Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
BNM angajează secretar/ă al Serviciului secretariat general
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Obiectivul/scopul postului de secretar/ă:
- Asigură asistență multifuncțională pentru activitățile administrative, organizatorice și logistice ale conducătorilor de subdiviziuni din cadrul BNM, contribuind la buna funcționare a acestora.
Principalele atribuții:
- Asigură inițierea solicitărilor privind deplasările în interes de serviciu, precum și întocmirea și gestionarea documentelor aferente;
- Organizarea și actualizarea agendei de lucru a conducătorilor de subdiviziuni, programarea întâlnirilor și urmărirea desfășurării acestora;
- Asigurarea suportului administrativ necesar în relațiile interinstituționale și în cadrul activităților interne;
- Contribuirea și oferirea de suport, la organizarea evenimentelor publice naționale și internaționale (conferințe, mese rotunde, seminare) organizate de BNM;
- Îndeplinirea altor sarcini delegate de conducerea subdiviziunilor, în limita competențelor și a responsabilităților funcției.
Cerințe obligatorii:
- Studii superioare;
- Experiență de muncă de cel puțin 1 an, experiență în domeniul de secretariat sau asistență managerială va constitui un avantaj;
- Limba română nativ, limba engleză la nivel intermediar, cunoașterea altor limbi de circulație internațională reprezintă un avantaj;
- Cunoștințele de operare la calculator la nivel avansat;
- Abilități organizatorice, de comunicare eficientă și capacitatea de a lucra cu responsabilitate și discreție.
Competențe și abilități:
Secretar/a trebuie să posede următoarele competențe și abilităţi:
- Profesionalism, conștiinciozitate, dinamism, consecvență, proactivitate, atenție, spirit de ordine, capacitate de a rezolva probleme, abilități de comutare rapidă la diverse probleme profesionale, capacitate de a comunica eficient, gândire ordonată și constructivă, rezistență la efort şi stres, flexibilitate și adaptabilitate la situații noi, la complexitate și volum de lucru, capacitate multitasking;
- Tact și pricepere, diplomație, conduită morală şi profesională înaltă.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- Experienţă în domeniul achizițiilor publice;
- Experiență profesională în domeniul secretariat, cancelarie, logistică;
- Cunoașterea altor limbi străine.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
- 24 august 2025.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs:
Bibliografie:
- Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr. 548/1995;
- Regulamentul cu privire la delegarea salariaților entităților din Republica Moldova, aprobata prin HG nr. 10 din 05.01.2012;
- Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice;
- Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mica, aprobat prin HG nr. 870/2022.
Pentru participarea la concurs, completați formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-143 sau 022- 822-245.
Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Documente necesare pentru a fi prezentate la concurs;
Documente necesare pentru a fi prezentate la angajare.
Politica de personal a Băncii Naţionale a Moldovei are drept obiectiv selectarea şi angajarea persoanelor profesioniste din diferite domenii (economie, jurisprudenţă, tehnologii informaţionale, etc).
Angajarea la Banca Naţională a Moldovei se efectuează în bază de concurs, în conformitate cu Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154-XV din 28.03.2003 (intrat în vigoare la 1 octombrie 2003), Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al BNM nr. 130 din 03.07.2014, Regulamentul intern al Băncii Naţionale a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Comitetului executiv al BNM nr. 62 din 16.03.2016. Concursul reprezintă o modalitate de organizare şi desfăşurare a procesului de verificare prealabilă a aptitudinilor profesionale ale candidaţilor pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei.
Comisiile de testare formate din specialişti din cadrul Băncii Naţionale a Moldovei verifică gradul de cunoaştere de către candidaţi a limbilor moderne, tehnologiilor informaţionale şi a specialităţii.
- Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
- AO FFUPLM anunță apel deschis de selectare a unui specialist pentru prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Keystone Moldova - Asistent de proiect
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








