Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termeni de referință privind selectarea companiei care va furniza echipament

Context: Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) anunță extinderea concursului de oferte în vederea selectării unei/unor companii (organizații) care să furnizeze tehnică de birou/echipament în cadrul proiectului „Consolidarea guvernării bazate pe date demografice fiabile și dezagregate pentru autoritățile centrale și locale” implementat de Fondul Națiunilor Unite pentru Populație (UNFPA) în parteneriat cu Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) în perioada 1 februarie - 31 decembrie 2025.
Scopul proiectului: consolidarea capacității autorităților locale de a implementa politici publice eficiente și bugete transparente, prin utilizarea datelor despre populație și prognozelor demografice.
Obiectivul concursului: Procurarea echipamentului destinat APL din or. Cimișlia, beneficiară din cadrul proiectului: „Consolidarea guvernării bazate pe date demografice fiabile și dezagregate pentru autoritățile centrale și locale”.
Detaliile privind specificațiile tehnice sunt prezentate în Anexa 1 de mai jos - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/.
Rezultate așteptate: Compania selectată va presta serviciile specificate conform condițiilor solicitate de Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” în prezentul document şi în baza contractului semnat între părţi (compania selectată şi CPD).
- DOSARUL DE APLICARE va include în mod OBLIGATORIU următoarele elemente:
- Copia certificatului de înregistrare;
- Copia certificatului/certificatelor care confirmă proveniența echipamentului;
- Oferta financiară, în MDL, la cota zero TVA – actele privind aplicarea scutirii de TVA cu drept de deducere vor fi expediate furnizorului selectat;
- Oferta financiară va include și prețul pentru livrare. Adresele de livrare pentru fiecare lot sunt indicate în Anexa 1 de mai jos - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/. ;
- Condițiile/termenii de garanție al fiecărui echipament;
- Imagini al echipamentului propus în oferta financiară;
- Declarația de Integritate semnată (Anexa 2 de mai jos - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/. ).
*Termenul de livrare va fi stabilit de fiecare companie/organizație pentru fiecare echipament în parte, de comun acord cu furnizorul selectat, dar nu va depăși 45 de zile calendaristice din momentul semnării contactului.
MODUL DE ÎNTOCMIRE A OFERTELOR FINANCIARE: Oferta financiară va conține, în mod OBLIGATORIU data, semnătura conducătorului, amprenta ștampilei, rechizitele bancare şi datele de contact ale aplicantului (adresă, telefon fix, telefon mobil, e-mail, numele deplin al persoanei de contact). Modelul ofertei financiare a se vedea în Anexa 1 a acestui document - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/. .
(!) Oferta financiară nesemnată, fără dată şi ştampilă nu va fi valabilă.
Termenul de valabilitate a ofertelor este de 30 zile.
- CERINȚE MINIME DE CALIFICARE:
Pentru a se califica, furnizorul aplicant trebuie să aibă cel puțin doi ani de activitate în domeniul serviciilor solicitate.
- CRITERII DE EVALUARE:
- Oferta financiară va fi evaluată în baza principiului celui mai mic preț dintre ofertele tehnice acceptabile, dar și calitatea echipamentelor propuse;
- Corespunderea specificațiilor tehnice propuse cu cele solicitate în Anexa 1 a prezentului document - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/. ;
- Disponibilitatea în stoc a articolelor și unităților solicitate;
- Termenii și condițiile de garanție propuse.
A se vedea Anexa 3 - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/. .
*CPD își rezervă dreptul de a selecta una sau mai multe companii pentru furnizarea bunurilor solicitate în acest document!!!
**Companiile incluse în Lista de interdicție a operatorilor economici ai Agenției de Achiziții Publice https://tender.gov.md/ro/lista-de-interdictie nu vor fi acceptate la concurs și vor fi descalificate.
- PLATA PENTRU SERVICIILE PRESTATE
CPD va efectua plățile prin virament bancar, după recepționarea bunurilor. Transferul către prestator va fi efectuat în lei (MDL).
Perioada de executare a contractului septembrie – octombrie 2025.
- INSTRUCȚIUNI PRIVIND DEPUNEREA DOSARULUI DE APLICARE:
- Ofertele însoțite de toate documentele, parte a dosarului de aplicare, vor fi expediate doar în format electronic la adresele de email: cristina.cpd@gmail.com.
- Subiectului mesajului va indica numele companiei și denumirea cererii de oferte, după modelul:
”Denumirea Companiei - Oferta tehnică de birou/echipament, lot nr. xxx.
* O companie poate aplica concomitent la mai multe loturi.
- Termenul limită de prezentare a ofertelor este 21 noiembrie 2025.
Pentru informații suplimentare:
- Cojocaru Cristina, tel. 069844829, e-mail: cojocaru.cristina.cpd@gmail.com
MODELUL OFERTEI FINANCIARE
|
Data înaintării ofertei financiare:
|
|||||||
|
N |
Item |
Specificaţii |
U.m |
Cant. |
Preț unitar, MDL, TVA 0% |
Suma totală, MDL, TVA 0% |
Disponibil în stoc |
|
Lot 1. Orașul Cimișlia |
|||||||
|
1.1 |
Proiector |
Proiectare 3 x LCD, Lumeni min. 5000 |
buc |
1 |
|||
|
1.2 |
Ecran de proiecție |
ecran retractabil de dimensiuni medii (3-4 m lățime) tip outdoor |
buc |
1 |
|||
|
1.3 |
Cameră de supraveghere |
pentru exterior |
buc |
5 |
|||
|
1.4 |
Boxă portabila cu microfoane integrate |
Boxă portabila cu min. 2 microfoane integrate |
buc |
1 |
|||
|
1.5 |
Livrare |
A se specifica dacă serviciile de livrare sunt contra cost sau intră în prețul echipamentului. |
buc |
1 |
|||
|
A se confirma: - oferta financiară este valabilă 30 zile. - termenul de garanție_________ zile
Numele Prenumele: ________________ Semnătură: _______________
L.S. În cazul în care oferta financiară nu va fi datată, semnată şi ştampilată, aceasta nu va fi considerată valabilă. |
|||||||
Anexa 2.
DECLARAȚIE DE INTEGRITATE
pentru furnizorii de servicii şi bunuri
Prin prezenta, ________________________________________________________, reprezentată de către
(denumirea furnizorului/furnizoarei)
__________________________________________________________ declară pe propria răspundere, că:
(funcţia, numele şi prenumele)
- nu va fi implicat(ă) în comiterea de infracţiuni, evaziune fiscală, acte conexe corupţiei sau fapte de comportament corupţional;
- nu va fi implicat(ă) în obţinerea unor avantaje (ne)patrimoniale nejustificate;
- nu va primi/oferi cadouri sub formă de bunuri sau servicii de la/către Beneficiar care pot influenţa decizia Beneficiarului sau furnizorului;
- nu va participa la activități frauduloase care duc la un câștig personal sau pentru Beneficiar;
- nu va încuraja şi falsifica documentele, inclusiv ajustarea neoficială post-factum semnării acestora;
- nu va tolera conflictul de interes şi va anunţa imediat Beneficiarul despre aceasta;
- nu va divulga date cu caracter personal, fără acordul prealabil al Beneficiarului;
- nu va accepta şi încuraja mişcări băneşti fără documente de suport autentificate prin semnătură şi ştampilă (contract, cont de plată, facturi, act de predare-primire etc.);
- nu va accepta şi încuraja plata remunerării nedeclarate fiscal;
- nu va încuraja şi accepta lucrul cu mijloace băneşti sub formă de cash.
Mă angajez să raportez imediat Beneficiarului orice situaţie sau posibilă situaţie de fraudă şi să declar orice modificare apărută în legătură cu cele menționate mai sus, la adresa de e-mail: cpd.integritate@gmail.com.
Sunt conştient(ă) că nerespectarea declaraţiei de integritate şi generarea situaţiilor de fraudă pot conduce la rezilierea imediată a contractului încheiat între părţi, cheltuielile fiind suportate de partea vinovată.
Data____________________________
Semnătura _________________________
Anexa 3.
GRILA DE EVALUARE
|
Nr |
Criterii |
Punctaj maxim |
Companie 1 |
Companie 2 |
Companie 3 |
|||
|
Punctaj |
Comentarii |
Punctaj |
Comentarii |
Punctaj |
Comentarii |
|||
|
1 |
Corespunderea specificațiilor tehnice |
40 |
||||||
|
2 |
Termeni de garanție |
20 |
||||||
|
3 |
Disponibilitatea în stoc |
10 |
||||||
|
4 |
Oferta financiară |
30 |
||||||
|
Total |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
*Punctajul pentru ofertele financiare vor fi calculate in baza următoarei formule:
P= Pmax*Cmin/C, unde
P – Punctajul acumulat de companie
P max – punctajul maxim pentru criteriul dat
C min – suma propusă în cea mai mică ofertă financiară
C – suma propusă în ofertă financiară
- Extended Deadline - Monitoring and Evaluation Analyst (NPSA-9), Just Energy Transition Programme - UNDP Moldova
- Caritas Moldova is hiring: Manager of Relationships and Impactful Resource Mobilization
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
- Extended Deadline - Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








