Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Alegeți secțiunea
Departamentul Cooperare Internaționala, USM anunță concurs pentru funcția de specialist în comunicare în Oficiul Proiecte și Granturi
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Oficiul Proiecte și Granturi din cadrul Departamentului Cooperare Internațională a Universității de Stat din Moldova caută o persoană creativă, dinamică și responsabilă pentru a ocupa funcția de specialist principal pentru comunicare.
SCOPUL POSTULUI: asigurarea vizibilității activității Departamentului Cooperare Internațională și promovarea activităților Oficiul Proiecte și Granturi.
CERINȚE:
Studii: studii superioare în domeniul științelor sociale, jurnalism, științe ale comunicării etc.;
Experiență profesională: minim un an în serviciul de comunicare, managementul proiectelor, alte domenii relevante.
Competențe, abilități și alte cerințe specifice:
- Cunoașterea limbii române la nivel avansat;
- Cunoașterea limbii engleze cel puțin la nivelul B2; cunoașterea limbii ruse va constitui un avantaj;
- Abilități de scriere și redactare a materialelor: anunțuri, articole, comunicate de presă etc.
- Cunoștințe și abilități avansate de gestionare a rețelelor sociale: Fb, Instagram, Telegram etc.;
- Cunoașterea programelor specializate de editare foto/video – va constitui un avantaj;
- Dorința și capacitate de învățare: participare la training-uri specializate;
- Spirit de inițiativă și creativitate;
- Integritate și discreție profesională.
RESPONSABILITĂȚI:
- Promovează activitatea Departamentului Cooperare Internațională;
- Oferă suport logistic în organizarea activităților Oficiul Proiecte și Granturi;
- Elaborează și promovează materiale de comunicare și vizibilitate (comunicate, infografice, postări, articole, spoturi video, produse multimedia etc.);
- Este responsabil/ă de calitatea materialelor publicate;
- Elaborează rapoarte periodice cu privire la activitatea Oficiul Proiecte și Granturi.
DOSARUL DE APLICARE
Doritorii de a ocupa funcția vor prezenta următoarele documente:
- Curriculum Vitae;
- Scrisoare de intenție;
- Diplomă de studii superioare (copia);
- Dovezi a experienței profesionale în domeniul comunicării (lucrări executate, conturi administrate etc.)
Dacă te regăsești în această descriere expediază Dosarul de Aplicare prin email la adresa tatiana.bulimaga@usm.md cu mențiunea „Angajare_specialist comunicare_OPG” până la data de 28 iulie 2023, ora locală 17:00.
*Dosarele incomplete și cele expediate după termenul fixat nu vor fi analizate.
Pentru mai multe detalii contactați-ne la adresa de email: tatiana.bulimaga@usm.md
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








