Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Concurs de selecție a furnizorului pentru organizarea școlii de pregătire intensivă a Consiliilor de Elevi
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

DENUMIREA ORGANIZAȚIEI CONTRACTANTE: Centrul de Resurse pentru Tineret DACIA.
SEDIUL ORGANIZAȚIEI CONTRACTANTE (adresa depunerii ofertelor și desfășurării concursului): str. Mihail Sadoveanu nr. 21, mun. Soroca, MD-3006, raionul Soroca, Republica Moldova, e-mail: crt.dacia@gmail.com, web: http://www.dacia.org.md.
PERSOANA DE CONTACT: Babici Stela, Administratoare CRT DACIA, tel: +373 68338284, e-mail: stela.babici@gmail.com.
OBIECTUL ACHIZIȚIEI: identificarea unei locații/stațiuni în or. Vadul lui Vodă sau altă localitate din centrul Moldovei pentru organizarea unei școli de pregătire intensivă a Consiliilor de Elevi cu participarea a 42 persoane pe o durată de 4 zile ce va include: servicii de cazare și alimentare a participanților și oferirea unui spațiu pentru organizarea cursurilor.
CONTEXT: Concursul este realizat în cadrul proiectului ”Abilitarea elevilor în vederea implicării în procesul decizional”, implementat de Centrul de Resurse pentru Tineret DACIA, cu suportul Fundației Soros Moldova.
NUMĂRUL CONCURSULUI: CRTD21017 din 09 decembrie 2021
PERIOADA DE CONTRACTARE: 26-27-28-29 ianuarie 2022 (4 zile)
|
Denumirea serviciilor |
Conținutul serviciilor |
Cantitatea |
|
Cazarea participanților |
A. Servicii de cazare a 6 persoane pe o durată de 3 nopți, cazarea se va efectua în camere single. B. Servicii de cazare a 12 persoane pe o durată de 3 nopți, cazarea se va efectua în camere duble. C. Servicii de cazare a 24 persoane pe o durată de 3 nopți, cazarea se va efectua în camere cu 4 paturi. *Numărul de camere single și duble/4 paturi va putea fi modificat la momentul prestării serviciilor în corespundere cu necesitățile contractantului, acesta va fi anunțat în prealabil. |
42 de persoane * 3 nopți Total unități: 126 persoane/nopți |
|
Alimentarea participanților |
D. Servicii de alimentare cu mic dejun, prânz, cină și 2 pauze de cafea per zi. 1. Un mic dejun per zi, ce va include: ceai/cafea și diverse gustări caracteristice micului dejun, furnizorul poate propune: omletă, ochiuri, tartine, clătite etc. Cantitatea: mic dejun: 42 persoane*3 zile. 2. Un prânz per zi, ce va include: felul I, felul II, salată și o băutură, inclusiv pâine. Furnizorul poate propune diverse meniuri care vor coincide cu felurile solicitate. Cantitatea: prânz: 42 persoane*4 zile. 3. O cină per zi, ce va include: felul II, salată, o băutură și desert. Furnizorul poate propune diverse meniuri care vor coincide cu felul solicitat. Cantitatea: cina: 42 persoane*3 zile. 4. 2 pauze de cafea per zi, ce vor include: ceai, cafea, biscuiți, plăcinte etc. Furnizorul poate propune diverse produse alimentare pentru fiecare pauză de cafea. Cantitatea: 2 pauze de cafea: 42 persoane*4 zile. Total unități: 8 pauze de cafea*42 persoane *Furnizorul va propune mai multe variante de meniu spre selecție. |
42 de persoane*4 zile Total unități: 168 persoane/zile |
|
Sală de conferință |
E. Sală de conferință cu capacitatea de 42 persoane, dotată cu ecran de proiecție, proiector și apă plată. Cantitatea: 1 sală de conferință*4 zile |
1 sală de conferință*4 zile Total unități: 4 zile/1 sală |
VALUTA ȘI MODUL DE ACHITARE: serviciile vor fi achitate în Lei moldovenești, prin transfer bancar, în baza contractului de prestări servicii, facturii fiscale și a actului de recepționare a serviciilor prestate.
CRITERIILE DE EVALUARE A OFERTELOR: valoarea ofertei din punct de vedere al costului și calității, experiența de prestare a unor astfel de servicii.
TERMENUL ȘI CONDIȚIILE DE ACHIZIȚIONARE: serviciile urmează a fi livrate în perioada 26-27-28-29 ianuarie 2022 (4 zile). Sosirea participanților 26 ianuarie 2021 între orele 10.00-11.00 și plecarea participanților pe 29 ianuarie 2022, între orele 16:00-17:00.
CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CONCURS: Ofertele comerciale se expediază în formă scanată cu amprenta ștampilei, semnătura persoanei de contact, inițialele și datele de contact a furnizorului la adresa electronică crt.dacia@gmail.com, cu indicarea în titlul mesajului ”Concurs de achiziție Nr. CRTD21017”, sau direct la sediul Centrului de Resurse pentru Tineret DACIA. Oferta comercială trebuie să includă pentru serviciile alimentare: meniul atașat al serviciilor propuse. Inclusiv o scurtă descriere despre locația/stațiunea (capacitatea de cazare, spațiul aferent pentru agrement etc.) sau link-ul paginii web dacă aceasta există. Oferta poate fi depusă în conformitate cu Anexa nr.1 ”Condiții și formatul ofertei comerciale” la prezentul concurs.
LIMBA ÎN CARE SE PREZINTĂ OFERTELE COMERCIALE: limba română.
TERMENUL-LIMITĂ DE PREZENTARE A OFERTELOR: 27 decembrie 2021, 23:59
REZULTATELE CONCURSULUI VOR FI ANUNȚATE: până-n data de 05 ianuarie 2022.
Anexa nr.1 ”Condiții și formatul ofertei comerciale”
La concursul nr.CRTD21017
OFERTA COMERCIALĂ (model)
Beneficiar: AO Centrul de Resurse pentru Tineret DACIA, str. Mihail Sadoveanu nr. 21, MD-3006, mun. Soroca, tel: +373 230 23619, fax: +373 230 92964, e-mail: crt.dacia@gmail.com.
Oferta comercială este prezentată în cadrul concursului: CRTD21017.
________________________________________________________________________________________________
Oferta comercială este prezentată de către (denumirea completă a agentului economic):
Adresa juridică oficială: Administrator:
Date bancare:
LISTA ȘI PREȚUL SERVICIILOR
|
# |
Denumirea serviciilor prezentat de ofertant |
Specificații despre servicii |
Unitatea de măsură |
Nr. de unități |
Cost unitate, inclusiv TVA, Lei |
Total inclusiv TVA, Lei |
|
1. |
Cazarea participanților |
persoane/nopți |
126 |
|||
|
2. |
Alimentarea participanților |
persoane/zile |
168 |
|||
|
3. |
Sală de conferință |
zile |
4 |
Termenul de valabilitate al ofertei:
Perioada disponibilă pentru prestarea serviciilor:
Termenii de prestare:
Termeni de livrare:
Administrator:________________________________
Conținutul dosarului la concurs îl descărați aici
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Specialist/specialistă în calitatea datelor, informațiilor
- Proimagine angajează Reporter(ă)
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
- Servicii de consultanță privind mecanisme de combatere a violenței față de persoane cu dizabilități
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








