CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Concursuri
  4. Concurs pentru selectarea unui jurist/-e și a unui specialist/-e în achiziții publice pentru elaborarea unui ghid pentru contractarea OSC-urilor în furnizarea de servicii sociale și cu privire la modalitatea de monitorizare a executării acestor contracte
Asociația Obștească ”CASMED”

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Competiții-Concursuri
03/05/2022

Concurs pentru selectarea unui jurist/-e și a unui specialist/-e în achiziții publice pentru elaborarea unui ghid pentru contractarea OSC-urilor în furnizarea de servicii sociale și cu privire la modalitatea de monitorizare a executării acestor contracte

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.


Organizare: Asociația Obștească “Institutum Virtutes Civilis”
Sector: Domeniul social
Durata termenului: 20 zile lucrătoare per consultant
Tipul de consultanță: Consultanță națională
Locație: Chișinău, Republica Moldova
Limba necesară: Română
Data limită: 23/05/2022 18:00

I. CONTEXT
AO “Institutum Virtutes Civilis” anunță concurs de selectare a consultanței în domeniul social. Vor fi selectați, în mod separat, doi/două consultanți/-te naționali/-e (un/o jurist/-ă/, un/o specialist/ă în achiziții publice) care vor elabora ghidul cu privire la modul de organizare a procedurilor de contractare a serviciilor sociale din fonduri publice și cu privire la modul de monitorizare a executării acestor contracte. Această activitate este realizată în cadrul proiectului „Organizațiile societății civile acționează pentru servicii sociale mai bune”, finanțat de Uniunea Europeană, co-finanțat și implementat de Fundația Soros-Moldova (FSM) în parteneriat cu Asociația „Institutum Virtutes Civilis” (IVC) și Asociația Keystone Moldova (KM).
Consultanții/-tele vor elabora un ghid cu privire la modul de organizare a procedurilor de contractare a serviciilor sociale din fonduri publice. Acest ghid va veni în susținerea autorităților publice centrale și locale, OSC-urile și alte părți interesate să înțeleagă procedurile de încheiere a acordurilor de contractare a serviciilor sociale din fonduri publice, oferindu-le modele de acte pentru contractarea serviciilor sociale ajustate la diverse tipuri de concursuri inițiate de APL/APC; modele de acte pentru prestatorii de servicii privați, pentru aplicarea la fonduri publice pentru prestarea serviciilor sociale. Acest ghid va oferi informația necesară actorilor implicați, astfel contribuind la îmbunătățirea mecanismului de contractare a serviciilor sociale de la prestatorii privați acreditați.
Procesul de elaborare a ghidului, include și organizarea unui eveniment public pentru consultarea proiectului documentului și verificarea dacă acesta este clar, suficient de detaliat pentru cei care trebuie să îl folosească. Totodată, evenimentul va avea scopul de a testa modelele de documente de contractare socială care vor face parte din acest ghid. Experții/-tele contractați/-te pentru elaborarea documentului ghidului și a modelelor de acte, vor analiza întrebările/sugestiile participanților, după care vor avea sarcina de a ajusta documentul final conform sugestiilor pertinente colectate pe parcursul consultărilor cu diverși actori interesați.
La evenimentul de consultare vor participa cel puțin câte un/o reprezentant/ă din cadrul fiecărei unități administrativ teritoriale (UAT) de nivel II - în total 35 de persoane, și 30 de persoane din partea organizațiilor societății civile. Evenimentul va fi moderat de cei/cele doi/două experți/-te care au elaborat ghidul.

II. ABILITĂȚILE ȘI EXPERIENȚA NECESARĂ:
Pentru jurist/-ă:

Educație și experiență
• Studii universitare sau post‐universitare în domeniul juridic;
• Cel puțin trei (3) ani de experiență juridică relevantă în domeniul contractării de servicii din fonduri publice. Experiența în contractarea serviciilor sociale constituie un avantaj.

Limbi de lucru și abilități IT
• Serviciile de consultanță vor fi oferite în limba română, astfel sunt așteptate abilități excelente de comunicare orală și scrisă;
• Abilitatea de a utiliza computerul și programele (MS Word, Excel etc.);
• Capacitate analitică demonstrată, prin muncă scrisă, de cunoaștere aprofundată a domeniului contractării prestatorilor de servicii, inclusiv a sistemului de servicii sociale din Republica Moldova (analize/studii/etc. anexate).
Pentru specialist/-ă în achiziții publice:

Educație și experiență
• Studii universitare sau post‐universitare în domeniul științelor economice, sociale, finanțe publice, achiziții publice;
• Experiență de cel puțin trei (3) ani în achiziții publice, sau în oferirea consultanței pe proceduri de achiziții a serviciilor sociale din fonduri publice.

Limbi de lucru și abilități IT
• Serviciile de consultanță vor fi oferite în limba română, astfel sunt așteptate abilități excelente de comunicare orală și scrisă;
• Capacitatea de a lucra în echipă;
• Abilitatea de a utiliza computerul și programele (MS Word, Excel etc.);
• Capacitate analitică demonstrată, prin muncă scrisă, de cunoaștere aprofundată a domeniului contractării prestatorilor de servicii, inclusiv a sistemului de servicii sociale din Republica Moldova (analize/studii/etc. anexate).

III. PROCEDURA DE APLICARE:

Experții/-tele interesați/-e trebuie să trimită documentele enumerate mai jos la adresa de e-mail: servicii.sociale.ivc@gmail.com, până la 23 mai 2022, ora 18:00, cu subiectul intitulat „Ghid - Contractarea de servicii sociale”. Oferta tehnică și cea financiară trebuie să fie datate și semnate (electronic, digital, olografic etc).

• CV personal cu accent pe consultanțe anterioare similare (maximum 3 pagini, includeți telefonul de contact și / sau ID-ul Skype pentru un posibil interviu), inclusiv o listă de publicații pe teme relevante (dacă există). CV-ul expertului/ei va include datele de contact a 2 persoane de referință;
• Ofertă tehnică (OT): viziunea expertului/ei referitor la structura ghidului și aplicabilitatea lui (1 pagină).
• Ofertă financiară (OF): va include valoarea netă a onorariului solicitat de expert per zi în EUR. Oferta financiară a persoanei juridice va fi prezentată la cota TVA zero.

IV. CRITERII DE SELECȚIE:
Contractul va fi semnat cu consultanții/-tele care vor prezenta cea mai avantajoasă oferte din punct de vedere tehnic și financiar (A se vedea Termenii de Referință pentru Jurist și Termenii de Referință pentru Specialist în achiziții publice).
Notă: AO IVC va pune la dispoziția prestatorului (persoană juridică) selectat toate actele confirmative pentru aplicarea cotei TVA zero pentru serviciile prestate. Serviciile vor fi achitate prin transfer bancar, în MDL, la rata de schimb aplicată de finanțator.

Dosarele câștigătoare vor fi cele cu cele mai mare punctaje cumulative (experiența & oferta tehnică + oferta financiară).

Termenul-limită pentru depunerea dosarelor: 23 mai 2022.
Propunerile urmează a fi expediate la următoarea adresă e-mail: servicii.sociale.ivc@gmail.com cu indicarea subiectul mesajului “Ghid - Contractarea de servicii sociale_Jurist” și/sau “Ghid - Contractarea de servicii sociale_Specialist Achiziții Publice” . Asociația Obștească „Institutum Virtutes Civilis” își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare în caz de necesitate, de a organiza interviuri cu persoanele preselectate și de a anula concursul la orice etapă până la finalizarea perioadei de selecție.

Modalitatea de adresare a întrebărilor:
Pentru orice întrebări suplimentare vă rugăm să ne contactați prin e-mail: servicii.sociale.ivc@gmail.com. Termenul limită pentru întrebări este 18 mai 2022, ora 18:00. Pentru a asigura un tratament egal și șanse egale pentru toți potențialii candidați, AO „Institutum Virtutes Civilis” va răspunde la toate întrebările până la 20 mai 2022.

Doar candidații/-tele selectați/-te vor fi contactați/-te.

 



Articol precedent: Invitație de participare la Programul de Asistență pentru predarea disciplinei opționale „Educație pentru Socializare Juridică” în clasele a VIII-a și XI-a Precedent Articolul următor: Apel pentru videografi(-e), vloggeri(-e), creatori(-e) pentru video despre antreprenoriatul social pentru tineri / Приглашаем видеооператоров(-ок), влогеров(-ок), креативщиков(-ц) податься на создание видео-ролика о социальном предпринимательстве Următor
  • Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor din zona de Nord
  • Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de specialist principal în cadrul Fondului pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova
  • Specialist/ă Audit Intern
  • CICDE prelungește concursul privind ocuparea funcției de specialist principal/ specialistă principală (managementul resurselor umane și al documentelor)
  • Data Integration Specialist (NPSA-10) - UNDP Moldova

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin

Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md