Achiziție tractor și echipamente de gospodărire
Global Business Acces SRL invită agenții economici interesați să depună documentația pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor în cadrul Programului „Comunități reziliente prin abilitarea femeilor” etapa a II-a, implementat de PNUD Moldova și finanțat de Guvernul Suediei și Guvernul Norvegiei.
- Denumirea autorității contractante: Global Business Acces SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
- Obiectul achiziției:
”Lot 1 - Echipamente pentru gospodărire”,
”Lot 2 - Tractor”.
Ofertele de preț vor fi depuse SEPARAT pentru cele 2 loturi, ofertanții putând opta pentru depunerea ofertelor pentru un singur lot sau pentru ambele loturi.
- Termenii și condițiile de livrare solicitați: livrarea bunurilor se va efectua în termen de max. 30 de zile calendaristice din data semnării contractului de vânzare-cumpărare (termen limită previzionat pentru livrare - 30 septembrie 2025).
- Locația livrării bunurilor și serviciilor: sat Tuzara, raion Călărași;
- Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0%).
- Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale în termen de 10 zile din momentul livrării.
- Termenul de garanție: conform caietelor de sarcini.
- Criteriul de evaluare: Corespunderea calității bunului ofertat și cel mai mic preț.
*IMPORTANT! Unul dintre criteriile de selecție care urmează a fi aplicat în procesul de analiză a corespunderii ofertelor, îl va reprezenta evaluarea performanței trecute a companiei în relația cu alți clienți, în special în cadrul proiectelor de asistență financiară externă, urmând a fi analizate următoarele aspecte:
1.Compania să nu fie, în momentul depunerii ofertei, sau în perioade anterioare depunerii prezentei oferte, implicată în procese de livrare de bunuri și servicii în care să se ateste performanța slabă a serviciilor prestate sau calitatea necorespunzătoare a bunurilor, nerespectarea contractelor sau a termenelor de livrare/execuție;
2.Să nu existe recenzii sau informații din partea PNUD Moldova care să sugereze o performanță slabă în implementarea proiectelor anterioare, sau practicarea unor prețuri semnificativ mai mici în comparație cu ofertele de pe piață în momentul depunerii ofertelor, urmate ulterior de solicitări de majorare a acestora pe parcursul perioadei de derulare a contractului de livrare a bunurilor și/sau serviciilor.
Ofertantul va pune la dispoziție cărțile tehnice cu instrucțiunile de funcționare traduse în limba română și/sau rusă, va asigura punerea în funcțiune precum și instruirea personalului operativ al beneficiarului.
- Oferta va conține specificațiile tehnice depline solicitate conform CAIETULUI DE SARCINI LOT 1 și a CAIETULUI DE SARCINI LOT 2
- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii electronice, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), conform: Formularul ofertei, Specificaţii tehniceși Specificaţii preț pentru fiecare din loturile la care intenționați să participați;
- Extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
- Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin semnătura electronică
- Certificat privind lipsa datoriilor sau Declarația aplicantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
- Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunului ofertate;
- Lista principalelor contracte de livrare a bunurilor din aceeași categorie finalizate , confirmate prin aplicarea semnăturii electronice);
Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-125-786, E-mail: rescom@finantari.md,
Modalitatea de depunere a ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 28.08.2025, ora 16.00.
- Ofertele se depun Electronic la adresa: rescom@finantari.md,indicându-se în subiectul mesajului „Ofertă pentru echipamente de gospodărire Tuzara_Denumirea ofertantului”. Ex: ”Ofertă pentru echipamente de gospodărire Tuzara_AgropromUnited SRL”
- Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, cu semnătura persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei sau semnate electronic.
- Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format .PDF ( Nu se acceptă, documente în format word, .Jpg, etc)
- Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse, și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.
- Termenul de valabilitate a ofertei: min. 30 zile.
Documentația de concurs poate fi descărcată AICI!