Invitație pentru depunerea ofertelor: Consultant pentru revizuirea și actualizarea politicilor și procedurilor financiare și de achiziții
Consultant pentru revizuirea și actualizarea politicilor și procedurilor financiare și de achiziții
Asociația Obștească „DEMOS”, în perioada 01.04.2024 - 31.03.2025, implementează proiectul ,,SUSTAIN”, cu suportul financiar al Caritas Austria.
Proiectul este axat pe dezvoltarea organizațională a AO DEMOS.
Obiectivul proiectului relevant acestei solicitări de ofertă este următorul:
PA „DEMOS” asigura o gestionare financiară eficientă și transparentă a resurselor financiare bazată pe un set de politici și proceduri revizuite, actualizate, clare, bine definite și aprobate timp de 4 luni.
Sarcini pentru serviciile de consultanță și instruire solicitate:
- Analiza, revizuirea și îmbunătățirea manualului financiar (incl. setul de politici, regulamente și proceduri financiare existente)
- Revizuirea și îmbunătățirea politicii de achiziții, inclusiv a setului de instrumente și proceduri existente
- Atelier de instruire a specialiștilor din AO DEMOS instruiți în aplicarea procedurilor de achiziții
ACTIVITĂȚI INCLUSE ÎN SERVICIILE PRESTATE:
|
Responsabilități/activități |
Livrabile |
Număr zile |
|
1. |
|
Manualul financiar, politici, regulamente și proceduri financiare revizuit, completat și actualizat |
5 |
|
2. |
Revizuirea și îmbunătățirea politicii de achiziții, inclusiv a setului de instrumente și proceduri existente |
Politica de achiziții, instrumente și proceduri scrise revizuite, completate și actualizate |
4 |
|
3. |
Atelier de instruire a specialiștilor din AO DEMOS în aplicarea procedurilor de achiziții (mun. Edineț, oficiul DEMOS) |
6 specialiști din AO DEMOS familiarizați cu Manualul financiar, politici, regulamente, proceduri revizuite și instruiți în aplicarea procedurilor de achiziții |
1 |
|
Total, zile |
10 |
Formare, experiență profesională și abilități:
- Studii universitare sau post-universitare în domeniul financiar-economic;
- Cel puțin 5 ani de experiență profesională în domeniul financiar în OSC;
- Experiență demonstrată de elaborare a documentelor de politici interne financiare ale OSC;
- Experiență în livrarea cursurilor/instruirilor on-line, moderarea atelierelor de lucru;
- Experiență în prestarea serviciilor de consultanță și asistență tehnică a personalului din cadrul OSC;
- Abilități avansate de comunicare și interpersonale;
- Capacități bune de analiză și documentare;
- Capacitate de a lucra în echipă și individual.
Perioada de contractare: august - septembrie 2024.
Consultantul va planifica și coordona toate activitățile cu managerul proiectului din AO DEMOS.
Durată serviciilor de consultanță și instruire: 10 zile.
Se așteaptă ca ofertantul să prezinte următoarele documente:
- CV care să reflecte competențele relevante;
- Oferta financiară.
Oferta financiară va include:
- Date despre aplicant/ofertant: nume/prenume, telefon, email;
- Costul net pentru fiecare livrabil solicitat;
- Suma totală pentru serviciile de consultanță;
- Semnătura și data aplicării.
Criterii de evaluare:
- Experiența generală – 15%
- Experiența specifică – 20%
- Experienţa profesională – 15%
- Condițiile și termenii de livrare și plată – 10%;
- Preţ competitiv, cu respectarea raportului preţ/calitate – 40%.
Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email liliana.demos@gmail.com cu mențiunea ”Consultant financiar” până la data de 27 iunie 2024.