Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț de contractare a furnizorilor de echipamente și utilaje în cadrul proiectului „Abilitarea tinerilor antreprenori din Republica Moldova”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
În cadrul proiectului Abilitarea antreprenoriatului tinerilor în Republica Moldova, finanțat de Uniunea Europeană, implementat de Fundația HELP, AO DEMOS, AO HOMECARE și AO Pro Cooperare Regională și la nivel local de Asociația Obștească INIMA NORDULUI, lansează invitația pentru participarea la concursul de achiziționare a 6 loturi de echipamente, și anume:
Lotul 1: Echipamente pentru climatizare și mentenanță
Lotul 2: Echipamente de imprimare și tipografie
Lotul 3: IT și echipamente de design
Lotul 4: Echipamente foto/video și iluminat
Lotul 5: Echipamente apicole
Lotul 6: Echipamente de cusut și brodat
Oferta comercială va include descrierea bunului propus și caracteristicile, prețul unitar în MDL, TVA la cota zero (TVA 0%), termenul de livrare și termenul de garanție. AO DEMOS nu va achita pentru taxe vamale, taxe pentru efectuarea procedurilor vamale, accize, impozit pe venit, sau alte taxe de această natură.
Oferta va fi semnată și ștampilată de către persoana autorizată. Mai multe detalii cu privire la acest apel găsiți AICI.
Livrare: Costul livrării va fi inclus în prețul total. Livrarea trebuie să fie însoțită obligatoriu de următoarele documente, după caz:
a) factură fiscală;
b) certificate de garanție.
Bunurile va trebui să fie livrate și instalate din contul agentului economic câștigător, în termen de până la 30 de zile calendaristice, de la semnarea contractului. Bunurile vor fi însoțite de instrucțiuni de întreținere și utilizare a utilajului în limba română.
Criteriile de selectare a ofertantului:
- dosar complet ce corespunde solicitării, incluzând oferta de preț detaliată și specificațiile disponibile, termenii de livrare și garanție a bunului;
- corespunderea bunului propus parametrilor tehnici indicați în anunț;
- preț;
- termeni restrânși de livrare (maxim 30 zile);
- livrare gratuită la destinație în raza raioanelor Ocnița, Edineț, Soroca și Briceni.
Termenul limită de depunere a ofertelor:
Ofertele vor fi depuse, fizic, până la data de 04.05.2025, ora 17:00 la adresa poștala: or. Ocnița, str. 50 Ani ai Biruinței, 116A, cu specificarea „OFERTĂ ECHIPAMENT TEHNIC”.
Toate ofertele trebuie să fie prezentate într-un singur exemplar original, marcat cu mențiunea „ORIGINAL”.
Acestea trebuie depuse la adresa indicată, înainte de expirarea termenului limită, fie prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, fie înmânate personal, cu confirmare de primire semnată de autoritatea contractantă sau de reprezentantul său.
Documentația, inclusiv anexele și toate materialele justificative, trebuie să fie închise într-un plic sigilat, care să conțină următoarele informații:
- adresa destinatarului;
- codul de referință al procedurii de licitație (MDA03/SC/IN/07);
- numărul lotului sau loturilor licitate, dacă este cazul;
- mențiunea „A nu se deschide înainte de ședința de deschidere a ofertelor”, scrisă în limba dosarului de licitație;
- numele ofertantului.
Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate. Doar ofertanții pre selectați vor fi contactați.
Pentru întrebări suplimentare, puteți reveni la adresa inimanordului@gmail.com, până la 23.04.2025.
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă de afaceri în domeniul tehnologiei informației
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (.NET Full-Stack Developer)
- Extinderea termenului de selectare a serviciilor de consultanță pentru instruirea autorităților publice locale în domeniul eficienței energetice și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
- BNM angajează inginer/ă principal/ă responsabil/ă de asistență și suport TIC
- Peace Corps General Services Assistant
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






