Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț specific de achiziții. Obiectul achiziției: Mobilier , procedura nr. MD-STATEUNI-520085-GO-RFQ

Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații – Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova
Titlul proiectului:
- Digitalizarea educației – Dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice/ DigiL;
- Modernizarea procesului de formare profesională la specialitățile Informatică și Informatică Aplicată / MODERN-INFO.
ID Proiect: P167790
- Obiectul achiziției: Mobilier
Ref. Nr. MD-STATEUNI-520085-GO-RFQ
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației
și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului „Învățământul Superior din Moldova” și intenționează să utilizeze o parte din aceste mijloace financiare pentru plăți în temeiul Acordurilor de subfinanțare Nr. MD-MOED-6542-ASF-U2-03 din 27.11.2023 pentru realizarea subproiectului Digitalizarea educației – Dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice/ DigiL și Nr. MD-MOED-6542-ASF-U2-04 din 27.11.2023 pentru realizarea subproiectului Modernizarea procesului de formare profesională la specialitățile Informatică și Informatică Aplicată / MODERN-INFO.
- În cadrul Acordurilor de subfinanțare MD-MOED-6542-ASF-U2-03 și MD-MOED-6542-ASF-U2-04 o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuit(e) în cadrul achiziției de Mobilier.
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
Lot 1 - Mobilier de birou
|
Nr. |
Denumire bunuri |
Cantitate (bucăți) |
|
|
1.1 |
Masă 1200 mm |
7 |
|
|
1.2 |
Masă 1400 mm |
25 |
|
|
1.3 |
Masă 2500 mm |
7 |
|
|
1.4 |
Masă birou 1500 mm |
11 |
|
|
1.5 |
Raft |
2 |
|
|
1.6 |
Dulap bibliotecă |
10 |
|
|
1.7 |
Scaun de birou |
25 |
|
|
1.8 |
Scaun laborator IT |
108 |
|
|
1.9 |
Tablă albă mobilă |
4 |
|
|
1.10 |
Dulap haine |
4 |
|
|
1.11 |
Dulap pentru documente |
6 |
|
|
1.12 |
Tumbă birou |
14 |
|
|
1.13 |
Masă pentru calculator |
30 |
|
|
1.14 |
Masă protocol |
1 |
|
|
1.15 |
Masă conferință |
1 |
|
Lot 2 - Mobilier pentru spații CoWorking
|
Nr. |
Denumire bunuri |
Cantitate (bucăți) |
|
|
2.1 |
Canapea 3 m. |
3 |
|
|
2.2 |
Canapea 2 m. |
3 |
|
|
2.3 |
Colțar |
1 |
|
|
2.4 |
Set masă pentru reviste cu patru scaune |
3 |
|
|
2.5 |
Set masă cu două fotolii |
1 |
|
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul de achiziții.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la:
I.P. Universitatea de Stat din Moldova
Adresa: str. Alexei Mateevici 60, Bloc 4A
Număr Etaj/birou: etajul 2, biroul 217
Municipiu: Chișinău
Cod poștal: MD - 2009
Țară: Republica Moldova
Telefon: +373 67560223
E-mail: procurement.wb@usm.md
Persoana responsabilă: Alexandru Gherman
- Ofertele trebuie să fie prezentate la adresa de mai jos:
MD – 2009, mun. Chișinău, Republica Moldova
str. Alexei Mateevici 60, Bloc 4A, birou 217
Alexandru Gherman, manager sub-proiecte
+ (373) 67560223
până la data de 01 decembrie 2025, ora 15:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus, vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 de zile din data limită de depunere a ofertelor.
Semnătura __________________________________
ALEXANDRU GHERMAN
- Senior Legal Advisor of Prosecutors Vetting Commission
- Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
- Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Gender-Centru contractează consultant/ă pentru instruirea și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței împotriva femeilor și a violenței domestice
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








