În comuna Tuzara s-a desfășurat Gala super-voluntarilor




IMG 20131027 132102Tinerii din comuna Tuzara sunt tot mai des implicați în activități diverse ce țin de dezvoltarea lor personală care le deschid noi oportunități de promovare și de acumularea a noilor experiențe. La data de 27 octombrie 2013, în incinta primăriei Tuzara, tinerii au avut parte de un program relaxat în cadrul unei activități inedite și anume Gala super-voluntarilor.

Scopul evenimentului a fost promovarea bunelor practici ale tinerilor din diverse localități și consolidarea relațiilor de socializare dintre tineri și administrația publică locală. Țin să menționez că activitatea a fost desfășurată cu suportul Ambasadei Statelor Unite ale Americii în cadrul Programului de Granturi Mici pentru Democrație. În același timp, în cadrul evenimentului a fost făcută o evaluare succintă a proiectului, a tuturor activităților și a gradului de implicare a fiecărui tânăr.

Cu un cuvânt de salut a venit și primarul comunei Tuzara, domnul Gheorghe RAILEAN, care a reiterat importanța proiectelor pentru tineri la nivel local și faptul că zi de zi se încearcă de a crea noi oportunități pentru tineri de a se implica activ la nivel local. Irina SACALIUC (ONG ”e-Radu”) și Nadejda LISNIC (satul Sadova) au adus în fața tinerilor bune practici de voluntariat și experiența acestora în domeniul dat.

Participanții la eveniment au putut admira lucrările pictate de către Valentina POTRÂMBĂ, lucrările hand-made ale Elenei ANASTASIEV și ceea ce fiecare a lucrat în procesul de elaborare a Strategiei pentru Tineret (problemele locale, soluții, idei de îmbunătățire a activității tinerilor ș.a.). Au fost însumate rezultatele proiectului implementat de către Asociația Obștească ”Caritas”.

La final, tinerii au primit cadouri și mulțumiri din partea echipei de implementare a proiectului. Suntem ferm convinși că așa gen de activități vor avea continuitate, iar relațiile de colaborare dintre tineri vor aduce rezultate fructuoase în localitățile noastre.

Lilia LEVCO

Coordonator de proiect