Tender cu privire la contractarea prestatorilor de servicii instruire



Untitled

Solicitare ofertă comercială (termen extins)

Date generale:

A.O. Asociația pentru Formare Antreprenorială și Dezvoltare din mun. Bălți  lansează invitația de participare la tender cu privire la contractarea prestatorilor de servicii instruire.

Achiziționarea serviciilor  are loc în cadrul proiectului „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”, finanțat de către Uniunea Europeană, cofinanțat de Suedia, prin intermediul Fundației Est- Europene pentru realizarea activităților Centrului de Suport în Afaceri ”Business Skills Hub”

Context:

Pentru crearea unui mediu favorabil de afaceri în regiunea de nord, avem nevoie să dezvoltăm un ecosistem antreprenorial sustenabil care va sprijini întreprinderile noi create cât și cele în dezvoltare.

Centrul de Suport în Afaceri ”Business Skills Hub” creat în cadrul proiectului „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”, finanțat de către Uniunea Europeană, cofinanțat de Suedia, prin intermediul Fundației Est Europene are drept scop creșterea numărului de întreprinderi în regiune, precum și dezvoltarea celor deja create. În cadrul  Centrului ne dorim să contribuim activ la creşterea competitivităţii mediului de afaceri regional şi la îmbunătăţirea performanţelor companiilor locale , prin oferirea oportunităților economice, acces la servicii de consultanță pe aspecte de interes, stimularea creării lanțurilor valorice și dezvoltarea unui ecosistem antreprenorial sustenabil, astfel, să influențăm nivelului de trai şi  dezvoltarea durabilă a societăţii.

 

 Obiectul contractului de achiziții:

Identificarea și selectarea celei mai bune oferte comerciale în  prestarea serviciilor  de  instruire, cu tema “ Gestionare Eficientă pentru sectorul HoReCa”, divizate în 3 ateliere tematice, pentru beneficiarii Centrului de Suport în Afaceri ”Business Skills Hub ” din  mun. Bălți.

Termenii de referință cu descrierea programului de instruire:

Perioada de realizare: ianuarie-martie 2023

Format: offline sau hibrid

Limba de instruire: română sau rusă

Timp alocat pentru activitate: 6 ore (academice) per atelier. Minim 3 ateliere.

Locul de desfășurare a activității: mun. Bălți, sediul Centrului de Suport în Afaceri „Bussines Skills Hub”

Responsabilități:

  • Elaborarea conceptului pentru ateliere practice: Atelier 1: „Expertiză în controlul calității”. Atelier 2: „Calculul valorii energetice a bucatelor pentru sectorul HoReCa”. Atelier 3: „Calcularea % de pierderi la crearea cartelelor tehnologice”, inclusiv agenda pentru 1 zi (4-6 ore academice cu prezență fizică sau hibrid), care să răspundă la nevoile specifice de consolidare a capacităților a grupului țintă – antreprenori din sectorul HoReCa din regiunea de Nord a țării. În caz de schimbare a situației COVID-19, agenda urmează a fi adaptată la regim online;
  • Coordonarea și livrarea atelierului în relație cu obiectivele propuse şi rezultatele așteptate ale proiectului;
  • Elaborarea chestionarelor de evaluare inițială și finală a cunoștințelor participanților;
  • Elaborarea unui raport narativ de activitate în baza activității desfășurate;

Temă Atelier 1(Ianuarie 2023): Expertiză în controlul calității pentru HoReCa. (6 ore academice)

Agenda va include subiectele:

-           Expert pe calitate în HoReCa. Sarcinile ce stau în fața acestuia.

-           Domeniile de responsabilitate ale expertului. Principiile de bază ale activității sale. Norme legislative care reglementează activitatea expertului.

-            Zone de control în sectorul producerii.

-           Zone de control în sectorul deservirii.

-            Zone de control în sectorul normativelor și documentației.

-           Zone de control pe interior și exterior. Necesități legislative. Standarte.

-           Exemple de fișe de control cu rezultate în baza cărora se pot crea sisteme de motivare a angajaților.

Temă Atelier 2 (Februarie 2023): Calculul valorii energetice a bucatelor pentru sectorul HoReCa. (4 ore academice)

Agenda va include subiectele:

-           Determinarea valorii energetice a bucatelor gata pentru servire ținând cont de coeficienții de digerabilitate și pierderi în procesul de preparare termică.

-           Identificarea alergenilor și cerințele obligatorii de respectat la specificarea acestora în meniu.

-            Materiale utile spre utilizare în acest domeniu.

Temă Atelier 3 (Martie 2023): Calculul % de pierderi la crearea cartelelor tehnologice. (6 ore academice)

Agenda va include subiectele:

-           Descrierea proceselor tehnologice în alimentația publică

-           Cartele tehnologice și calcularea % pierderilor

-            Materiale utile spre utilizare în acest domeniu.

Cerinţe faţă de aplicanţi:

  • Studii  în domeniu și aferente modului la care se aplică;
  • Cel puţin doi ani de experienţă în facilitarea  sesiunilor de instruire în domeniul pentru care se aplică;
  • Cunoaşterea limbii române și ruse.

Criterii de evaluare:

Prezentarea dosarului complet ;

Experiența relevantă în domeniul solicitat;

Oferta cea mai avantajoasă respectând indicatorul preț/calitate.

Persoanele interesate sunt încurajate să trimită dosarul, care să conţină:

  1. CV-ul
  2. Prezentare per fiecare atelier (varianta demo)
  3. Oferta tehnică, ce cuprinde o scurtă viziune asupra executării eficiente a sarcinilor
  4. Ofertă financiară (costul per oră de activitate, cu toate taxele incluse)
  5. Alte informații relevante acestui concurs

Dosarul de aplicare va fi completat în limba română sau rusă și expediat la următoarea adresă: mun. Bălți, str. Kiev, 75 sau prin email la adresa:  businesskillshub@gmail.com  și melnicsvetlana.afad@gmail.com , cu mențiunea Expert HoReCa.

Termenul limită de expediere a dosarelor este 10 ianuarie, 2023.

Detalii la numărul de telefon +37369099552 Svetlana Melnic.

Doar persoanele selectate vor fi contactate, dosarele incomplete nu se vor evalua.

Vă mulțumim anticipat pentru participare!

Articol adaugat de: Ina Bordeianu