Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
IP CNED Cerere de ofertă - Servicii de control al calității lucrărilor de construcții (diriginte de șantier)

Cerere de oferte nr.81312269/S-2 - Servicii de control al calității lucrărilor de construcții (diriginte de șantier)
Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă (IP CNED) anunță lansarea procedurii de achiziție a serviciilor de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă din Republica Moldova (diriginte de șantier) în cadrul Produsului de finanțare „Eficiența energetică a caselor individuale din gospodării rurale cu grad de vulnerabilitate energetică extremă”, tranșa a 2-a.
Procedura de achiziție se desfășoară în cadrul Programului FEERM, dezvoltat de Guvernul Republicii Moldova și implementat de către Centrul Național pentru Energie Durabilă și Ministerul Energiei.
Programul este susținut financiar prin proiectul „Eficiență Energetică și Energii Regenerabile pentru Moldova” (E4M). Proiectul E4M este implementat de GIZ împreună cu Guvernul Republicii Moldova, fiind finanțat de Guvernul Germaniei și cofinanțat de Uniunea Europeană, Norvegia și Danemarca.
Această componentă este finanțată de Uniunea Europeană.
În cadrul prezentei proceduri de achiziție, IP CNED are drept scop identificarea și contractarea diriginților de șantier atestați, care vor presta servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă, după cum urmează:
- Lot 1: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă, zona Nord, raioanele Briceni, Dondușeni, Edineț, Ocnița - 11 case individuale;
- Lot 2: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă, zona Nord, raioanele Drochia, Soroca, Florești - 15 case individuale;
- Lot 3: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă, zona Nord, raioanele Fălești, Sîngerei - 7 case individuale;
- Lot 4: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă, zona Centru, raioanele Anenii Noi, Criuleni, Dubăsari - 4 case individuale;
- Lot 5: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă, zona Centru, raioanele Hîncești, Ialoveni, Strășeni, mun. Chișinău – 8 case individuale;
- Lot 6: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă, zona Centru, raioanele Nisporeni, Ungheni, Călărași - 4 case individuale;
- Lot 7: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă, zona Sud, raioanele Căușeni, Ștefan Vodă - 11 case individuale;
- Lot 8: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă, zona Sud, raioanele Cahul, Cantemir, Leova, Cimișlia - 12 case individuale;
- Lot 9: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă, zona Sud, raionul Taraclia, UTA Găgăuzia - 8 case individuale;
În conformitate cu prevederile HG nr.246 din 08.04.2010, proiectul este scutit de TVA, cu drept de deducere.
Lucrările de reabilitare energetică ce urmează a fi supravegheate:
- Izolarea termică a pereților exteriori și a soclului, a acoperișului, subsolului (pe intrados);
- Înlocuirea tâmplăriei;
- Instalarea sistemului de încălzire.
- Instalarea centralei termice pe biocombustibili solizi;
- Modernizarea sistemului de producere a apei calde menajere.
Operatorii economici (persoane fizice sau juridice) participanți la procedura de achiziție trebuie să întrunească următoarele cerințe de calificare și selecție:
- Să corespundă criteriilor de eligibilitate stipulate în anunțul de participare;
- Să dețină personal calificat pentru prestarea serviciilor, și anume persoane cu certificat de atestare tehnico-profesională în următoarele domenii:
- Diriginte de șantier, domeniul 40.1.construcții civile, conform Regulamentului de atestare aprobat prin HG nr.743 din 06.11.2024 sau domeniile similare, conform reglementărilor anterioare;
- Diriginte de șantier pentru executarea lucrărilor specializate și instalații aferente construcțiilor, domeniul 42.4.1. instalații și rețele termice cu presiunea agentului termic sub 0,07 MPa și temperatura sub 115 ºC, conform Regulamentului de atestare aprobat prin HG nr.743 din 06.11.2024, sau domeniile similare, conform reglementărilor anterioare;
- Să posede experiență în prestarea serviciilor similare;
Modul de obținere a documentației de atribuire:
În scopul obținerii documentației de atribuire aferentă procedurii de achiziție, operatorii economici interesați vor depune o solicitare la adresa de e-mail a autorității contractante:
până la data de 19.11.2025, ora 15:00, indicând ca subiect al mesajului: „Cererea de oferte - Servicii de control al calității lucrărilor de construcții (diriginte de șantier)”
Documentația de atribuire constă din:
- Anunțul de participare;
- Termenii de referință (ToR),
- Model contract prestare servicii;
- Anexe aferente ofertei (8 Anexe).
Operatorii economici pot depune oferta pentru unul sau mai multe loturi, reieșind din capacitatea tehnică/profesională.
Termenele de prestare a serviciilor: Prestarea serviciilor se va efectua până la semnarea procesului verbal de recepție finală a lucrărilor.
Termenul de execuție a lucrărilor – variază în dependență de lot, dar nu depășește 60 zile calendaristice (conform prevederilor contractului de antrepriză).
Termenul limită de depunere a ofertelor: 26.11.2025, ora 15:00
Modul de depunere a ofertei:
- prin intermediul poștei electronice, la adresa achizitii@cned.gov.md, într-un document criptat (propunerea financiară obligatoriu va fi criptată). Parola va fi comunicată doar la solicitarea autorității contractante,
sau
- în original, într-un plic sigilat, la adresa autorității contractante din Chișinău, str. Albișoara 38, etajul 4.
Pe plic va fi indicat:
- denumirea și adresa ofertantului;
- numărul procedurii de achiziție și obiectul achiziției.
Operatorul economic poate retrage oferta depusă prin scrisoare sau e-mail până la data limită de depunere a ofertelor.
Ofertele prezentate după termenul limită vor fi respinse drept necorespunzătoare.
Alte date relevante, aferente procedurii de achiziție sunt stipulate în anunțul de participare.
Date de contact:
Chirtoacă Cătălina
022-499-444, ext.5
- Lansarea concursurilor de ocupare a funcțiilor vacante în cadrul Centrului de instruire continuă în domeniul electoral (CICDE)
- Extended Deadline - Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
- Project specialist to support the MoER, Project Management Team and universities with the implementation and monitoring of internationalization-related activities under MHEP
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








