Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Selectarea Expertilor privind consultanta si elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Servicii de consultanță privind elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale
INFORMAŢIE GENERALĂ
FEDRA RM este o organizaţie apolitică, nonguvernamentală şi de protecţie socială a copiilor cu autism şi a familiilor acestora, înfiinţată în luna august 2015. Misiunea FEDRA RM este de a imbunătăṭi şi a ridica nivelul de trai al personelor cu autism, prin activităṭi de lobby şi advocacy, promovarea drepturilor acestora, sensibilizare şi conştientizare în probleme legate de autism.
În perioada anilor 2019-2021, FEDRA RM implementează Proiectul „Servicii mai bune în autism”, cu suportul Reprezentanței IM SWEDISH DEVELOPMENT PARTNER.
Unul din obiectivele stabilite pentru perioada 2020-2021 prevede elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale de către APL de nivelul al doilea. Legislația în vigoare a Republicii Moldova conține prevederi privind posibilitatea contractării de către autoritățile publice a serviciilor sociale furnizate de OSC-uri, însă nu există un mecanism clar și coerent, aplicat în special pentru contractarea de către APL a serviciilor prestate de OSC-uri.
În acest context, FEDRA RM în cadrul proiectului „Servicii mai bune în autism” angajează 2 consultanți în domeniul social și finanțe pentru elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale de către Primăria municipiului Chișinău.
|
Nr. |
Sarcini |
Produse |
Număr zile consultanță |
|
1. |
Analiza de birou a documentelor (cadrul normativ, politici, cercetări și studii realizate în domeniul contractării sociale) și practicilor existente privind mecanismele de contractare și finanțare a serviciilor sociale |
Raport sumativ privind contractarea și finanțarea serviciilor sociale |
4 zile |
|
2. |
Elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale |
Mecanism de contractare a serviciilor sociale |
10 zile |
|
3. |
Consultarea mecanismului cu părțile interesate în cadrul ședințelor de lucru (2 ședințe de consultare) |
Procese verbale ale ședințelor consultative |
2 zile |
|
4. |
Ajustarea, completarea mecanismului de contractare socială în baza recomandărilor înaintate |
Mecanism de contractare socială definitivat |
4 zile |
|
Total |
20 zile |
||
Notă: Termenele limită vor fi concretizate și definitivate la semnarea contractului de consultanță.
VOLUMUL ESTIMATIV DE LUCRU
Activitățile sunt planificate pentru perioada septembrie – decembrie 2020 și este estimat total un volum de 20 zile de lucru.
Consultantul în domeniul social va avea și rolul de consultant-coordonator și va fi subcontractat pentru 14 zile de lucru.
Consultantul în finanțe publice va fi subcontractat pentru 6 zile de lucru.
CERINȚE DE CALIFICARE CONSULTANT ÎN DOMENIUL SOCIAL:
- Studii (masterat, doctorat) în domeniul social (asistență socială, sociologie etc.);
- Experiență avansată în domeniul asistenței sociale;
- Experiență în domeniul dezvoltării serviciilor sociale;
- Experiență de lucru, inclusiv comunicare cu autoritățile publice, cu organizațiile societății civile și partenerii de dezvoltare;
- Capacități analitice dezvoltate și experiență în elaborarea cadrului normativ în domeniul solicitat;
- Abilităţi de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
- Abilități bune de lucru în echipă.
CERINȚE DE CALIFICARE CONSULTANT ÎN DOMENIUL FINANȚELOR PUBLICE:
- Studii (masterat, doctorat) în domeniul finanțelor;
- Experiență avansată în domeniul finanțării serviciilor sociale;
- Experiență de lucru, inclusiv comunicare cu autoritățile publice, cu organizațiile societății civile și partenerii de dezvoltare;
- Capacități analitice dezvoltate și experiență în elaborarea cadrului normativ în domeniul solicitat;
- Abilităţi de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
- Abilități bune de lucru în echipă.
PROCEDURA DE APLICARE:
Persoanele interesate sunt încurajate să expedieze: CV-ul, care va conține și datele de contact a 2 persoane de referință și costul pentru o zi de consultanță cu toate taxele incluse.
CV-ul poate fi expediat până la data de 28 Septembrie 2020 ora 08:59 la: sosautism.rm@gmail.com si irinastoian.egor@gmail.com
cu mențiunea „Servicii consultanță mecanism contractare socială ” cu specificarea funcției pentru care a aplicat.
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
- Gender-Centru contractează consultanți/te pentru facilitarea sesiunilor și meselor rotunde naționale și regionale privind managementul cazurilor de violență în bază de gen
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- Apel Public de selectare a 2 Traineri specializați în strategiile de asigurare a stării de bine și combaterii burnout-ului
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Call for Roster of Experts Consultants for Assessment of Grant Financial Reports European Neighbourhood and Central Asia
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








