Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Invitație la concurs pentru achiziționarea unui vehicol cu parcurs
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Denumirea organizației contractante: Asociația pentru Educație ”Neoumanist”
Datele de contact ale organizației contractante: tel: +373 69595631, e-mail: v.timbalari@gmail.com
Persoana de contact: Veronica Țîmbalari director executiv
Obiectul achiziției: vehicul cu parcurs
Lista bunurilor achiziționate
|
# |
Denumirea bunului |
Cerințele față de bunurile solicitate |
Numărul de unități |
|
1. |
vehicul cu parcurs, Dacia Duster |
nu va depăși 120.000 km, 4X4, anul producției nu mai vechi de 2014, diesel |
1 |
Prețul se prezintă fără TVA, în MDL,
Termenul-limită de prezentare a ofertelor: 15 septembrie 2023
Data/ora desfășurării concursului: 18 septembrie 2023, Ora 11:00
Criteriile de evaluare a ofertelor:
- valoarea ofertei
- corespunderea specificațiilor cu cele solicitate.
Valuta și modul de achitare: Lei moldovenești, transfer bancar, în baza facturii fiscale.
Condiții de participare la concurs:
- Dealierii oficiali în Molodva prezenta oferta comercială, unde va fi inclus prețul bunului solicitat conform specificațiilor tehnice solicitate. În baza ofertelor prezentate de dealeri, și ca urmare a analizei conform criteriilor de evaluare expuse mai sus, vor fi selectate cele mai convenabile și compatibile oferte pentru bun .
- Dealierii pot înainta oferte pentru întreaga listă de bunuri. Organizația contractantă își rezervă dreptul de a procura diferite bunuri de la diferiți furnizori sau de a refuza procurarea unui anumit bun;
- Prețul se prezintă fără TVA, în MDL
Modalitățile de prezentare a ofertelor: ofertele comerciale se expediază fie în original cu semnătură electronică fie în formă scanată cu semnătura și ștampila organizației la adresa electronică v.timbalari@gmail.com cu indicația în titlul mesajului ”concurs de achiziție”
Oferta comercială se prezintă la dorință după modelul de la Anexa ”Condiții și formatul ofertei comerciale”.
Anexa ”Condiții și formatul ofertei comerciale”
OFERTA COMERCIALĂ (model)
______________________________________________________________________________________________________________________________________
Oferta comercială este prezentată de către (denumirea completă a agentului economic):
Adresa juridică oficială:
Administrator:
Date bancare:
LISTA ȘI PREȚUL BUNURILOR
|
# |
Denumirea vehicol |
Caracteristicile tehnice |
Nr. de unități |
Cost unitate, fara TVA (Lei) |
Total cost, cu TVA (Lei) |
||
|
1. 1. |
|||||||
Administrator:________________________________
(semnătura)
(L.Ș)
DATA:
Beneficiar: Asociația pentru Educație ”Neoumanist ” tel: +373 69595631, e-mail: v.timbalari@gmail.com
Oferta comercială este prezentată în cadrul proiectului : Count us in Incluziunea și protecția socială a persoanelor în etate din Republica Moldova
- Project Management Specialist
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului de asistență și reabilitare psihosocială a copilului și familiei AMICUL
- Termeni de Referință pentru selectarea unui expert / a unei experte în vederea contractării serviciilor de consultanță pentru elaborarea Programului GSPR (Grup de Suport pentru Părinții Romi) și facilitarea sesiunilor în cadrul proiectului
- "Mă Implic, Phase 2" project is hiring a Legal Advisor on National Reforms and Public Administration
- Project Manager (NPSA-10), Flood Management Project - UNDP Moldova
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






