Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de oferte de prețuri pentru servicii de cazare, alimentare și locație pentru organizarea instruirilor
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Centrul CONTACT solicită oferte de prețuri pentru servicii de cazare, alimentare și locație pentru program de instruire în cadrul proiectului ”Academia liderului comunitar”, realizat în cadrul proiectul ”Dezvoltarea societății civile la nivel local în Republica Moldova”, cu sprijnul oferit de Reprezentanța Fundației Konrad Adenauer în Republica Moldova, cu suportul financiar al Uniunii Europene, în perioada aprilie – septembrie 2020.
În cadrul Academiei liderului comunitar este planificată instruirea a 60 de persoane divizate în 3 grupe a câte 20 de participanți în fiecare. Pentru fiecare grup vor fi desfășurate 4 sesiuni de instruire a câte 2 zile fiecare – în total 24 zile de instruiri.
Servicii trebui să fie oferite conform tabelului (rugăm să folosiți acest tabel pentru propunerea financiară:
|
Tipul serviciului |
Preț per unitate |
Preț total |
|
Arenda sală pentru instruiri cu capacitatea 25 persoane (24 zile, inclusiv flip chart, proiector, laptop, etc) |
|
|
|
Apă în sala 0,5 l plată (20 sticle pentru 24 zile de instruire) |
|
|
|
Cazare pentru 20 participanți x 12 nopți (camera duble) |
||
|
Micul dejun (12 zile pentru 20 persoane). In caz daca dejunul este inclus in cazare mentionați acest lucru. |
||
|
Prânz care va include: Felul 1, Felul 2, Salată, Pîine, Suc (24 prînzuri pentru 20 persoane, meniu variat) |
||
|
Cina care va include: Felul 2, Salată, Desert, Pîine, Suc (12 cine pentru 20 persoane, meniu variat) |
||
|
Pauza de cafea care include: Ceai, Cafea, plăcinta cu brinză/cartof, fructe, biscuiți, meniu variat (48 pauze a cîte 20 persoane fiecare) |
||
|
TOTAL |
||
|
Amplasare local. Localul trebuie să se afle în afara Chişinăului pe o rază nu mai mare de 40 km. |
||
Detalii:
Livrarea serviciilor către Centrul CONTACT în cadrul proiectului menționat,, se va face cu scutire de TVA cu dreptul de deducere. Centrul CONTACT va furniza toate documentele de suport necesare.
Compania selectată va activa în strânsă colaborare cu persoana delegată din partea Centrului CONTACT pentru coordonarea modificărilor logistice care pot apărea în procesul de prestare a serviciilor.
Criterii de selecție:
- experiență în domeniu;
- disponibilitatea spațiului pentru organizarea instruirilor;
- oferta de preț (unde se va ține cont de raportul preț – calitate);
- reputația companiei și capacitatea de a presta servicii calitative;
- copia autorizației de comerț și autorizației sanitare.
Oferta trebuie să conţină:
- Oferta financiară în MDL (cu scutire de TVA cu dreptul de deducere);
- Datele de contact ale companiei, inclusiv persoana de contact;
- Rechizitele bancare ale companiei; semnat, ștampilat.
Notă: Oferta financiară va fi prezentată doar în lei moldoveneşti (MDL). Semnarea şi ştampilarea acesteia este obligatorie. În caz contrar, oferta va fi considerată nevalabilă. La ofertă se vor anexa adiţional meniurile propuse pentru prânz, cina şi pauză de cafea.
Data limită de depunere a ofertelor: 22 martie 2020.
Doar compania selectată va fi contactată.
Vă rugăm să expediaţi oferta la adresa de Email: info@contact.md cu menţiunea „Servicii de cazare şi alimentare pentru instruiri”
Pentru orice alte întrebări sau precizări vă rugăm să contactaţi:
Liliana Porumb, coordonatoare de proiect
Tel/fax: (373 22) 233947, 233948, 068386664 sau e-mail: lilia.porumb2017@gmail.com
- Servicii de consultanță pentru livrarea unui atelier de promovarea bunăstării și prevenirea arderii profesionale
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
- Media Show Grup angajează Manager Vânzări în domeniul organizării de evenimente
- Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









