Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termeni de referință privind selectarea unei companii ce va presta servicii de chirie a sălii de instruire, alimentare și cazare pentru desfășurarea unor sesiuni în perioada 5-7 decembrie

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă lansarea concursului de oferte în vederea selectării unei companii care va presta servicii de chirie a sălii de instruire, alimentare și cazare pentru 40 de persoane participante la un ciclu de instruiri în cadrul Proiectul „Mai puternici împreună: Acțiuni locale pentru comunități incluzive” implementat de Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) cu susținerea financiară a Elveției.
Obiectivul concursului: Selectarea unei companii/organizații care va oferi servicii de chirie a sălii pentru o instruire, de 3 zile (cel puțin 8 ore primele 2 zile și 4 ore a treia zi), cu capacitatea sălii de până la 40-45 de persoane, servicii de alimentație publică ce includ apă, pauze de cafea, prânz, cină, mic dejun și servicii de cazare pentru circa 20-30 de participanți și participante.
Perioada de desfășurare a activității: Sesiunea este planificată pentru în perioada 5-7 decembrie 2025.
Rezultate așteptate: Compania/organizația selectată va presta serviciile conform cerințelor solicitate de Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare în prezentul document şi în baza contractului semnat între părţi (compania selectată şi CPD).
Compania/organizația ofertantă trebuie să întrunească următoarele cerințe:
Criterii de selecție a companiei:
1) Experiența companiei (prezența pe piață de minimum 2 (doi) ani, clienți fideli/referințe);
2) Amplasarea companiei în zone ale orașului cu transport public ușor accesibil va constitui un avantaj; Va fi oferită prioritate furnizorilor care au locația în raza or. Chișinău;
3) Disponibilitatea de a oferi condiții de instruire și cazare adecvate: liniște, activități de același gen și la alți beneficiari (fără ceremonii zgomotoase);
4) Preț competitiv (oferta financiară).
Cerinţe pentru desfăşurarea activităţilor:
- Sală de studii/de conferință cu un spațiu suficient pentru 40-45 persoane, programul de lucru fiind până la 8 ore în primele 2 zile cu posibilitatea de extindere cu 1-2 ore și până la 4 ore a doua zi;
- Dotarea sălilor cu mobilier (mese, scaune) care pot fi ușor schimbate/ mutate pentru ca grupul de participanți/participante să se reorganizeze în diferite situații (de exemplu: mesele şi scaunele să fie aranjate sub forma unui cerc/pătrat etc. sau să fie posibil să fie formate mai multe grupe mici de lucru);
- Dotarea sălilor de lucru cu proiector, ecran de proiecție, prelungitoare, boxe, tablă de flipchart;
- Conexiune la internet (vă rugăm să indicaţi existenţa sau lipsa accesului Wi-Fi); Accesul la Wi-Fi gratis va constitui un avantaj.
- Asigurarea cu apă plată câte 1-1,5 l pentru 40-45 de persoane/zi;
- Opțional: Locația trebuie să fie accesibilă pentru persoanele cu dizabilități.
Cerințe faţă de condiţiile de cazare:
- Servicii de cazare pentru app. 20-30 de persoane, care vor fi cazate în camere duble sau single, (după disponibilitate);
- Condiții adecvate în camere: posibilitatea de a modifica temperatura în cameră în funcție de timpul de afară (cald sau rece), baie/duş;
- Grup sanitar în cameră (apă caldă/rece);
- Alte comodități (TV, aer condiționat, conexiune la internet etc.).
Cerinţe faţă de condiţiile de alimentare:
- Servicii de alimentare pentru 40-45 de persoane: pauză de prânz, pauză de cafea, cină și mic dejun; Meniu variat, bucătărie sănătoasă;
- Certificat ce confirmă respectarea cerințelor sanitare și de siguranță a alimentelor;
- Operativitate şi eficiență în procesul de deservire.
Pentru ca ofertele să fie examinate, dosarul va include în mod OBLIGATORIU următoarele:
- Copia certificatului de înregistrare;
- O descriere succintă a locației, inclusiv specificări privind accesibilitatea locației (sala de instruire, spațiul destinat pauzelor alimentare ș.a.) pentru persoanele cu dizabilități;
- Oferta financiară în MDL, după modelul de mai jos (Anexa 1 se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/);
- Meniul detaliat cu specificarea prețului și cantității pentru mic dejun, prânz, pauză de cafea, cină per persoană propuse în oferta financiară;
- Includerea la dosar a imaginilor care să prezinte condițiile de alimentație, cazare și desfășurare a activităților (sala restaurantului și cea de desfășurare a activităților, camere de hotel) va constitui un avantaj în luarea deciziei de selectare a companiei;
- Lista clienților cu care s-a colaborat:
- Declarația de integritate (a se vedea Anexa 2 - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/).
Important! Proiectul „Mai puternici împreună: Acțiuni locale pentru comunități incluzive” este un proiect de asistență tehnică, în cadrul căruia, conform legislației, se aplică TVA la cota 0%. Documentele confirmative vor fi expediate persoanei selectate.
Plata pentru serviciile prestate
Plata va fi efectuată prin virament bancar, după livrarea serviciilor solicitate și prezentarea actului de recepție/contului spre plată. Transferul către prestator va fi efectuat în lei (MDL).
Perioada de executare a contractului: 1 – 31 decembrie 2025 (contractul va fi semnat în Lei MDL).
Notă: Organizatorul se angajează să anunțe numărul participanților cu cel puțin 3 zile înainte de eveniment.
Ofertele pot fi trimise în format electronic la adresa de e-mail: cojocaru.cristina.cpd@gmail.com
Ofertele vor cuprinde în mod obligatoriu:
Numele ofertantului, data, semnătura directorului, amprenta ștampilei, rechizitele bancare şi datele de contact (adresă, telefon fix, telefon mobil, e-mail, numele deplin al persoanei de contact).
Denumirea concursului: Concurs de selectare a unei companii care să presteze servicii de chirie a sălii de instruire, alimentare și cazare în perioada: 5-7 decembrie 2025.
Termenul de valabilitate a ofertei financiare este valabilă pentru întreaga durată a contractului.
Termenul limită de prezentare a ofertelor este 21 noiembrie 2025, ora 18.00.
Pentru informații suplimentare:
Cojocaru Cristina, tel. 069844829 sau e-mail: cojocaru.cristina.cpd@gmail.com
Anexa 1
Oferta va avea următorul conţinut:
|
Data. xx.xx.xxxx |
||
|
Nr. |
Oferta |
Preţ ofertă MDL/ per persoană TVA la cota 0% |
|
1. |
Prânz (per persoană/zi) |
|
|
2. |
Pauză de cafea (per persoană/zi) |
|
|
3. |
Cină (per persoană/zi) |
|
|
4. |
Mic dejun |
|
|
5. |
Apă plată de 1 L |
|
|
Sub-total (per persoană/zi) |
||
|
6. |
Arenda sălii (primele 2 zile până la 8 ore, iar ultima zi până la 4 ore de lucru) |
|
|
7. |
Arenda echipamentului (proiector, boxe, prelungitor, ecran pentru proiector) |
|
|
8. |
Conexiune la internet/ WI-FI (per zi) |
|
|
9. |
Suport tehnic pe durata evenimentului |
|
|
Sub-total (per zi) |
||
|
9. |
Cazare DB per noapte |
|
|
10 |
Cazare SG per noapte |
|
|
Sub-total (per persoană/zi) |
||
|
TOTAL |
MDL |
|
|
Semnătura Ștampila Datele bancare |
||
Notă: Oferta financiară va fi prezentată doar în lei moldovenești (MDL), la cota TVA 0%. Semnarea şi ștampilarea ofertei financiare este obligatorie. În caz contrar, oferta va fi considerată nevalabilă. La ofertă se vor anexa adițional meniurile cu specificarea cantității propuse pentru mic dejun, prânz, cină şi pauze de cafea.
Anexa 2.
DECLARAȚIE DE INTEGRITATE
pentru furnizorii de servicii și bunuri
Prin prezenta, _____________________________________________, reprezentată de către
(denumirea furnizorului/furnizoarei)
_______________________________________________ declară pe propria răspundere, că:
(funcţia, numele şi prenumele)
- nu va fi implicat(ă) în comiterea de infracţiuni, evaziune fiscală, acte conexe corupţiei sau fapte de comportament corupţional;
- nu va fi implicat(ă) în obţinerea unor avantaje (ne)patrimoniale nejustificate;
- nu va primi/oferi cadouri sub formă de bunuri sau servicii de la/către Beneficiar care pot influenţa decizia Beneficiarului sau Furnizorului;
- nu va participa la activități frauduloase care duc la un câștig personal sau pentru Beneficiar;
- nu va încuraja şi falsifica documentele, inclusiv ajustarea neoficială post-factum semnării acestora;
- nu va tolera conflictul de interes şi va anunţa imediat Beneficiarul despre aceasta;
- nu va divulga date cu caracter personal, fără acordul prealabil al Beneficiarului;
- nu va accepta şi încuraja mişcări băneşti fără documente de suport autentificate prin semnătură şi ştampilă (contract, cont de plată, facturi, act de predare-primire etc.);
- nu va accepta şi încuraja plata remunerării nedeclarate fiscal;
- nu va încuraja şi accepta lucrul cu mijloace băneşti sub formă de cash.
Mă angajez să raportez imediat Beneficiarului orice situaţie sau posibilă situaţie de fraudă şi să declar orice modificare apărută în legătură cu cele menționate mai sus, la adresa de e-mail: cpd.integritate@gmail.com
Sunt conştient(ă) că nerespectarea declaraţiei de integritate şi generarea situaţiilor de fraudă pot conduce la rezilierea imediată a contractului încheiat între părţi, cheltuielile fiind suportate de partea vinovată.
Data____________________________
Semnătura_________________________
- Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- Project specialist to support the MoER, Project Management Team and universities with the implementation and monitoring of internationalization-related activities under MHEP
- Termen extins Asociația pentru Educație ”Neoumanist” anunță concurs de selactare a unei entități de audit pentru efectuarea auditului proiectului “Count Us In - Social protection and inclusion of older people through accessible social services
- Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









