Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Achiziționarea serviciilor de rebranding companiei
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
ANUNȚ DE PARTICIPARE
privind achiziționarea serviciilor de rebranding în cadrul Proiectului investițional implementat cu suportul Programului de susținere a afacerilor cu potențial înalt de creștere și internaționalizare a acestora, prin procedura de achiziție de valoare mică.
Denumirea entității contractante: „VISAPINA-IMPEX”SRL.
1. IDNO: 1015606001723.
2. Adresa: MD-3501, str. Unirii, 57/M, mun. Orhei, Republica Moldova.
3. Numărul de telefon/fax: 060755594 / 060972202
4. Tip procedură achiziție: procedura de valoare mică.
5. Adresa de e-mail și de internet a entității contractante: info@visapina.md
6. Tipul entității contractante și obiectul principal de activitate: Societate cu răspundere limitată; domeniul principal de activitate al întreprinderii - procesarea și exportul mierii de albine.
7. Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind prestarea serviciilor:
Nr. d/o Denumirea serviciilor solicitate Unitatea de măsură Cantitatea Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință
1 Rebranding Buc. - 1
Elaborarea unui logotip,
Elaborarea etichetei generice pentru produs (compusă din eticheta pentru borcan si eticheta pentru capac),
Elaborare brandbook,
(culori, fonturi, proporții și amplasarea logotipului pe foaie cu antet, obiecte de birotică, pungi, cutii, accesorii,
Vizualul pentru rețelele de socializare.
Actualizarea website-ului existent (visapina.md).
8. Termenii și condițiile de prestare solicitați: se indică data limită pentru prestarea serviciului
9. Termenul de valabilitate a contractului: până la executarea reciprocă a obligațiilor contractuale
10. Documentele/cerințele de calificare pentru operatorii economici includ următoarele:
Nr. d/o Denumirea documentului/cerinței
Cerințe suplimentare față de document Nivelul minim/
Obligativitatea
1 Documentele de constituire (Extrasul de la CIS) Copie semnată, scanată și expediată electronic DA
2 Specificatii de preț (Formularul ofertei - F 4.2) Copie semnată, scanată și expediată electronic. Prin aplicarea semnăturii și ștampilei întreprinderii DA
3. Declarație privind experiența similară a operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit Declarație privind:
Specificarea serviciilor care ar permite determinarea experienței sau profesionalismului pentru prestarea serviciului solicitat DA
11. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: Cel mai mic preț.
12. Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor:
- pe: [ziua.luna.anul]
13. Adresa de e-mail la care trebuie transmise ofertele: info@visapina.md.
14. Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 zile.
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă sisteme informaționale (încasări plăți MPay)
- Agenția de Guvernare Electronic relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (front-end)
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Medic (pentru Caravana de sănătate)
- Knowledge Management and Learning Manager - Helvetas Moldova
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului de asistență și reabilitare psihosocială a copilului și familiei AMICUL
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






