Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Asociația Obștească CCF Moldova - Copil, Comunitate, Familie deschide procesul de tender pentru selectarea unui agent economic din domeniu servicii horeca
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CCF Moldova anunță concurs de selectare a unui agent economic din domeniul serviciilor HoReCa (cu servicii de cazare, alimentație FB şi sală de conferinţă) pentru organizarea și desfășurarea unui training de 6 zile și 4 nopți,
în perioada lunii noiembrie 2025
Cadrul general
CCF Moldova (www.ccfmoldova.org) este o organizație non-guvernamentală cu experiență în domeniul protecției sociale a copilului și familiei, asigurând dreptul fiecărui copil la creștere și dezvoltare în mediul familial și educațional incluziv în care aceștia își pot realiza potențialul.
În acest context, CCF Moldova anunță un concurs de selectare a unui agent economic (hotel, sală de conferinte, servicii catering) din domeniul serviciilor HoReCa (cu servicii de cazare, servicii de alimentație completă (mic dejun, prânz și cină) şi sală de conferinţe) pentru organizarea și desfășurarea unui training de 6 zile și 4 nopți, în orasul Chișinau pentru 22 de persoane.
Această activitate este organizată de către CCF Moldova în cadrul proiectului UNICEF „Îngrijire mai bună pentru copii”, implementat cu suportul financiar al Guvernului Suediei, în strânsă colaborare cu Ministerul Muncii și Protecției Sociale al Republicii Moldova și este desfășurată în scopul instruirii inițiale a candidaților la postul de Asistent Parental Profesionist.
Detaliile evenimentului
Perioada: luna noiembrie – 3 zile lucrătoare consecutive într-o săptămână, urmate de alte 3
zile lucrătoare consecutive în săptămâna imediat următoare, cu un program de la 9.00 la 18.00.
Datele prealabile solicitate: 4,5,6/11,12,13/18,19,20/25,26,27 noiembrie 2025.
Participanți: 22 persoane.
Cerințe față de cazare:
- Cazare: 18 persoane (camera TRIPLE) (paturi separate);
- Cazare: 2 persoane (Camera DOUBLE) (paturi separate);
- grup sanitar în cameră (apă caldă și rece), baie/duș;
- alte comodități (wi-fi, frigider) etc.
Notă: Reprezintă un avantaj ofertele care includ prețuri avantajoase pentru camere single.
Sala de conferințe:
- sală de conferințe luminoasă, posibilitate de aerisire, condiționer;
- 1 sală (mare) cu capacitatea de 25-30 persoane;
- echipament tehnic necesar pentru proiectarea prezentărilor sau vizualizarea materialelor video: proiector, ecran, boxe.
- conexiune la Internet.
Servicii de alimentație pentru 22 persoane:
- servicii de alimentație: 2 pauze de cafea/zi, timp de 6 zile = 12 pauze de cafea în total;
- 6 mese de prânz pentru 22 persoane, câte unul în fiecare zi de instruire;
- 4 cine pentru 20 persoane (care vor beneficia de cazare timp de 4 nopți);
- Asigurarea cu apă potabilă (plată) pentru toți participanții, pe întreaga durată a evenimentului.
|
Descrierea serviciului |
Unitatea de măsură |
Numărul de persoane |
Nr. total de nopți |
Nr. camere |
Preț ofertă cu TVA 0% |
|
Cazare |
|||||
|
Standard cameră TRIPLE |
lei/zi |
18 |
4 nopți |
6 |
|
|
Standart cameră DOUBLE |
lei/zi |
2 |
4 nopți |
1 |
|
|
Cameră single (în cazul unui preț avantajos) |
lei/zi |
XXX |
4 nopți |
X |
|
|
Descrierea serviciului |
Unitatea de măsură |
Numărul de persoane |
Total eveniment/ zile |
Preț ofertă cu TVA 0% |
|
|
Alimentație |
|||||
|
Micul dejun (inclus în prețul de cazare sau prețul separat per pers / zi) |
lei/pers |
20 |
4 |
||
|
Prânz (pers/zi) |
lei/pers |
22 |
6 |
||
|
Cină (pers/zi) |
lei/pers |
20 |
4 |
||
|
2 Pauze de cafea pe 1 zi (pers/zi) |
lei/pers |
22 |
6 |
||
|
Total: |
|||||
|
Descrierea serviciului |
Unitatea de măsură |
Numărul de unități |
Total eveniment zile |
Preț unitate TVA 0% |
Preț total cu TVA 0% |
|
Servicii chirie sală |
|||||
|
Chiria sălii (capacitatea 20-30 persoane) |
lei/ zi |
1 |
6 |
||
|
Echipament (proiector, ecran, boxe) |
lei /zi |
1 |
6 |
||
|
Asigurarea cu apă butelie 19 l. sau 0.5l. |
lei/butelia/sticla |
6/264 |
6 |
||
|
Total: |
|||||
Criteriile de evaluare a ofertelor
Dosarele depuse vor fi evaluate de către comisia de selectare după următoarele criterii:
- Calitatea serviciilor oferite și reputația agentului economic, dovedită prin experiența anterioară și conformitatea cu cerințele specificate;
- Oferta financiară, prezentată cu cota TVA 0%;
- Preț competitiv, cu respectarea unui echilibru între cost și calitate;
- Amplasarea locației într-o zonă accesibilă, cu acces facil la transport public și locuri de parcare – constituie un avantaj;
- Accesibilitatea pentru persoanele cu dizabilități este considerată un plus important în evaluarea ofertei.
Plata pentru serviciile prestate
Plata se va efectua prin virament bancar printr-o singură tranșă: plata 100% în baza cheltuielilor de facto, după prestarea serviciilor.
Termenul limită de transmitere a ofertelor: 21 august 2025
Ofertanții sunt rugați să transmită dosarele la următoarele adrese de e-mail:
alexandru.tozlovan@ccfmoldova.org
sau/și
diana.andrusceac@ccfmoldova.org
Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta la:
- Alexandru Tozlovan, Manager achiziții CCF Moldova – 069347043
- Diana Andrușceac, Asistentă de proiect CCF Moldova – 069358007
Rezultatul tenderului va fi comunicat agentului economic selectat în termen de 3 zile lucrătoare de la aprobarea rezultatelor evaluării de către organizația CCF Moldova.
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
- Supply Chain Officer - Project HOPE Moldova
- INTERSOS is hiring Technical Manager - medical
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









