Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
A.O. „HELP” anunță concurs pentru selectarea unei Companii IT
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
A.O. „HELP” în parteneriat cu Inovatrium România implementează proiectul ''Femeile lidere de astăzi - Pacea de mâine'' cu susținerea UN Women, și finanțat de Fondul Femeilor pentru pace și asistență umanitară și inițiază o procedură de achiziție în vederea creării serviciilor de dezvoltare platformă online.
Obiectul contractului de achizitie il reprezinta prestarea Serviciilor de dezvoltare platforma online in cadrul proiectului “Women leaders of today Peace of tomorrow”.
Scopul platformei are in vedere crearea si uniunea unei comunități internaționale a femeilor din Republica Moldova si Ucraina.
Servicii solicitate:
1. Asigurare Design grafic:
- Identitate grafica a platformei online;
- Interfata grafica pentru toate paginile necesare pentru Platforma web;
2. Pregatirea mediului de producție
3. Dezvoltare pe partea de server
- Backend + API
- Zona de administrare
4. Dezvoltare pe partea de client
-Web application (Frontend)
Criteriul de atribuire utilizat de catre Autoritatea contractanta, in scopul atribuirii prezentului contract de achizitie publica este: CEL MAI BUN RAPORT CALITATE-PREŢ .
Factorii de evaluare utilizati, ponderea acestora si algoritmul de calcul sunt detaliate în caietul de sarcini.
Criteriile și condițiile de eligibilitate pentru potențialele companii IT:
- Experiență în domeniu (e.g. dezvoltare site-uri, platforme, aplicații etc) minimă 5 ani;
- Prezentarea unui portofoliu cu minim 3 lucrări similare efectuate (mostre, screenshot- uri, scrisori de recomandare, contactele a 3 clienți anterior);
- Plan pentru prezentarea lucrărilor/grafic de activități ținând cont de termenul limită de livrare a produsului final fiind 31 august 2023;
- Sunt eligibile companii din R. Moldova, România precum și alte țări.
Oferta tehnică și financiară semnată de ofertant urmează să fie expediată la adresa electronică: inohelp23@gmail.com până la 22.05.2023 ora 17.00. Includeți și mostre anterioare realizate precum și scrisori de recomandare din partea clienților companiei.
Caietul de sarcini îl găsiți mai jos și eventualele întrebări, vă rugăm să adresați un mesaj la adresa de e-mail: inohelp23@gmail.com sau la numărul de telefon +373 061112111 Diana Cibotari
https://docs.google.com/document/d/1zVlM5E-aEQPSXmUWS8JCzSmIFbiCVmFG/edit?usp=sharing&ouid=102876478421936133280&rtpof=true&sd=true
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de proiect (management dezastre)
- Request for Expressions of Interest - Monitoring and Evaluation Specialist within PIU EQIP NORLD
- Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță concurs pentru funcția vacantă de specialist principal, Serviciul monitorizare conformitate și riscuri postfinanțare
- Data Analytics Specialist (NPSA-10) - UNDP Moldova
- SKAT Moldova is looking for a Consultant/Specialist on Strengthened Policy for Decentralized Sanitation
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





