLIGATORIU data, semnătura conducătorului, amprenta ștampilei, rechizitele bancare şi datele de contact ale aplicantului (adresă, telefon fix, telefon mobil, e-mail, numele deplin al persoanei de contact). Modelul ofertei financiare a se vedea în Anexa 1 a acestui document - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/.
(!) Oferta financiară nesemnată, fără dată şi ştampilă nu va fi valabilă.
Termenul de valabilitate a ofertelor este de 30 zile.
II. CERINȚE MINIME DE CALIFICARE:
Pentru a se califica, furnizorul aplicant trebuie să aibă cel puțin doi ani de activitate în domeniul serviciilor solicitate.
III. CRITERII DE EVALUARE:
- Oferta financiară va fi evaluată în baza principiului celui mai mic preț dintre ofertele tehnice acceptabile, dar și calitatea sistemelor de iluminare propuse;
- Corespunderea specificațiilor tehnice propuse cu cele solicitate în Anexa 1 a prezentului document - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/.;
- Disponibilitatea în stoc a articolelor și unităților solicitate;
- Termenii și condițiile de garanție propuse.
A se vedea Anexa 3 - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/.
*CPD își rezervă dreptul de a selecta una sau mai multe companii pentru furnizarea bunurilor solicitate în acest document!!!
**Companiile incluse în Lista de interdicție a operatorilor economici ai Agenției de Achiziții Publice https://tender.gov.md/ro/lista-de-interdictie nu vor fi acceptate la concurs și vor fi descalificate.
IV. PLATA PENTRU SERVICIILE PRESTATE
CPD va efectua plățile prin virament bancar, după recepționarea bunurilor. Transferul către prestator va fi efectuat în lei (MDL).
Perioada de executare a contractului 22 noiembrie – 15 decembrie 2025.
V. INSTRUCȚIUNI PRIVIND DEPUNEREA DOSARULUI DE APLICARE:
1. Ofertele însoțite de toate documentele, parte a dosarului de aplicare, vor fi expediate doar în format electronic la adresele de email: cojocaru.cristina.cpd@gmail.com.
2. Subiectului mesajului va indica numele companiei și denumirea cererii de oferte, după modelul:
”Denumirea Companiei - Oferta sisteme de iluminare și instalare
3. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 21 noiembrie 2025.
Pentru informații suplimentare: · Cojocaru Cristina, tel. 069844829, e-mail: cojocaru.cristina.cpd@gmail.com
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
- Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence
- Senior Legal Advisor of Prosecutors Vetting Commission
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









