Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
A N U N Ț privind achiziționarea serviciilor de printare a materialelor promoționale din cadrul proiectului ”Abilitarea cetățenilor în utilizarea tehnologiilor moderne de eficiență energetică și surse de energie regenerabilă”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
- Denumirea autorității contractante: Asociația Obștească ”LT&Liceum”, c/f: 1020620002313
- Obiectul achiziției: elaborarea materialelor promoționale.
- Data publicării anunțului: 07.2021
- Sursa alocației: Asociația Obștească "LT&Liceum", or. Leova este beneficiara Programului de granturi locale al Uniunii Europene și implementează proiectul ”Abilitarea cetățenilor în utilizarea tehnologiilor moderne de eficiență energetică și surse de energie regenerabilă” în orașul Leova.
Programul de granturi locale este lansat în baza Cadrului Unic de Sprijin a UE, acordat pentru Republica Moldova (2017-2020) din cadrul Instrumentului European de Vecinătate, prin intermediul proiectului „Abilitarea cetățenilor din Republica Moldova” (2019-2021), finanțat de către Uniunea Europeană și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ).
Partenerul proiectului pentru Regiunea Sud este Centrul Regional de Asistență și Informare a Organizațiilor Neguvernamentale „CONTACT-Cahul”.
- Termen de livrare: 10 zile calendaristice
- Locul livrării: Str. Ștefan cel Mare 56, MD-6301, Leova, Republica Moldova
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
- Asociația Obștească ”LT&Liceum”, invită agenții economici interesați, care îi poate satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție elaborarea materialelor promoționale specificate în tabelul de mai jos.
|
Nr. LOT |
Denumirea materialelor |
Specificații tehnice |
Număr exemplare |
|
1. |
Calendar de masă 2021-2022 |
Calendar cu 13 file cu imprimare pe ambele părți |
100 |
|
2. |
Flyer A3 |
Color, mărime A3, text/imagini pe o parte Textul, imaginile și logourile vor fi pezentate de AO,,LT&Liceum” |
100 |
Notă: Machete pentru aceste materiale promoționale sunt elaborate.
Companiile interesate pot solicita machetele la adresa de e-mail: cernea_natalia@yahoo.com sau la numerele de telefon: 079543818
Companiile interesate pot aplica cu oferte pentru toate loturile sau pentru loturi separate.
- Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0.
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii/extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Informații generale despre participant, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Depunerea ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 12:00 pe data 10.07.2021
- Dosarele de aplicare vor fi depuse în plic sigilat , sau în format electronic la adresa ltliceum2020@gmail.com, la adresa Str. Ștefan cel Mare 56, bir.107, MD-6301, Leova, Republica Moldova , cu mențiunea ”Ofertă de editare și imprimare a materialelor promoționale” .
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 7 zile.
PENTRU INFORMAȚII SUPLIMENTARE VĂ PUTEȚI ADRESA LA :
Telefon de contact: 079615967 079543818
Email: ltliceum2020@gmail.com dorin.mrn@gmail.com
Persoane de contact: Cernea Natalia, manager de proiect – 079543818 și Dorin Marin, coordinator de proiect – 079615967
- Termeni de Referință pentru selectarea unui expert / a unei experte în vederea contractării serviciilor de consultanță pentru elaborarea Programului GSPR (Grup de Suport pentru Părinții Romi) și facilitarea sesiunilor în cadrul proiectului
- Extinderea termenului de selectare a serviciilor de consultanță pentru instruirea autorităților publice locale în domeniul eficienței energetice și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
- BNM angajează Economist/ă principal/ă, responsabil/ă de reglementarea prudențială a entităților din sectorul asigurărilor/reasigurărilor
- Termen extins privind selectarea serviciilor de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Baimaclia
- Extended Deadline: Communication and Public Outreach Analyst, Short-Term (NPSA-8), EDMITE III Project - UNDP Moldova
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






