Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Asociația Obștească ”INTECO” anunţă tender pentru contractarea serviciilor de confecționare materialelor promoționale
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

ANUNȚ
privind contractarea serviciilor de confecționare materialelor promoționale
Asociația Obștească ”INTECO” anunţă tender pentru contractarea serviciilor
de confecționare materialelor promoționale.
Caiet de sarcini pentru cererea ofertelor de preț:
Date generale:
1. AO INTECO a fost fondată în 2004 și are ca scop dezvoltarea comunitară a localităților din Republica Moldova.
Asociația Obștească ”INTECO” este beneficiara Programului de granturi locale al Uniunii Europene și implementează proiectul „Cultura pentru un mediu sigur și protejat” în satul Colibași din raionul Cahul. Programul de granturi locale este lansat în baza Cadrului Unic de Sprijin a UE, acordat pentru Republica Moldova (2017-2020) din cadrul Instrumentului European de Vecinătate, prin intermediul proiectului „Abilitarea cetățenilor din Republica Moldova” (2019-2021), finanțat de către Uniunea Europeană și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ). Partenerul proiectului pentru Regiunea Sud este A.O. Centrul ”CONTACT- Cahul”.
2. Scopul proiectului: Creșterea angajamentului civic în satul Colibași pentru promovarea culturii cetățenilor privind protecția mediului afectat de apele uzate.
1. Descrierea tehnică:
Este necesară confecționarea materialelor promoționale pentru desfășurarea Campaniei de sensibilizare a cetățenilor în satul Colibași din raionul Cahul, după cum urmează:
|
Denumire
|
Descriere |
Cantitatea |
|
Calendar de birou |
Tip: Căsuță Mărimi: 140X300 Număr de foi: 16 Coloratura: Multicolor (4+4) Densitatea hârtiei: 150 gr. |
500 buc. |
|
Magnet |
Material: Vinil Mărimea: 80X120 Tip: Imprimeu fără carcasă Design: Cu logotip |
200 buc. |
|
Pliant |
Tip: 1/3 Mărimi: A4 Coloratura: Multicolor (4+4) Densitatea hârtiei: 130 gr. |
2000 ex. |
|
Poșeta |
Material: Fibre naturale Mărimea: 35X37 Tip: Cu două torți cusute pe fețe Design: Cu logotip |
60 buc. |
|
Umbrela |
Material: Fibre sintetice Mărimea: D=80 cm Tip: Cu o singură deschidere Design: Cu logotip |
20 buc. |
Criterii de selectare:
• Persoană juridică, înregistrată pe teritoriul R. Moldova.
• Corespunderea produsului oferit cu caracteristicile indicate.
• Preț competitiv.
• Termenul de confecționare.
Dosarul de aplicare va conține:
• Oferta comercială, care va include prețul în MDL, cu cota “0” TVA, caracteristicile produsului.
• Oferta comercială trebuie să fie valabilă timp de 5 zile din data încheierii tenderului;
• Datele bancare, care să includă denumirea băncii, codul băncii şi numărul contului în MDL;
• Copia certificatului de înregistrare a întreprinderii / extras din registrul de stat al persoanelor juridice.
Aplicarea dosarelor:
Dosarele de aplicare vor fi expediate în format electronic, la adresa de e-mail: intecomd@yahoo.com cu mențiunea “Ofertă de preț pentru contractarea serviciilor de confecționare a materialelor promoționale”.
Termenul limită de depunere a ofertelor este 08.07.2021 ora 16:00.
Telefon de contact : 069114697 – Victoria MATVEEV.

AO INTECO este beneficiara Programului de granturi locale al Uniunii Europene și implementează proiectul ”Cultura pentru un mediu sigur și protejat” în s.Colibași din rnl Cahul.
Programul de granturi locale este lansat în baza Cadrului Unic de Sprijin a UE, acordat pentru Republica Moldova (2017-2020) din cadrul Instrumentului European de Vecinătate, prin intermediul proiectului „Abilitarea cetățenilor din Republica Moldova” (2019-2021), finanțat de către Uniunea Europeană și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ).
Partenerul proiectului pentru Regiunea Sud este A.O. Centrul ”CONTACT- Cahul”.
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









