- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Fundația de Binefacere Caritas Moldova anunță concurs de solicitare a ofertelor pentru achiziția lucrărilor de reparații minore (producerea, demontarea și instalarea geamurilor și ușilor) în cadrul caselor de locuit din zonele rurale (9 case)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundația de Binefacere Caritas Moldova anunță concurs de solicitare a ofertelor pentru achiziția lucrărilor de reparații minore (producerea, demontarea și instalarea geamurilor și ușilor) în cadrul caselor de locuit din zonele rurale (9 case situate în localitățile: 2 case în or. Ialoveni, 3 case în or. Vadul lui Vodă, 3 case în. Criuleni (sat. Boșcana, sat. Dubăsarii Vechi) , 1 casa în r. Anenii Noi (sat. Varnița)).
Data publicării anunțului: 13 iulie 2023
Termenul limită de prezentare a dosarului: 27 iulie 2023 (inclusiv)
Tipul contractului: Contract de executare a lucrărilor
CONTEXT
Achiziția se realizează în cadrul proiectului „Suport pentru refugiații din Ucraina și Programul de măsuri pentru perioada sezonului rece” ce se implementează prin suportul financiar de la Caritas Austria, Austrian Development Cooperation și Nachbar in Not (Neighbour in Need), în baza contractului de grant nr. 2209131. Proiectul își propune să abordeze multiplele provocări cu care se confruntă refugiații ucraineni, familiile gazdă a acestora și populația locală vulnerabilă din Moldova.
În acest sens, solicităm oferte pentru lucrări de reparații minore (producerea, demontarea și instalarea geamurilor și ușilor) în cadrul caselor de locuit din zonele rurale (9 case situate în localitățile: 2 case în or. Ialoveni, 3 case în or. Vadul lui Vodă, 3 case în. Criuleni (sat. Boșcana, sat. Dubăsarii Vechi) , 1 casa în r. Anenii Noi (sat. Varnița)).
|
Nr. d/o |
Denumirea bunurilor/ serviciilor |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință |
|
|
1 |
Lucrări de reparații minore (producerea, demontarea și instalarea geamurilor și ușilor) |
Deviz de cheltuieli |
9 case |
Conform caietului de sarcini |
|
|
Valoarea contractului 189 145 MDL (Una suta optzeci si noua mii o suta patruzeci si cinci MDL), inclusiv TVA 20% |
|||||
DEPUNEREA DOSARULUI
Dosarul de aplicare va cuprinde documentele în conformitate cu Instrucțiunea pentru ofertanți și Caietul de sarcini.
Acesta va fi depus în conformitate cu cerințele din Caietul de sarcini și în strictă conformitate cu procedura prevăzută în Instrucțiunile pentru ofertanți.
Dosarul de aplicare va fi transmis electronic, prin e-mail, la următoarea adresă: procurement@caritas.md, cu mențiunea „Ofertă lucrări reparații minore” sau depus în plic la adresa mun. Chișinău, str. G. Asachi nr. 30/1, Fundația de Binefacere Caritas Moldova.
După expedierea ofertelor, vă rugăm să vă asigurați că oferta a fost recepționată de către Fundația de Binefacere Caritas Moldova sub forma unui e-mail de confirmare. Asociația este responsabilă numai pentru ofertele confirmate.
Termen limită de depunere: 27 iulie 2023 (inclusiv);
Fundația de Binefacere Caritas Moldova nu va lua în considerare dosarele depuse după termenul limită.
Cerințe față de candidații eligibili:
Persoane juridice înregistrate în Republica Moldova
Licență sau alte acte permisive în domeniul realizării lucrărilor de construcție/renovare.
Experiență în domeniu, minim 5 ani.
Ofertanții vor expedia oferte semnate, ștampilate și datate la adresa de e-mail sau poștală, specificată în prezenta solicitare la sau înainte de ora exactă specificată în prezenta solicitare.
DOCUMENTAȚIA PENRTU CONCURS
Fiecare ofertant are obligația de a prezenta formularele prevăzute în cadrul acestei secțiuni, completate în mod corespunzător și semnate de persoane autorizate, până la data limită de depunere a ofertelor.
Documentația necesară pentru concurs o puteți descărca accesând link-urile de mai jos.
- Formularul nr. 1 – Formularul_ofertei;
- Formularul nr. 2 – Declarație privind statutul ofertantului;
- Formularul nr. 3 - Deviz de cheltuieli (conform lucrărilor din Caietul de sarcini anexat)
- Instrucțiuni pentru ofertanți
De asemenea, documentele pot fi solicitate la adresa de e-mail: procurement@caritas.md, cu mențiunea „Solicitare documente tender reparații minore”.
DATE DE CONTACT
Pentru întrebări referitoare la Caietul de sarcini și cu privire la modul de depunere a ofertelor, vă rugăm să o contactați pe Ecaterina Bugaevscaia, ofițer achiziții, tel. 078800597, e-mail: procurement@caritas.md
Întrebările de clarificare pot fi transmise în formă scrisă pe adresa de e-mail indicată mai sus, până la data de 25 iulie 2023.
Vă mulțumim pentru interesul acordat acestei achiziții de lucrări și vă dorim succes în pregătirea ofertei.
- Concurs pentru ocuparea funcției de specialist principal în cadrul secției Fondul pentru Eficiență Energetică în sectorul rezidențial din Moldova (FEERM)
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
- Consultancy services to update the normative-methodological framework for conducting energy audits in the building, transport, and industry sectors
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








