Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Competiții-Concursuri
Selecție de oferte pentru realizarea unui studiu referitor la necesitățile mass-media din Republica Moldova
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Proiectul „Comunicare Strategică și suport pentru mass-media”, finanțat de Uniunea Europeană, invită persoanele interesate - cercetători individuali sau echipe de cercetători cu experiență în cercetare media - să depună cereri de oferte pentru realizarea unui studiu de necesități ale mass-media (Media Needs Assessment) din Republica Moldova.
Realizarea studiului va fi gestionată de către Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI), în cadrul proiectului, și va viza aproximativ 30 de instituţii mass-media regionale și naţionale.
Scop
Din perspectiva activității jurnalistice / editoriale, studiul va include:
- Culegerea de date de referinţă despre structura redacţiilor, politica editorială, analiza căilor de distribuire a informaţiei, acoperirea geografică, publicul ţintă, estimarea audienței în limitele datelor existente;
- O analiză a provocărilor de ordin intern şi extern cu care se confruntă organizațiile media în activitatea editorială curentă (ex. calitatea profesională a redactorilor, fluxul editorial, lipsa unor cunoştinţe şi abilităţi etc);
- O analiză a necesităților prioritare în materie de cunoştinţe şi abilităţi în vederea îmbunătăţirii calităţii / diversităţii produsului mediatic şi a creşterii audienţei pe termen mediu și lung;
Din perspectiva activității economice, studiul va include:
- Culegerea de date de referinţă despre forma de proprietate, stilul de management, activităţile de marketing şi vânzări, sursele de venit si a cheltuielile
- O analiză a factorilor economici interni şi externi care ingreuneaza dezvoltarea economică a organizatiilor media (fluxul de personal calificat, functionarea pietei de publicitate etc.)
- O analiză a necesităţilor primare în materie de cunoştinţe și abilităţi de management și marketing
Pentru realizarea studiului vor fi contractați doi experți, care trebuie să fie familiari cu domeniul mass-media din Republica Moldova. Este recomandabil ca unul dintre experți să fie familiar cu activitatea editorială a unei organizații media, iar celălalt să aibă experiență în managementul afacerilor, preferabil in domeniul mass-media. Cel puțin unul dintre cei doi experți trebuie să aibă experiența de cercetare sociologică. Contractele vor fi încheiate cu persoane fizice.
Calificări necesare:
Minimum doi ani de experienţă în domeniul cercetărilor media și/sau sociologice;
Cunoștințe în managementul media;
Abilităţi de cercetare calitativă și cantitativă;
Capacitatea de a întocmi rapoarte analitice;
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Durata contractului: 1 noiembrie 2019 – 1 februarie 2020.
Ofertele trebuie să includă:
Descrierea metodologiei de cercetare;
Numărul de zile de lucru necesare pentru realizarea studiului și calendarul activităţilor planificate;
Bugetul - calculat pe baza numărului de zile de lucru propus în oferta și a ratei pe zi exprimată în lei moldovenești (inclusiv taxe);
CV-uri cu detalii relevante despre experienţa în domeniu.
Ofertele vor fi expediate la adresa: ngogu@ijc.md.
Termenul-limită: 4 noiembrie 2019, orele 17.00.
Informații suplimentare pot fi solicitate la nr. de telefon 022 234236.
CJI își rezervă dreptul să contacteze doar candidații selectați pentru interviuri.
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







